Trussardi Riflesso - drzewno-orientalny zapach dla mężczyzn

Spojrzenie wewnątrz siebie, autorefleksja, introspektywne wspomnienie wydobyte z pamięci. Trussardi Riflesso – nowy męski zapach Trussardi Parfums, to świadoma penetracja niezbadanych obszarów, analiza sensu tradycyjnych wartości w kontekście nowoczesności. Ten zapach symbolizuje podróż, jaką odbywamy, by odkryć współczesny świat za pomocą narzędzi należących do dziedzictwa marki.


Zapach Trussardi Riflesso stworzony został dla mężczyzny, który nigdy nie spoczywa na laurach, który łączy ruch i szybkie działanie z pozytywną energią i optymistycznym stosunkiem do świata. Trussardi Riflesso jest wyrazem działania i nagrodą za sukcesy osiągnięte przez proaktywnego mężczyznę; uosabia cel, który determinuje egzystencjalną potrzebę skierowania własnego życia na wybraną przez siebie drogę.

Trussardi Riflesso odzwierciedla duszę mężczyzny, którego skala wartości zbudowana jest na takich pojęciach jak: nowoczesność, tradycja, rodzina, praca, wysoka jakość i wyrafinowany zmysł życia, przejawiający się w naturalności i swobodnej elegancji.

Za pomocą drzewnych i orientalnych nut oraz bergamotki, różowego grapefruita i zielonego jabłka  Trussardi Riflesso przekazuje historię mężczyzny, dla którego ważne są sport i styl. I nie chodzi tu o rywalizację , lecz o wyraz pewności siebie, jaką daje mu świadomość naturalnej elegancji, wyrażonej nutami geranium, fiołków i lawendy. A wraz z wyczuwalnymi na zakończenie akcentami włoskiej skóry, wetiweru i bobu tonka do głosu dochodzi także świadomość zakorzenienia w tradycji.


Zapach

Kompozycję stworzyła Véronique Nyberg – sławna kreatorka zapachów, ceniona za kreatywność i umiejętne równoważenie intensywnych emocji i podejścia naukowego. Trussardi Riflesso jest wynikiem spotkania tych kontrastujących ze sobą elementów.
Trussardi Riflesso należy do rodziny drzewno-orientalnej. Zapach odzwierciedla męski świat i łączy aktywne elementy sportu z wyrafinowaną naturalną elegancją.

Ta nowa filozofia – która głosi, że sport to styl życia, a nie rywalizacja – wyrażona została w nutach głowy poprzez bergamotkę, różowy grejpfrut i zielone jabłko. Składniki te tworzą włoski koktajl cytrusowy o żywiołowych i energetycznych nutach w esencji czystej świeżości.
Nuty nowego, kwiatowego i aromatycznego serca: geranium, fiołek i kwiat lawendy, odnoszą się do swobodnej elegancji, stanowiącej naturalny element męskiej osobowości, do której odwołuje się Trussardi Riflesso.

Nuty głębi reprezentują i puentują emocje związane z tradycją, korzeniami i wspomnieniami. Te elementy zapachu pochodzą od włoskiej skóry, wetiweru
i bobu tonka, które tworzą wielowymiarową esencję – przyjemną i komfortową. Przywodzą na myśl charyzmatyczną męską zmysłowość, tak znamienną dla włoskiej kultury.


Nuty głowy:
- Bergamotka
- Różowy Grejpfrut
- Zielone Jabłko

Nuty serca:
- Geranium
- Fiołek
- Kwiat Lawendy

Nuty głębi:
- Włoska Skóra
- Esencja Wetiweru
- Bób Tonka

Rodzina zapachowa: drzewno-orientalna

Nos: Véronique Nyberg


Flakon

Architekt i designer Carlo Colombo zaprojektował we współpracy z Gaią Trussardi świetlisty, przejrzysty i elegancki flakon o legendarnej sylwetce.
Colombo zasłynął innowacyjnym stylem, za który był wielokrotnie nagradzany.  Zaprojektowany przez niego flakon i korek wyrażają tradycję i innowacyjność – znamienne cechy zapachu Trussardi Riflesso.
Żłobiona powierzchnia szkła kojarzy się z kratą chłodnicy samochodowej – stanowi intensywny męski element, delikatnie złagodzony zmysłowym urokiem luksusowego korka z zamaku i surynu, przypominającego kierownicę. Flakon jest zarazem tradycyjny i nowoczesny, odwołuje się do obrazów pamięci, na nowo je interpretuje i kształtuje współczesną klasykę designu.


Opakowanie

Metaliczny, lśniący i zmysłowy kartonik Trussardi Riflesso jest idealnym opakowaniem dla przekazu zawartego w zapachu i zakodowanego we flakonie. Wnętrze pudełka nie jest gładkie, lecz przedstawia romb z głową charta w każdym rogu jako przejaw logomanii domu mody Trussardi.


Kampania reklamowa wyrażająca nową męską świadomość

Zapach stworzono dla mężczyzny o osobowości zwycięzcy, obdarzonego talentem przywódczym. To mężczyzna, który realizuje swoje ambicje, godzi życie zawodowe i prywatne ze wszystkimi aspektami nowoczesności. Jego wewnętrzna elegancja wynika z doskonałego gustu i wrodzonej klasy. Jego otwarty umysł przejawia się w atletycznej sylwetce. Zamiłowanie do sportu manifestuje nie poprzez rywalizację, lecz zdrowym trybem życia. Hołduje nowoczesnemu rozumieniu łacińskiego powiedzenia "Mens sana in corpore sano!" (w zdrowym ciele zdrowy duch). To człowiek, który kocha wyzwania, bo one stwarzają okazję do osobistego i zawodowego rozwoju. Ma siłę stawić czoło nieprzewidzianym okolicznościom i konsekwencjom zawrotnego tempa współczesnego życia. Jest niepokornym duchem i podchodzi do życia bardzo energicznie, z pozytywnym nastawieniem.

Wie, że kolejny cel zaczyna się tam, gdzie poprzedni – już osiągnięty – się kończy. Szuka wartości, które mają związek ze świadomością własnych korzeni. Swoje poszukiwania prowadzi bez nostalgii: przygląda się swojej przeszłości, porządkuje i interpretuje swoje wspomnienia, które stanowią materiał do refleksji i są źródłem energii potrzebnej do świadomego przeżywania teraźniejszości.

Mężczyzną Trussardi Riflesso jest André Hamann – model i wpływowa postać w mediach społecznościowych. André  wystąpił w kampanii reklamowej opartej na filmie i zdjęciach wykonanych przez fotografa i reżysera – Marka Segala. Jest to opowieść o nowym świecie, świecie Trussardi Riflesso, o zapachu, który, jak wskazuje jego nazwa, prowokuje autorefleksję i pobudza do introspekcji.


Zdjęcie z kampanii reklamowej

Zdjęcie z kampanii reklamowej Trussardi Riflesso ukazuje pewien moment historii opowiedzianej w filmie. Bohater, w którego wciela się model André Hamann, uchwycony został w sytuacji stanowiącej część tej opowieści. Bohater został sfotografowany na tle bramy prowadzącej do willi, położonej na wybrzeżu liguryjskim, gdzie spędził swoje dziecięce i młodzieńcze lata. To nie tylko miejsce związane z jego przeszłością, lecz także esencja włoskiej natury, na którą składają się piękno przyrody i sztuka tworzona ręką człowieka. Willa i brama z kutego żelaza symbolizują przeszłość, natomiast motocykl MV Agusta Brutale 800 nawiązuje do obecnego życia bohatera: oznacza szybkie tempo, pewność siebie i samoświadomość. Naturalna elegancja wyraża się w stroju mężczyzny, którego elementy pochodzą z męskiej kolekcji marki Trussardi: skórzana sportowa kurtka stanowi element sportowego dynamizmu w kontraście do sztywnej biurowej precyzji. To zestawienie odzwierciedla swobodne i praktyczne podejście do życia, połączenie pierwiastka sportowego i formalnego, które lansują współczesne trendy modowe.


Bohater

André Hamann urodził się 30 lat temu w Oberhausen, w Niemczech. Ma milion zwolenników śledzących go na Instagramie. Jest jedną z najbardziej wpływowych postaci w świecie mody. Jego kariera zaczęła się  przez przypadek. Odkryli go pracownicy agencji modelingowej w Wiedniu, ponieważ wyróżniał się niezależnością i otwartą osobowością. Od dzieciństwa śpiewa i gra na gitarze, ale to tatuaże (ma ich wiele) uczyniły go sławnym w sieci. Jego maniery i klasa pozwalają mu pracować dla najbardziej znanych męskich marek. André uwielbia podróże, fotografuje i filmuje wszystko, co zwróci jego uwagę, i dzieli się tym na swoim profilu. Dobrze się czuje w towarzystwie podobnych do siebie wolnych duchów.
Jeśli chodzi o styl wybiera chętnie miejski szyk. świadom swojego uroku, sprytnie wykręca się od pytań na ten temat mówiąc: "Jestem po prostu facetem z tatuażami i trzydniową brodą". W najbliższej przyszłości planuje współpracę muzyczną z Warner Music.


Fotograf-reżyser

Mark Segal - amerykański fotograf i reżyser, urodził się w Waszyngtonie i mieszka obecnie w Chicago. Swoją przygodę z fotografią zaczął bardzo wcześnie. Ukończył École Nationale Supérieure des Beaux-Arts (Państwowa Wyższa Szkoła Sztuk Pięknych) w Paryżu. W 1977 roku otrzymał nagrodę dla młodych fotografów - Young Photographer Prize, którą jury przyznało mu jednogłośnie. Wkrótce jego prace zostały pokazane na dwóch wystawach: w Musée National d'Art Moderne - Center Georges Pompidou (Muzeum Sztuki Współczesnej w budynku Georges’a Pompidou) i w Maison Européenne de la Photographie (Europejski Dom Fotografii) w Paryżu. Segal uznany został za gwiazdę wśród fotografów modowych jeszcze zanim zaczął się interesować innowacyjnym procesem fotografowania. Razem ze swoim bratem Dougiem założył Panoramic Image i stworzył największą bibliotekę fotografii wielkoformatowych. To doświadczenie zaowocowało przedsięwzięciem SkyPan International, które polegało na wprowadzeniu metody robienia powietrznych zdjęć panoramicznych 360, do realizacji których Segal wykorzystuje drony. Jako fotograf często wykonujący zdjęcia na zamówienie Vogue (wydanie japońskie, francuskie, rosyjskie) oraz "Dazed & Confused" i "Another Man", Segal zrealizował wiele kampanii reklamowych dla luksusowych marek i domów mody.
Mark Segal jest jednym z nielicznych fotografów, których prace znajdują się w Musée National d'Art Moderne (Muzeum Sztuki Współczesnej) i w Maison Européenne de la Photographie (Europejski Dom Fotografii). Na początku 2017 roku w księgarniach pojawił się album Cheetah (Wydawnictwo: Daminai), w którym znalazły się prace fotografów współpracujących z Cheetah Conservation Fund (Fundacją Ochrony Gepardów). 


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 209 PLN
Woda toaletowa 50 ml / 299 PLN
Woda toaletowa 100 ml / 405 PLN



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto