Pharrell Williams - kapsułowa kolekcja dla CHANEL

Pharrell Williams, bliski przyjaciel domu mody CHANEL oraz osobisty przyjaciel Karla Lagerfelda stworzy kapsułową kolekcję sygnowaną logo paryskiej marki. Artysta miał przyjemność już wielokrotnie współpracować z CHANEL. Jego przygoda z francuskim domem mody rozpoczęła się w 2014 roku tedy to wystąpił w filmie promującym kolekcję marki Paris-Salzburg 2014/15 Métiers d'art, na potrzeby produkcji skomponował i napisał utwór "CC the World", który stanowił jego ścieżkę dźwiękową, a podczas pokazu CHANEL 2017 Métiers d’Art Collection w paryskim Ritzu artysta pojawił się na wybiegu w roli modela. Warto wspomnieć również o kampanii torebek CHANEL Gabrielle, gdzie amerykański raper był pierwszym mężczyzną w historii marki, który brał udział w kampanii torebek. W listopadzie ubiegłego roku Williams i Adidas stworzyli ekskluzywny sneaker dla CHANEL.


Po sukcesie jego poprzednich projektów dla CHANEL nieżyjący już dyrektor kreatywny Karl Lagerfeld ponownie zaprosił giganta muzycznego do współpracy, tym razem zadaniem muzyka było stworzenie kapsułowej kolekcji. Wiadomość ta została oficjalnie potwierdzona 31 października 2018 roku w Bangkoku podczas repliki pokazu kolekcji Cruise 2018/2019 na specjalnym evencie pod hasłem #CHANELSabaiStyle. Williams siedział w pierwszym rzędzie obok żony Helen Lasichanh i syna Rocketa Williamsa w żółtej bluzie z błyszczącymi emblematami CHANEL, która jak się okazało była pierwszym ujawnionym projektem z planowanej kolekcji przeznaczonej na sezon wiosny-lato 2019.
Kapsułowa kolekcja CHANEL-PHARRELL to streetwear połączony zarówno z nowoczesnością, jak i tradycją oraz niezmierna zabawa kolorem. Intensywne kolory w postaci żółci, czerwieni, zieleni, pomarańczu, fioletu i różu zagościły na bluzach z kapturem, t-shirtach, golfach, długich szlafrokach, bluzach sportowych zestawionych z bogatą biżuterią, torebkami czy szerokim wyborem botów i nakryć głowy. Elementy kolekcji zdobią symbole Chanel Pharrell, CC, Coco i N°5.

Kolekcja dostępna jest od 29 marca 2019 roku w flagowym butiku CHANEL w Seoulu, a od 4 kwietnia trafiła do butików CHANEL na całym świecie.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności