Pokaz kolekcji Alexander Wang for H&M

To najbardziej oczekiwana współpraca roku, a jej przedsmak został zaprezentowany 16 października 2014 roku w Nowym Jorku, aby świętować premierę kolekcji Alexander Wang for H&M. Uroczystość odbyła się w starym arsenale w Harlemie. Kolekcja Alexander Wang for H&M łączy w sobie elementy sportowe, rytm światowych metropolii oraz praktyczność życia codziennego.


Kolekcje nowojorskiego designera zdążyły już – od swojego debiutu w roku 2007 – stać się synonimem zuchwałego luzu i czasem zaskakującej ironii. Wrażliwość Wanga znajduje odzwierciedlenie w kontrastach między wyszukaniem i niedoskonałością oraz stałych nawiązaniach do idei codziennego uniformu. Oprócz pracy dla własnej marki, Alexander Wang jest też dyrektorem kreatywnym domu mody Balenciaga.

Kolekcja Alexander Wang dla H&M, złożona z ubrań i akcesoriów dla kobiet i mężczyzn dostępna będzie w około 250 sklepach H&M i H&M online od 6 listopada 2014. Z typowym dla siebie dystansem, Wang prezentuje w niej także przedmioty codziennego użytku, wykraczające poza modę.

To najbardziej oczekiwana współpraca roku, a jej przedsmak został zaprezentowany dla elity świata mody w czwartek 16 października w Nowym Jorku, aby świętować premierę kolekcji Alexander Wang for H&M. Uroczystość odbyła się w starym arsenale w Harlemie. Kolekcja Alexander Wang for H&M łączy w sobie elementy sportowe, rytm światowych metropolii oraz praktyczność życia codziennego. Wang ma nosa do tego, co się dzieje na ulicy. Wykorzystując obsesję Amerykanów na punkcie fitness, zaprojektował kolekcję efektownych ubrań treningowych: szorty, top, staniki sportowe, leginsy z wstawkami z siatki, kurtki oversize zbierane w pasie szerokim paskiem, skórzane spodnie do biegania, bluzy kangurki oraz niezwykle ciekawe sukienki z materiału używanego do pianek dla nurków specjalnie na wieczorowe wyjścia. Dla panów młody projektant poleca również obcisłe leginsy, puchowe kurtki, topy, szorty i bluzy z pianki. Skupiajac sie na kolekcji Wang nie zapomnial o oryginalnych akcesoriach, jak: bidony, maty do jogi, okulary wyglądające jak gogle, ręczniki, różnego rodzaju kaski oraz pierścionki z gwizdkiem. Kolorystyka kolekcji to prze wszystkim dużo czerni połączone niekiedy z szarością lub bielą  i wszechobecne logo Wang.

Całość kolekcji Wang przygotowana została w bardzo futurystycznym stylu, jednak jest to hołd złożony modzie sportowej. Wyraziste linie ubrań, techniczne tkaniny, efektowne rozwiązania konstrukcyjne nie pozwalają przejść niezauważonym. To nie są projekty łatwe w noszeniu, ale wielbiciele estetyki z metką Wang z pewnością znajdą coś dla siebie ciekawego.

Na wybiegu w sportowych stylizacjach mogliśmy podziwiać gwiazdy światowego modelingu m.in. Karlie Kloss, Joan Smalls oraz polska ekipa Kasia Struss, Monika Jagaciak oraz Adam Kaszewski.




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności