Kampania domu mody CHANEL na sezon jesień-zima 2019 jest pierwszą kampanią zrealizowaną po śmierci Karla Lagerfeld, a zarazem ostatnią, która prezentuje projekty autorstwa wielkiego projektanta. Na studyjnych zdjęciach podziwiać możemy top modelki: Jing Wen, Kris Grikaite, Monę Tougaard, Rebeccę Leigh Longendyke oraz Vittorię Ceretti.
Za stylizację odpowiedzialna była Carine Roitfeld. Pod względem stylu i kompozycji kampania przypomina wcześniejsze kampanie Karla Lagerfelda z lat 90. Na a czystym białym tle modelki prezentują kluczowe sylwetki kolekcji m.in.: nonszalanckie płaszcze, obszerne tweedowe garnitury, które charakteryzują luźne spodnie noszone wysoko w talii, eleganckie tweedowe kostiumy czy sukienki przypominające "śnieżki" z szyfonu i piór oraz z haftem płatków śniegów w białym i złotym winylu, który świadczy o nowoczesności, młodości i poczuciu humoru, który charakteryzują kobietę CHANEL.
Odwieczny i stale odnawiany, rozpoznawalny, a jednak inny za każdym razem, urok Chanel rozświetla zimę swoją śmiałą i olśniewającą świeżością. Na sezon jesień-zima 2019/20, Karl Lagerfeld i Virginie Viard zapraszają nas do przeżywania jesienno-zimowych miesięcy od rana do wieczora, w pełnej wolności i wyrafinowaniu.
Kampania to prawdziwy hołd dla zmarłego projektanta.
Źródło foto: oficjalna strona internetowa CHANEL
www.chanel.com/en_WW/fashion/collection/fall-winter-2019-20.html