Tiffany & Co. Holiday 2017 - bajkowa kampania świąteczna

Słynna na całym świecie firma jubilerska Tiffany & Co. powszechnie kojarzy się z filmem "Śniadanie u Tiffany’ego", w którym Audrey Hepburn niemal codziennie podziwiała wyroby marki prezentowane na wystawie salonu. Kampania Holiday Tiffany & Co. jest zwykle jedną z najbardziej wyczekiwanych premier roku, gdyż specjalnie na gwiazdkowy sezon słynna jubilerska firma Tiffany & Co. tworzy nastrojową kampanię reklamową. Świąteczne reklamy marki są piękne jak mało które - zawsze pełne wyjątkowego nastroju i fantastycznych propozycji biżuteryjnych.


Najnowsza kampania Holiday 2017 jest efektem współpracy Whitney Biennial oraz mistrza fotografii  Roe Ethridge. Drewniana, zabawna figurka podażą za śnieżną kulą wnosząc do kampanii ducha świąt z radosnymi niespodziankami. Każda z przedstawionych w filmie reklamowym scen wygląda magicznie w charakterystycznej dla marki kolorystyce, pełnej puszystego śniegu, eleganckiej biżuterii oraz zjawiskowego nieba w kolorze jaj drozda (o niebieskim odcieniu). Niebieski odcień jest do dziś stosowany w pudełkach, katalogach, torbach na zakupy, broszurach, reklamach i materiałach promocyjnych firmy. Na świecie jest znany pod nazwą Tiffany Blue.

"Diamenty są najlepszymi przyjaciółmi dziewczyn" - śpiewała Marylin Monroe, a patrząc na świąteczne reklamy słynnego sklepu Tiffany's nie jesteśmy w stanie się z nią nie zgodzić. Przez lata nic się w tej kwestii nie zmieniło. Biżuteria z diamentami nadal wzbudza podziw i pożądanie. Można być pewnym, że taki prezent pod choinką uszczęśliwi każdą kobietę.

Filmowi towarzyszy katalog "A Tiffany Holiday" z luksusowymi propozycjami, które pojawiły się rowniez w krótkim filmie m. in.: zawieszki w kształcie kluczy Tiffany Keys, diamentowe kolczyki Tiffany Victoria, Tiffany Soleste, zawieszki i pierścionki Tiffany T Two, bransoletki Tiffany HardWear, Tiffany Metro oraz z linii Tiffany T o mocnej, graficznej formie litery T wykonane ze srebra, różowego i białego złota, niekiedy wysadzana diamentami. Efektowna, minimalistyczna i zmysłowa linia Tiffany T jest bezkompromisowo nowoczesna.

Autorem zdjęć do świątecznego katalogu jest Roe Ethridge.



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności