Yves Saint Laurent L’Homme Sport - nowe wcielenie męskiego zapachu

W 2014 roku męskie zapachy Yves Saint Laurent wkraczają w nową erę mocnych wrażeń i adrenaliny. W nowym zapachu L’Homme Sport mężczyzna Saint Laurent znajduje wspólny mianownik dla energii i stylu, siły i estetyki, ruchu i spełnienia, świeżości i intensywności.


Yves Saint Laurent tworzy nową odsłonę legendarnego zapachu stanowiącego kwintesencję męskości, noszącego symboliczną nazwę L’Homme Yves Saint Laurent. Ponadczasowa sylwetka szklanego flakonu z niepowtarzalnym, geometrycznym korkiem kryje w sobie definicję silnego, charyzmatycznego mężczyzny. Stworzona w 2006 roku kultowa kompozycja wyznaczyła nowy trend w świecie zapachów – łączenia akordów świeżych z drzewnymi. Zapach L’Homme zawdzięcza swą siłę przyciągania nowatorskiemu połączeniu cytrusów i wetywerii oraz harmonijnie współgrającemu kontrastowi zielonych, owocowych akordów liści fiołka z wibrującymi nutami cedrowymi. Od ośmiu lat kompozycja wykreowana przez Anne Flipo, Dominique Ropion i Pierre Wargnye (IFF) jest nieodłącznym atrybutem męskiej elegancji. Zapach inspirowany jest duchem naszych czasów; odwzorowuje pragnienia i oczekiwania mężczyzn, którzy go noszą.

L’Homme, który urósł do rangi zapachów kultowych, dał początek sadze odsłaniającej najbardziej zmysłowe i tajemnicze wcielenia męskości. Jego mistrzowską kontynuacją stał się tajemniczy, uwodzicielski zapach La Nuit de L’Homme, wykreowany w 2009 roku przez ten sam zespół twórców. Dziś Yves Saint Laurent przedstawia nowy rozdział niezwykłej sagi – L’Homme Sport, dzieło przeszyte na wskroś szlachetną, dynamiczną świeżością, autorstwa Anne Flipo i Juliette Karagueuzoglou (IFF).


Mężczyzna świadomy i spełniony

Bardzo często analizowane są przemiany wzorca kobiecości na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci, a przecież wzorzec męskości również uległ zmianom. Kanon męskości stopniowo ewoluował, naznaczony głębokimi zmianami społecznymi, rewolucją seksualną i dążeniem kobiet do władzy. Dostosowując się do nowych tendencji przechodził transformację od modelu macho obowiązującego w latach osiemdziesiątych, poprzez trendy androgeniczne w latach dziewięćdziesiątych, aż do tendencji metroseksualnej, która zrodziła się na początku naszego wieku.

Współcześni mężczyźni nie utożsamiają się już z tymi archetypami z przeszłości. Nie akceptują jednoznacznych określeń, które przypisują ich do utartych schematów. Są niezależni, jak nigdy dotąd, nie narzucają sobie żadnych ograniczeń i nie mają zahamowań, aby w pełni wyrażać to, kim są.

Ufni, charyzmatyczni, pewni siebie… podążają życiową ścieżką, potwierdzając wiarygodność swojej męskości i dążenie do własnego stylu, który przestaje być atrybutem przypisywanym wyłącznie kobietom. Nie muszą już wybierać między dwudniowym zarostem i eleganckim garniturem. Wystarczy, by byli sobą. To właśnie im Yves Saint Laurent dedykuje nowy, intensywnie świeży zapach L’Homme Sport, w hołdzie dla autentycznej, nieskrępowanej męskości.


Olivier Martinez - nowoczesny bohater

Olivier Martinez, który od 2006 roku jest ambasadorem zapachu L’Homme Yves Saint Laurent, uosabia również nowy zapach L’Homme Sport. Jego magnetyzująca osobowość symbolizuje świadomego, niezależnego mężczyznę z naszej epoki. Olivier Martinez jest synem Francuzki i hiszpańskiego boksera z Afryki Północnej. W wieku 23 lat rozpoczął karierę teatralną pod kierunkiem Francisa Hustera i podjął studia aktorskie w Międzynarodowym Konserwatorium w Paryżu. W 1990 roku zaczął grać we francuskich filmach, zdobywając w 1993 roku Nagrodę im. Jean Gabin, a w 1994 roku Cezara dla najlepiej zapowiadającego się aktora za rolę małego Paula w filmie Un, Deux, Trois, Soleil w reżyserii Bertranda Blier. Pierwsza znacząca rola przypadła mu w filmie Huzar Jean-Paula Rappeneau, dzięki której przeszedł do legendy jako wybawiciel Juliette Binoche. Jego międzynarodowa kariera rozpoczęła się w Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych, dzięki obrazowi Zanim zapadnie noc Juliana Schnabla u boku Javiera Bardema i Johnny’ego Deppa oraz filmowi Niewierna Adriana Lyne, w którym wcielił się w kochanka Diane Lane.
W 2012 roku znalazł się wraz z Halle Berry w obsadzie filmu Śmiertelna głębia Johna Stockwella. W grudniu 2013 roku zagrał w zachwycającym dramacie historycznym Medicus Philippa Stölzla, która przenosi nas do jedenastowiecznej Anglii i do pełnego przepychu świata Dalekiego Wschodu. Olivier Martinez otrzymał też propozycję roli w trzecim sezonie amerykańskiego serialu Revenge, który cieszy się ogromnym powodzeniem od 2011 roku.


Męska elegancja ruchu

Po raz pierwszy zapach z rodziny L’Homme Yves Saint Laurent wywołuje dreszcz emocji, wkraczając w świat sportu. Serce bije do utraty tchu. Adrenalina osiąga coraz wyższy poziom. Brawura, której nie można się oprzeć. Olivier Martinez, ambasador zapachu L’Homme od momentu jego powstania, pozwala odkryć nową kompozycję L’Homme Sport w ekscytującym filmie o dynamicznych ujęciach. Emanując elegancją i zmysłowością, dostarcza nową dawkę mocnych wrażeń w intensywnym rytmie.


Film, który wyzwala energię i ekstremalne emocje

Nowy, spektakularny film, który towarzyszy premierze zapachu L’Homme Sport Yves Saint Laurent, pokazuje Oliviera Martineza w roli charyzmatycznego motocyklisty w rockowym stylu. Współczesny bohater, emanujący niepokorną siłą i pragnieniem ekstremalnych wrażeń, zaprasza nas na przejażdżkę swoim kultowym, potężnym motocyklem Vincent Egli, nawiązując do legendarnych postaci amerykańskiego kina. To one które inspirują go i popychają ku mocnym doznaniom. Żądny ekstremalnych przeżyć, wolny ponad wszystko, wytycza własną linię horyzontu na powierzchni wody, między niebem i ziemią. Daje się ponieść emocjom niepowtarzalnej chwili w harmonii z żywiołami. To obraz zapachu o intensywnej świeżości. Ten fascynujący, dynamiczny spot został wykreowany przez grupę czterech utalentowanych francuskich grafików i reżyserów Megaforce. Istniejący od 2008 roku artystyczny kwartet ma już w swoim dorobku liczne nagrody. Na przestrzeni kilku lat zespół stał się jednym z głównych trend-setterów w dziedzinie filmów reklamowych. Artyści, którzy wykazują ogromną wrażliwość na otaczający świat i jego przemiany, stworzyli dla Yves Saint Laurent niezwykły projekt, będący kwintesencją męskiej elegancji wyrażonej w ruchu. .


Olivier Martinez staje się legendą

Olivier Martinez siada na motor ze wzrokiem utkwionym w linię horyzontu. Pewny siebie, stanowczy i charyzmatyczny, emanuje współczesną, bezkompromisową męskością. Zawarta w filmie elegancja bieli i czerni jest znakiem rozpoznawczym fotografa Mathieu Césara, którego świat zawieszony jest między cieniem i światłem, czasem teraźniejszym i przyszłym. W ten sposób odciska on swoje piętno w nowym portrecie mężczyzny Yves Saint Laurent.


Kompozycja zapachowa

Dreszcz emocji i elegancja nowej odsłony świeżego zapachu drzewnego.

Świeżość wielowątkowa
Przenikliwy i odważny zapach L’Homme Sport tworzy nową interpretację „świeżego zapachu drzewnego”. Kompozycja wykreowana przez Anne Flipo, która jest już współautorką zapachu L’Homme z 2006 roku, oraz przez Juliette Karagueuzoglou (IFF), umiejętnie unika efektu świeżości bez wyrazu. Wręcz przeciwnie - autorki tworzą nową interpretację klasycznego składnika wykorzystywanego w kompozycjach zapachowych: akordu bergamotki w strukturze aldehydowej, który w kontakcie ze skórą staje się bardziej wyrazisty i przenikliwy, ekstremalnie męski. Eksplozja świeżości od stóp do głów.

Aldehydowy dreszcz
Aldehydy o metalicznych, przeszywających właściwościach stanowią kluczowy składnik nowej kompozycji. Wyzwalają niepowtarzalne, natychmiast rozpoznawalne wrażenia. W połączeniu z orzeźwiającymi akordami bergamotki i werweny sprawiają, że świeżość staje się tak intensywna, jak skok adrenaliny. Kardamonowe serce bije w przyspieszonym rytmie, zakłóconym pikantnym akcentem żywicy Elemi. Drzewno-ambrowe akordy rozwijają się w kontakcie ze skórą, głębokie i niepokojące dzięki cedrowi i intensywnej, zmysłowej nucie "AmberXtrême".

"Mężczyźni nie chcą już dokonywać wyboru między świeżością i elegancją, albo między świeżością i intensywnością. Chcą, by jeden zapach był spełnieniem ich pragnienia o subtelności i męskości." - mówi Anne Flipo

"L’Homme Sport stanowi nową interpretację męskiej elegancji kultowego zapachu L’Homme, odwagi marki Yves Saint Laurent, świeżości sportowego zapachu i bezkompromisowej energii współczesnego mężczyzny. Jego świeżość kontrastuje ze szlachetnymi, intensywnymi nutami, wywołującymi dreszcz emocji." - mówi Juliette Karagueuzoglou

Świeżość wielowątkowa Przenikliwy i odważny zapach L’Homme Sport tworzy nową interpretację "świeżego zapachu drzewnego". Kompozycja wykreowana przez Anne Flipo, która jest już współautorką zapachu L’Homme z 2006 roku, oraz przez Juliette Karagueuzoglou (IFF), umiejętnie unika efektu świeżości bez wyrazu. Wręcz przeciwnie - autorki tworzą nową interpretację klasycznego składnika wykorzystywanego w kompozycjach zapachowych: akordu bergamotki w strukturze aldehydowej, który w kontakcie ze skórą staje się bardziej wyrazisty i przenikliwy, ekstremalnie męski. Eksplozja świeżości od stóp do głów.


Flakon elektryzujący energią

Zachowując koncepcję legendarnego flakonu L’Homme Yves Saint Laurent opartej na szlachetnej równowadze szkła i metalu, flakon L’Homme Sport podkreślony został czerwonym znakiem, odpowiadającym echem przebiegającej wewnątrz pionowej linii. Czerwony promień niczym linia wysokiego napięcia przeszywa zapach elektrycznym wyładowaniem. Metaliczny sześciokątny korek o satynowym wykończeniu oscyluje między istotą siły i elegancji. Surowa, geometryczna linia kreśląca kształt korka perfekcyjnie kontrastuje z subtelnością wyrafinowanego szklanego flakonu. Słynne logo YSL jawi się w elektryzującej czerwieni, wytwarzając napięcie dzięki wibrującym liniom nakreślonym na szarym, metalizującym opakowaniu. Ucieleśnia ono kwintesencję zapachu – eksplozję mocnych wrażeń w eleganckiej odsłonie.


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 230 PLN
Woda toaletowa 50 ml / 300 PLN
Woda toaletowa 100 ml / 395 PLN




Autor: Edyta Pawlak

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności