Swarovski - wyjątkowy album na 120 lecie firmy

29 września 2015 roku odbyła się oficjalna premiera albumu wydanego przez Rizzoli New York celebrującego 120 lecie istnienia marki Swarovski - "Swarovski: Celebrating a History of Collaborations in Fashion, Jewelry, Performance, and Design". Od czasu, kiedy Daniel Swarovski wynalazł nowatorską metodę szlifowania, kryształy Swarovskiego stały się głównym elementem biżuterii wielu designerów na całym świecie. W pozycji udokumentowane są fantastyczne projekty m.in.: słynna, kryształowa rękawica Michaela Jacksona, misternie dopracowane detale i akcesoria dla domów mody Christian Dior, Chanel, Prada oraz Alexander McQueen, którymi stale upiększają swoje kolekcje niemal w każdym sezonie, oryginalne kryształowe żyrandole w Metropolitan Opera House w Nowym Jorku oraz współpraca rozwinięta na szeroką skalę z architektami i projektantami wnętrz, jak: Zaha Hadid, Ron Arad czy Yves Béhar.


Publikacja przedstawia zadziwiające rozwiązania i nadzwyczajne wzornictwo niezbędne do kreatywnego przemysłu biżuteryjnego, które obejmują tworzenie innowacyjnych kreacji m.in.: olśniewająca scenografia i dekoracje Gali Oscarowej czy Aurora Borealis - powłoka, którą pokryte są niektóre z kryształów Swarovskiego, która sprawia, że w jednym krysztale jesteśmy w stanie zobaczyć wiele odcieni danego koloru, wszystko w zależności od padającego na nie światła oraz podłoża, na którym leżą.

"Swarovski: Celebrating a History of Collaborations in Fashion, Jewelry, Performance, and Design" prezentuje również program Swarovski Collective pod przewodnictwem Nadji Swarovski, którego celem jest wspieranie  uznanych jak i młodych projektantów mody, a także ekskluzywne eseje wpływowych ikon mody, projektantów i artystów.
Publikację otwiera wstęp autorstwa Nadji Swarovski – spadkobierczyni majątku z piątej już generacji słynnej dynastii Swarovski, która jest siłą napędową firmy, od momentu kiedy dołączyła do niej w 1995 roku. Album zawierajacy pięknych fotografii urozmaica słowo wstępne: Suzy Menkes, jednej z najbardziej znanych dziennikarzy mody na świecie, obecnie międzynarodowa redaktor Vogue, przedmowa Alice Rawsthorn redaktor w New York Times oraz teksty, eseje Vivienne Becker redaktor działu How to Spend It w Financial Times, Deborah Nadoolman Landis projektantki kostiumów teatralnych i filmowych, Deyan Sudjic dyrektora londyńskiego Design Museum oraz Colin'a McDowell'a redaktora mody, autora książek na temat stylu.

Wydawnictwo: Rizzoli Nowy Jork
Pozycja zwaiera 352 stron opatrzonych 300 fotografiami
Data wydania: październik 2015
Cena: $ 85.00 US & CAN / £ 60.00 UK




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności