Tuż przed świętami Bożego Narodzenia wiele marek kosmetycznych i modowych przedstawia man swoje propozycje. Do takich należy również dom mody Burberry, który zaprezentował nam magiczny świat upominków w kampanii "From London with love". Cristopher Bailey, dyrektor kreatywny Burberry, a zarazem dyrektor generalny brytyjskiej marki do udziału w kampanii zaprosił 12-letniego syna Davida i Victorii Beckham, Romeo. Udział w tej reklamie nie jest debiutem syna byłego piłkarza w takiej roli. W 2013 roku chłopiec również wziął udział w wiosenno-letniej kampanii ekskluzywnego domu mody Burberry. Chłopiec odziedziczył zamiłowanie do mody po rodzicach, uchodzących za jedną z najlepiej ubranych par Anglii. W 2011 roku został umieszczony na liście 50 najlepiej ubranych mężczyzn Wielkiej Brytanii według magazynu GQ, a miał wówczas jedynie 8 lat.
"To radość móc pracować z Romeo - ma urok, styl i wielką energię. Cieszę się, że to on gra główną rolę w naszej świątecznej kampanii." - powiedział Christopher Bailey.
Kampania "From London with love" to gratka dla fanów musicali i marki Burberry. Romeo wraz z grupą pięćdziesięciu roztańczonych modelek i modeli wprowadza nas w iście bajeczny nastój. Główną rolę obok młodego Beckhama odgrywa romantyczna para Hannah Dodds i Anders Hayward. Modele zostali wystylizowani w kultowe projekty marki m.in. klasyczne trencze Heritage, kaszmirowe szaliki, parasole oraz niezbędne w okresie świątecznym stroje wieczorowe zarówno z linii damskiej, jak i męskiej. Dopełnieniem stylizacji jest stworzony specjalnie na tę okazję makijaż Burberry Beauty autorstwa Wendy Rowe, konsultantki artystycznej Burberry.
Przy akompaniamencie utworu "The Way That i Live" w wykonaniu brytyjskiego artysty Eda Harcourta dom mody zaprasza nas do świata prezentów z logo Burbbery. Spot reklamowy to prawdziwa ucztę dla oczu, grafika w świątecznej odsłonie dodaje otuchy poszukiwaczom prezentów.
Autor: Edyta Pawlak