Cara Delevingne w kampanii Balmain wiosna-lato 2019

<
Gallery image
>
Balmain - kampania wiosna-lato 2019 1
<
Balmain - kampania wiosna-lato 2019 1Balmain - kampania wiosna-lato 2019 2Balmain - kampania wiosna-lato 2019 3Balmain - kampania wiosna-lato 2019 4Balmain - kampania wiosna-lato 2019 5Balmain - kampania wiosna-lato 2019 6Balmain - kampania wiosna-lato 2019 7Balmain - kampania wiosna-lato 2019 8
 
>
 
 

Olivier Rousteing doskonale wie jak wywołać zamieszanie wokół marki, której jest dyrektorem kreatywnym. W 2015 roku dyrektor kreatywny domu mody Balmain sprytnie wykorzystał potencjał social mediowy Kendall Jenner i Gigi Hadid zapraszając je do kampanii domu mody Balmain, w kolejnych sezonach do współpracy zaprosił ikony modelingu lat 90-tych, swoich przyjaciół Kim Kardashian i Kanye Westa czy top modelki tworząc "armię Balmain"


W najnowszej kampanii wiosna-lato 2019, której autorem zdjęć jest Dan Beleiu znalazła się przedstawicielka #BalmainArmy - Cara Delevingne, a towarzyszy jej sam projektant marki Olivier Rousteing.

"Kocham ją tak bardzo, że nie chcę widzieć na niej żadnych ubrań" - powiedział Olivier Rousteing o Delevingne - "Jej spojrzenie jest tak silne i magnetyczne, że prawie samo w sobie jest elementem garderoby."

Jedno z ujęć, na którym modelka pozuje wraz z Oliverem inspirowane jest słynnym czarno-białym zdjęciem autorstwa Patricka Demarchelier z 1993 roku przedstawiającym Janet Jackson toples, z wyjątkiem rąk jej ówczesnego chłopaka Rene Elizondo. Portret, który był częścią projektu wokalistki do jej albumu stał się rowniez okładką magazynu Rolling Stone.

"Był wielkim momentem popkultury naszego dzieciństwa" - powiedział Rousteing. - "Obrazy kampanii są bardzo zmysłowe, ale nie ma w nich nic zalotnego. Przesłanie nie dotyczy nostalgii latami 90, ale różnorodności."

W kampanii znajdziemy rowniez zdjęcia prezentujące nowe logo francuskiej marki, które powstało we współpracy Oliviera Rousteinga z paryskim studiem projektowym Adulte Adulte. Zaktualizowane logo Balmain zostało zmienione z tradycyjnego kroju pisma do minimalistycznej bezszeryfowej czcionki. To dwie nakładające się na siebie wielkie litery B i P, gdzie "P" będące hołdem dla założyciela domu Pierre'a Balmaina i jego głównej siedziby w Paryżu finezyjnie wtapia się w "B".

Aby uczcić odrodzenie Monogramu Balmain zdjęcia kampanii podkreślają klasyczne linie nowego projektu poprzez odzwierciedlenie tego co jest najbardziej klasyczne ze wszystkich tematów: czterech podstawowych elementów filozofii starożytnej Grecji - wiatru, wody, ognia i ziemi. Cztery elementy, cztery miasta, które są częścią kalendarza Tygodnia Mody tj. Paryż - ziemia, Nowy Jork - wiatr, Mediolan - ogień, Londyn - woda. Te cztery, różne elementy filozofii i miasta uzupełniają się i współdziałają ze sobą w wysublimowanej harmonii "tak, jak cztery struny liry".







Źródło foto: strona internetowa Balmain
www.balmain.com/gb/balmain/balmain-ss-2019-campaign



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 27-03-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności