UOMO Ermenegildo Zegna - nowy zapach męski

Od mistrza mody męskiej, ikona nowoczesnego zapachu. To właśnie jest Uomo. Nowy zapach dla mężczyzn stworzony przez dom mody Ermenegildo Zegna; fascynująca kompozycja naturalnych substancji oraz innowacji, połączenie tradycji i luksusu, natury i mężczyzny. Będący symbolem nowoczesnej męskości zapach Uomo stworzono z myślą o mężczyźnie, który z pasją oddaje się spełnianiu życiowych aspiracji i jest gotowy stawić czoła swojemu przeznaczeniu. Sprawuje pełną kontrolę nad wszystkimi podejmowanymi przez siebie działaniami. Jego magnetyczna obecność olśniewa i uwodzi jak zjawisko naturalne.


Opracowany przez znanego perfumiarza Alberto Morillas zapach Uomo stanowi niepowtarzalne połączenie dwóch silnych składników: szlachetnego cytrusa pochodzenia naturalnego Zegna Bergamot, i będącej dziełem nauki, niepowtarzalnej fiołkowej nuty kwiatowej Violettyne Captive. Razem eksplodują pewnością siebie i siłą, a gdy osiągają apogeum stają się uosobieniem męskości. Morillas starał się skomponować zapach, który wyraża nieokiełznane napięcie między siłą i światłem, łącząc te nuty po raz pierwszy, aby stworzyć wrażenie zdecydowanego kunsztu i kuszącej świeżości.

W tradycyjnym przemyśle perfumeryjnym absolut z liścia fiołka wykorzystywany jest w nucie serca, jednak fiołek w Violettyne Captive jest zintensyfikowany i występuje w zupełnie nowej roli, jako nuta głowy. To z kolei uwydatnia charakter naturalnej bergamotki, wywołując silne i wyraźne doznanie zapachowe, które ucieleśnia najsilniejsze uczucie uniesienia.” - mówi Trudi Loren, wiceprezes Corporate Fragrance Development Worldwide, The Estee Lauder Companies.

Naturalna bergamotka Zegna Bergamot uprawiana jest na należących do Zegna polach w Calabrii we Włoszech i zbierana wyłącznie na potrzeby zapachów Zegna. Reprezentująca włoskie dziedzictwo jakości oraz bogactwo elegancji Włoch bergamotka Zegna dodaje zapachowi nutę radosnej euforii.

Unikalna nuta Violettyne Captive, naukowe arcydzieło, potęguje energię i bujność fiołka. Innowacyjna molekuła oddaje czystą esencję naturalnych liści fiołka i dodaje unikalny element określany przez perfumiarzy mianem „metalicznych wibracji” podobnych do „naelektryzowanego fiołka” tworzącego efekt rozjaśnienia i rozproszenia.

To przełomowe połączenie powstało z wykorzystaniem najwyższej jakości, pieczołowicie skomponowanych surowców, z zachowaniem wyjątkowej równowagi między mężczyzną i naturą, przenosząc go z dnia w objęcia nocy. Elegancki wetiwer nadaje zapachowi autentyczność i prawdziwość, a silny, męski charakter cedru jest uziemiony, zakorzeniony, a jednocześnie przybiera na sile. Otacza noszącego go mężczyznę magnetycznym ciepłem.

Ermenegildo Zegna Uomo. Oda do życia pełnego pasji. Myślenia pełnego pasji. Rzemiosła pełnego pasji. Jest to zapach dla mężczyzny, który wie, że może zdobyć świat.

Ermenegildo Zegna Uomo będzie mieć swoją premierę wiosną 2013 roku w butikach Zegna oraz w domach handlowych i sklepach dla koneserów. Woda toaletowa, dostępna we flakonach o pojemności 1 oz/30 ml, 1.7 oz/50 ml oraz 3.4 oz/100 ml zamknięta jest w pionowej, szklanej buteleczce podobnej do filara, który dla równowagi poprzecinany jest dynamicznymi, poziomymi żłobieniami. Jest to nowoczesny pomnik męskości. Polerowany srebrny kołnierz i żłobiona szara nakrętka stanowią dopełnienie tej odważnej, architektonicznej wizji. Zapach stanowił również inspirację dla kolekcji produktów pielęgnacyjnych dla mężczyzn: płynu po goleniu, balsamu po goleniu, szamponu i żelu pod prysznic.


Kampania reklamowa stworzona we współpracy z uznanym reżyserem Jonasem Akerlundem oraz modelem Ryanem Burnsem

Casa Malaparte - pełna dramatyzmu sceneria dla pomnika męskości

Symbol nowoczesnej męskości; oto historia kryjąca się za scenerią kampanii reklamowej najnowszego zapachu dla mężczyzn od Ermenegildo Zegna: Uomo, zapachu stworzonego z myślą o mężczyźnie, którego życie pełne jest pasji i który gotowy jest stawić czoła swojemu przeznaczeniu. Trudno byłoby wybrać właściwsze tło dla kampanii reklamowej niż Casa Malaparte na włoskiej wyspie Capri. Miejsce to posłużyło jako niewyczerpalne źródło inspiracji dla wprowadzenia zapachu na rynek międzynarodowy.

Kampania, stworzona we współpracy z uznanym reżyserem Jonasem Akerlundem oraz modelem Ryanem Burnsem, to wyraz uznania dla siły i męskości. Narracja filmu Uomo ukazuje fascynującą historię człowieka o niezaprzeczalnie silnym apetycie na życie, który dąży do odnalezienia dorównującej mu partnerki. Casa Malaparte nie tylko oddaje intensywność i pragnienie zawarte w tej historii, ale również reprezentuje bogate i osławione dziedzictwo domu mody Zegna. Dziedzictwo rzemiosła, kreatywności i kultury.

O Casa Malaparte, architektonicznym arcydziele, którego historia jest równie fascynująca co jego piękno, mówi się, iż stanowi „autoportret w kamieniu”. Obmyślony i zbudowany w 1942 roku na półwyspie wyspy Capri przez włoskiego dziennikarza i pisarza Curzio Malaparte, dom stanowi świadectwo męskiej determinacji i siły, a zatem idealną główną ozdobę zdjęć do reklamy Uomo.

Malaparte wybudował dom po tym, jak był uwięziony przez Mussoliniego za swoje krytykujące elity artykuły. W okresie, gdy był więziony marzył o stworzeniu odosobnionego domu, gdzie w „uwięzieniu” mógłby uciec od wszystkiego, oddając się pracy intelektualnej i kulturze, a także tworzyć swoje najbardziej natchnione dzieła literatury. Casa Malaparte stanowi żywe ucieleśnienie tego marzenia. Naszkicowany na papierze, a następnie zbudowany wyłącznie z pomocą geodety i miejscowych murarzy jest symbolem pomysłowości i odważnym hołdem dla triumfu ludzkiego ducha.

Sam dom jest żywym, oddychającym dziełem literackim, zagadkowym i tajemniczym siedliskiem oferującym widok, który urósł już do poziomu mitu, podobnie jak jego kształt i proporcje. Jego pokoje są jak rozwijająca się autobiografia, a wnętrza i meble stanowią jej epizody. Żywa kompozycja elementów wywodzących się z własnych wspomnień Malaparte, jego doświadczeń, życia i osobowości.

W chwili obecnej dom jest równie nowoczesny i wywiera równie silne wrażenie, jak w czasach, gdy został zbudowany. Pieczę nad nim sprawują obecnie spadkobiercy Malaparte. To był wielki zaszczyt móc kręcić zdjęcia do kampanii Zegna Ermenegildo Uomo w tym inspirującym miejscu, gdzie mężczyzna Uomo mógł odegrać fascynujący rozdział swojej autobiografii.


 


Ceny:

Woda toaletowa 100 ml / 355 PLN
Woda toaletowa 50 ml / 265 PLN
Woda toaletowa 30 ml / 185 PLN

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności