Britney Spears twarzą kampanii Kenzo La Collection Memento №2

<
Gallery image
>
Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 1
<
Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 1Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 2Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 3Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 4Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 5Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 6Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 7Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 8Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 9Britney Spears twarzą kampanii Kenzo 10
 
>
 
 

Amerykańska piosenkarka muzyki pop i dance, tancerka, działająca w przemyśle rozrywkowym od 1992 roku, Britney Spears została ambasadorką domu mody Kenzo. Księżniczką Popu promuje swoim wizerunkiem kampanię kolekcji Kenzo La Collection Memento №2. Kolekcja La Memento №2 skupia się głównie na dżinsach i została zainspirowana debiutem na paryskim wybiegu w 1986 roku linii Kenzo Jeans.


Jak czytamy na stronie internetowej marki ezoterycznym tematem kolekcji są "Ikony", motywy Kenzo, które zostały mocno ujęte w projekcie, razem z Britney Spears. Stąd na zdjęciach autorstwa Petera Lindbergha prezentuje bluzę sportową i czapkę z daszkiem z ikonicznym logo Kenzo, obszerny płaszcz z printem "Bamboo Tiger", który wpisuje się w DNA marki i jest jedną z pierwszych ikon opracowanych przez Kenzo Takadę w latach 70.

Niektóre projekty natomiast przypominają styl końca lat 90. i początku XXI wieku - kiedy Britney Spears została uznawana za ikonę kultury masowej schyłku XX wieku, a także muzyki pop. W tych latach denim, mini plecaczki i czapki z daszkiem były podstawą stylizacji. Tym razem zostały uzupełnione o wysokie, sznurowane buty oraz bieliznę.

"Ta kolekcja jest bardzo młodzieńcza" - mówi Spears. - "Na planie było dużo zabawy, nawet, jeśli na początku było to dla mnie trochę dziwne. Byłam przyzwyczajona do sesji w studiu lub na małych przestrzeniach, a ta była na ulicy. Byliśmy tam, a ja miałam na sobie naprawdę odważne ubrania. Czułam się dziwnie, ale na filmie okazało się, że wyszło naprawdę super." - powiedziała w Vogue o kampanii Kenzo Britney Spears.

"Britney Spears to ikona, na równi z Michaelem Jacksonem i Madonną" - mówi w swoim oświadczeniu dyrektor kreatywny Kenzo, Humberto Leon, dla którego muzyka kojarzy się z niecodziennym denim look. - "Kiedy ona i Justin pojawili się w jeansowych dopasowanych projektach stylizacja ich stała się prawdziwie ikonicznym lookiem." - opisuje pojawienie się gwiazdy i jej ówczesnego partnera- Justina Timberlake na gali wręczenia nagród American Music Awards z 2001 roku. - "Britney to dla mnie królowa denimu."

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/britney-spears-twarza-kampanii-kenzo-la-collecti-f/








Źródło foto: strona internetowa Kenzo
www.kenzo.com/de/kenzopresentsbritneyspears



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 05-04-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności