Bottega Veneta The Art of Collaboration - kampania wiosna-lato 2017

<
Gallery image
>
Bottega Veneta The Art of Collaboration - 2017 1
<
Bottega Veneta The Art of Collaboration - 2017 1Bottega Veneta The Art of Collaboration - 2017 2Bottega Veneta The Art of Collaboration - 2017 3Bottega Veneta The Art of Collaboration - 2017 4
 
>
 
 

W sezonie wiosna-lato 2017 dom mody Bottega Veneta kończy 50 lat. Swoją rocznicę świętuje również dyrektor artystyczny Tomas Maier, który spędził na tym stanowisku 15 wspaniałych lat. Aby to uczcić do udziału w kampanii została zaproszona ikona stylu, była modelka i aktorka 73-letnia Lauren Hutton oraz towarzyszące jej Joan Smalls, Vittoria Ceretti, Hannes Gobeyn i Morten Nielsen.


Najnowsza kampania to kolejna odsłona projektu The Art of Collaboration, który zapoczątkował w 2002 roku z inicjatywy dyrektora kreatywnego marki, Tomasa Maiera. W jego ramach, co sezon do współpracy zapraszani są światowej sławy fotografowie i współcześni artyści mający za zadanie wykreować kolejne kampanie dla Bottega Veneta. Tym razem twórcą kampanii jest Todd Hido, amerykański fotograf, który skupia swoją uwagę na przedmieściach, ich wnętrzach, krajobrazach, ludziach i detalach. Jego zdjęcia przepełnia nastrój melancholii, wyobcowania, zagrożenia, niepokoju, przenikającej wszystko pustki. Jego wyjątkowa i subtelna estetyka łączy się ze sobą ducha domu mody Bottega Veneta.

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/bottega-veneta-art-collaboration-kampania-wiosna-f/







Źródło foto: oficjalna strona Bottega Veneta
www.bottegaveneta.com/special/spring-summer-2017-todd-hido



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 24-02-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto