Valentino Uomo - naturalna elegancja w nowym zapachu dla mężczyzn

Smukły mężczyzna. Dostojna poza i opanowane oblicze eksponują jego nieco buntowniczą naturę i pozbawioną złudzeń, nonszalancką postawę. Mężczyzna Valentino, zrodzony w wyobraźni Marii Grazia Chiuri i Pierpaolo Piccioli, jest błyskotliwy i refleksyjny. Bezceremonialnie i bez wystudiowanej pozy prezentuje się w garniturze i pod krawatem. Ten niewymuszony styl czyni go naturalnie eleganckim, ponieważ jest autentyczny - opiera się na pamięci i postawie, która jest efektem nabytych przez niego życiowych doświadczeń. Ten mężczyzna nie ma wątpliwości, że innowacja wyłania się z tradycji, a autentyzm stanowi cenną wartość. Docenia savoir-faire i prostotę. Wie, że istotne detale wyłaniają się dopiero wówczas, gdy patrzymy na nie z bliska. Jego cechą szczególną jest subtelność. Nie jest człowiekiem nostalgicznym - żyje w teraźniejszości, zachowując pełną świadomość przeszłości. Jego styl to synteza kontrastów i ponadczasowej postępowości.


Rzym

Rzym to miasto wybrane. Tu, naturalna, niewystudiowana elegancja stanowi jakość życia. Wędrowiec-modernista spogląda na to monumentalne miasto przenikliwym wzrokiem i widzi jak przeszłość i teraźniejszość przenikają się nawzajem. Rzym - miasto posągów, pałaców, ruin, legendarnych schodów i fontann - oglądany w konwencji Nouvelle vague to: Hollywood nad Tybrem, nocne miasto bywalców i dolce vita, paparazzi i wspaniałe studia filmowe. Wizualny fresk, nagrany kinowym systemem 24-latek na sekundę, ukazuje nakładające się obrazy i fragmentaryczne kadry, świat w płynnym ruchu, w którym wszystko się miesza: ludzie i miejsca, przeszłość i teraźniejszość, historia i życie.


Ponadczasowy urok

Nocą, przed oczami wiecznego wędrowca roztapia się w mroku komedia, tajemnica, romantyzm, eskapizm i introspekcja. Czy ten mężczyzna jest spadkobiercą arystokratycznej rodziny, czy aktorem, który zszedł ze sceny, a może obserwatorem, który podpatruje innych ludzi na różnorodnych ścieżkach życia? Być może jest każdą z tych postaci, a może żadną z nich. Lubi opustoszałe, surrealistyczne miasto pogrążone w ciemnościach nocy, ponieważ ma ono wyrafinowany powab i oferuje nieskończenie wiele możliwości – jak w kinie lub w teatrze. Maria Grazia Chiuri i Pierpaolo Piccioli wspólnie wybrali Louisa Garrela, aby zinterpretował archetyp współczesnego mężczyzny, którego gesty i spojrzenia wyrażają przywiązanie do przeszłości. Ten przystojny, młody aktor obdarzony bogatą osobowością i wszechstronnym, artystycznym doświadczeniem wcielił się w postać Valentino Uomo. Reżyserował go Johan Renck i fotografował David Sims. W migawkowych wrażeniach dolce vita łączy się z teraźniejszością - subtelnie zabarwiona zmysłowością przeszłość staje się elementem współczesnych czasów.


Zapach osobisty

Aby "ubrać" mężczyznę o tak wyrafinowanej i bogatej osobowości, kreator perfum – Olivier Polge wyobraził sobie zapach, który tchnie historią - klasyczny i błyskotliwy, skomponowany z akordów, które z czasem ulegają przeobrażeniom na skórze. I stworzył zapach subtelny, delikatny, jedyny w swoim rodzaju. Jego aura, podobnie jak urok gustownego ubioru, ukazuje się w pełni dopiero wtedy, gdy poznajemy go z bliska. Kompozycja jest ze wszech miar włoska, stworzona ze składników dobranych z najwyższą precyzją. Valentino Uomo otacza czysta elegancja energetycznej bergamotki, która zaskakuje nieco pikantnym aromatem. Zaledwie muśnięty wonią mirtu zapach otwiera się po chwili wyborną nutą kawy i migotliwymi tonami kremu gianduja, które tworzą wespół niezapomniany, kuszący duet. Utrwala go otulająca, nieco piżmowa woń białej skóry, która ukazuje majestat cedru. Klasyczny akord - subtelny, dymny, drzewny - z nieco roztargnioną ogólnikowością zakłóca równowagę kompozycji. To właśnie on wyraża ów naturalny, niewystudiowany styl i stanowi olfaktoryczny odpowiednik eleganckich, dyskretnych monogramów, haftowanych w niewidocznym miejscach na gustownych koszulach.


Zmyslowy obiekt

W poszukiwaniu ponadczasowego klasyku, który wyraża ukłon wobec wszechobecnej we współczesnym Rzymie historii, rzeźba flakonu ilustruje szybko przewijające się kadry wiecznego miasta. Obiekt ten to zapowiedź Valentino Uomo i zarazem jego wizualne streszczenie. Wyrazisty, zmysłowy przedmiot przypomina karafkę szlachetnego likieru, ponieważ płyn migoczący w jego wnętrzu ma bursztynową barwę. Szkło na całej powierzchni flakonu, cięte niczym kryształ, ukazuje wzór drobnych pryzmatów bądź ćwieków, które mogą kojarzyć się także z ciosanym kamieniem murów patrycjuszowskiego pałacu. Metalowa tabliczka, która opasuje flakon eksponuje imię marki: Valentino. Opakowanie zewnętrzne w beżowym kolorze zdobi prosta, czarna tabliczka ze złotym akcentem. Wszystko, co dotyczy Valentino Uomo jest powściągliwe, lecz zarazem kuszące.


Ceny:
Valentino Uomo, woda toaletowa 50 ml / 240 PLN
Valentino Uomo, woda toaletowa 100 ml / 339 PLN
Valentino Uomo, woda toaletowa 150 ml / 399 PLN



Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności