Plac Unii City Shopping - wielkie otwarcie

12 października 2013 roku w Warszawie swoje podwoje otworzył nowoczesny kompleks handlowo-biurowy Plac Unii City Shopping. Dzień wcześniej odbyło się uroczyste otwarcie zarezerwowane wyłącznie dla zaproszonych gości: inwestorów, celebrytów i osób związanych z branżą mody. Imprezę prowadził Olivier Janiak, a przybyłych gości przywitała Kamila Zębik - Dyrektor Zarządzająca Liebrecht & Wood wraz z Bogdą Korolczuk - Retail Operations Director Liebrecht & Wood. Atrakcją wieczoru był pokaz kolekcji "Logo Game" uznanej projektantki Joanny Klimas, uświetniony koncertem Michała Urbaniaka.


Warszawiaków, którzy kochają zakupy z pewnością ucieszy otwarcie nowej galerii handlowej w samym centrum stolicy. W miejscu legendarnego Supersamu, swoje podwoje otworzył nowoczesny Plac Unii City Shopping. Wspomniany Supersam był perłą ówczesnej architektury, która od 1962 roku urozmaicała warszawski Plac Unii Lubelskiej. Jego godny następca zamknął się w nowoczesnej bryle, uwieńczonej spektakularnym szklanym dachem łączącym trzy elementy budynku oraz trzy kondygnacje handlowych pasaży. Plac Unii to więcej niż shopping. To miejsce o wielu obliczach wpisujące się w rytm miasta. Centrum handlowe oraz przestrzeń biurowa uzupełniają się nawzajem i tworzą spójną całość. Ekskluzywne marki, salony usługowe, przestronne wnętrza kawiarni oraz restauracji zachęcają zarówno do zakupów oraz odpoczynku, wpisując się w potrzeby najbardziej wymagającego klienta. Kultowy Supersam znów powróci na swoje miejsce, oferując szeroką ofertę produktów. Wielofunkcyjny kompleks został zaprojektowany przez renomowaną pracownię architektoniczną APA Kuryłowicz & Associate pod okiem samego mistrza polskiej architektury - profesora Stefana Kuryłowicza. Ciekawa bryła wpisuje się w architekturę miasta. Wewnętrzne pasaże są przedłużeniem arterii ulic zbiegających się na Placu Unii Lubelskiej. Identyfikację wizualną oraz kampanię otwierającą zaprojektował znany rysownik Tomek Sadurski.

We wnętrzach trzypoziomowego centrum znajdziemy modę nawiązującą do najnowszych trendów ze światowych wybiegów. Wśród szerokiej oferty butików modowych obok doskonale znanych marek, jak H&M, Zara i Benetton, znajdują się również te dopiero debiutujące na polskim rynku, jak Manila Grace czy E Go', oraz otwierające pierwsze samodzielne sklepy w Polsce, jak Armani Jeans czy Bobbi Brown. Obok światowych marek obecne są także firmy polskie. Jedną z nich, dla warszawiaków ściśle związaną z historią placu Unii Lubelskiej, są spożywcze delikatesy Supersam. Ponadto Klienci mają do dyspozycji salon z ubraniami i akcesoriami dziecięcymi Smyk, biżuterią W. Kruk, modą damską Mohito czy odzieżą męską Vistula / Wólczanka. Ciekawą propozycją nowego centrum są także pop-up stores - tymczasowe butiki z wyjątkowym asortymentem spoza regularnych kolekcji, niedostępnym w typowych sklepach danych marek.

Plac Unii City Shopping to nowoczesne i wyjątkowe miejsce z duszą, które odwiedzającym pozwala podążać za najnowszymi trendami. Atutem centrum jest niewątpliwie dogodna lokalizacja na granicy Śródmieścia i Mokotowa. Tętniące życiem, łatwo dostępne pod względem komunikacyjnym okolice placu Unii Lubelskiej podkreślają miejski charakter nowego miejsca. Atrakcyjność akcentuje także wkomponowanie budynku w klimatyczną zabudowę pełną historycznych rogatek mokotowskich oraz kamienic z poprzedniej epoki.

W Placu Unii poza wymienionymi butikami znajdują się również sklepy marek odzieżowych Cubus, Deni Cler, Massimo Dutti, Stradivarius, Samuel Fashion Concept, Liu Jo, Furla, Marella, salony z obuwiem Chiara i Schaffa Shoes, bielizną Piu Biu, biżuterią Excelsior, akcesoriami Liu Jo Accessories, zegarkami Swiss oraz wyposażeniem wnętrz Home & You. Dodatkowo w Placu Unii mieszczą się punkty handlowe InMedio, Empik, iSpot, księgarnia Matras, kwiaciarnia AGA-Flowers, drogerie Hebe i Ziaja, TUI Centrum Podróży oraz punkty usługowe 5áSec, Haircoif, Nail Bar i salon optyczny Perfect Vision. Na terenie centrum znajduje się również placówka ING Bank Śląski. Podczas zakupów Klienci mogą skorzystać z oferty gastronomicznej cukierni Blikle, Salad Story, Subway, Thai Wok, Wiking, Cava, Piazza Ristorante oraz Costa by Coffee Heaven.


Realizacja filmu: AKPA Polska Press





Autor: Robert Krupiński

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności