Nowymi ambasadorami brytyjskiej marki Burberry zostali Sienna Miller oraz Tom Sturridge. O tej kampanii spekulowano już od jakiegoś czasu. Wszyscy zastanawiali się czy na zdjęciach promujących kolekcję zobaczymy piękną Miller razem ze swoim narzeczonym Tomem Sturridge'em. Doniesienia okazały się prawdziwe i od dzisiaj możemy podziwiać efekty sesji autorstwa Mario Testino.
Można by rzec, iż dyrektor kreatywny Christopher Bailey postawił na romantyzm tym sezonie umożliwiając nam przesyłanie wirtualnych pocałunków do kogo tylko zechce bez względu na miejsce, w którym oboje się znajdują oraz prezentując nam niezwykłą kampanię z udziałem zakochanej pary. Czarno-biała kampania "Trench Kisses" jest jednocześnie romantyczna oraz zabawna, a w tle możemy usłyszeć piosenkę "Hold Me" w wykonaniu Toma Odella, którą zaprezentowano na żywo podczas pokazu kolekcji Burberry Prorsum na London Fashion Week.
Miller i Sturridge dołączyli do grona gwiazd promujących markę Burberry, jak w poprzednich sezonach: Emma Watson, Kate Moss, Cara Delevingne, Edie Campbell i Romeo Beckham.
Autor: Edyta Pawlak