To Ty tworzysz magię świąt! - odsłona świątecznej kampanii Coca-Cola 2013

Jedyny moment w roku, który sprawia, że czas zwalnia, zapominamy o codziennych troskach, a w naszych domach gości uśmiech i radość. Magia Bożego Narodzenia – po prostu uwielbiamy ją. Ten czas nie tylko pozwala nam być razem z bliskimi, ale daje też wyjątkową okazję do przekazania ludziom jednego szczególnego "podarunku” - życzliwości. To właśnie do tych wszystkich drobnych gestów wywołujących uśmiech na twarzach obdarowanych, zachęca w tym roku Coca-Cola w swojej nowej świątecznej kampanii.


Święta to czas, kiedy ludzie bardziej niż w jakimkolwiek innym momencie roku chcą poczuć emocje – radość, miłość, szczęście. Wyjątkowa bożonarodzeniowa atmosfera nastraja pozytywnie i skłania do drobnych, przyjaznych gestów. Może być to pomoc w przeniesieniu ciężkiej torby czy przytrzymanie drzwi naszemu sąsiadowi. Czyli  zwykła i dobrze wszystkim znana życzliwość. Okazuje się jednak, że ma ona niesamowitą siłę i dla wielu może się stać prywatnym gwiazdkowym cudem. Każdy z nas może go nie tylko doświadczyć, ale przede wszystkim obdarować nim bliskich. Nie ważne kim jesteś, gdzie mieszkasz i co robisz – Twoja życzliwość może stać się najpiękniejszym prezentem. Właśnie do takich działań zachęca nowa świąteczna kampania Coca-Coli, której bohaterami są zwykli ludzie, których codziennie spotykamy na swojej drodze. Ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód. Młody piłkarz, schodzący z boiska by jego kolega miał szansę zagrać w meczu.

"Dzielenie się radością to jedna z podstawowych wartości maki Coca-Cola. Dlatego nie mogło jej zabraknąć w tegorocznej świątecznej kampanii, którą realizujemy pod hasłem "Ja też w Ciebie wierzę”. Chcemy zachęcić wszystkich do wzajemnego okazywania i przekazywania życzliwości. Nie musi być to coś dużego. Liczy się fakt, że pragniemy komuś sprawić przyjemność. Niczym święty Mikołaj, który na te kilka chwil pozwala nam przejąć swoją rolę." – tłumaczy Urszula Szymczyk, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampania ruszyła 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na facebookowym profilu marki Coca-Cola. Poza obecnością w social media, spot będzie także można obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.

Pamiętaj – to Ty tworzysz magię Świąt!



Autor: Redakcja

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności