Pandora - kampania świąteczna

"Zawsze z Tobą - gdziekolwiek jesteś" to najnowsza kampania świąteczna marki biżuteryjnej Pandora. Film został tak przygotowany, aby odpowiadać na potrzeby wszystkich rynków, na których dostępna jest biżuteria marki. W nowej reklamie telewizyjnej Pandora przenosi widzów w świat wyjątkowych i pełnych emocji, niezapomnianych chwil w życiu kobiety, oglądany przez pryzmat jej biżuterii.


Nowa reklama jest ważną częścią globalnej strategii marketingowej Pandora, przede wszystkim jako narzędzie komunikacji głównych cech marki: kolekcjonowania charmsów symbolizujących ważne momenty życia oraz możliwości wyrażenia swojej indywidualności dzięki spersonalizowanej biżuterii. Konstrukcja spotu została tak zaplanowana, aby umożliwić jego emisję przez kolejne dwa lata. Nakręcono 27 różnych scen dostosowanych do poszczególnych sezonów i okazji, pozwalających wszystkim rynkom Pandora na wybór poszczególnych epizodów i tworzenie własnych sekwencji dopasowanych do ich biznesowych potrzeb i lokalnego odbiorcy.

"Nasz nowy koncept reklamy odzwierciedla podejście marki Pandora do kobiet, ich indywidualności i historii, którymi chcą się podzielić. Niezwykły jest fakt, iż tak wiele ważnych momentów, które możemy zobaczyć w spocie, jest wspólnych dla kobiet bez względu na to w jakim miejscu świata żyją. Jest to wpisane w DNA naszej marki." - mówi Helene Abel, Vice Prezes, Group Consumer Marketing, Pandora.

Najważniejszym celem podczas tworzenia nowej reklamy było połączenie niezwykłych wspomnień kobiet z identyfikacja marki i produktu Pandora, w taki sposób, aby uzyskać emocjonalną więź z widzem. Wśród scen odnajdziemy zarówno najważniejsze wydarzenia z życia, takie jak pierwsze spotkanie, oświadczyny, małżeństwo czy narodziny dziecka, jak również inne warte zapamiętania chwile, jak romantyczny spacer po plaży czy miły wieczór na koncercie w gronie przyjaciół. Kolejnym istotnym elementem pracy nad konceptem było zaangażowanie samych odbiorców. Poza testowaniem pomysłu na focusach, ponad 600 kobiet i mężczyzn uczestniczyła w wyborze tematów scen, które zostały nakręcone. Wyjątkowości filmowi nadaje fakt, że soundtrack został stworzony specjalnie do reklamy Pandoea przez wschodzącą gwiazdę, brytyjską piosenkarkę i autorkę tekstów, Gabrielle Aplin.

Oryginalny koncept został stworzony przez międzynarodową agencję kreatywną Fold 7.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności