Etro - kampania wiosna-lato 2018

<
Gallery image
>
Etro - kampania wiosna-lato 2018 1
<
Etro - kampania wiosna-lato 2018 1Etro - kampania wiosna-lato 2018 2Etro - kampania wiosna-lato 2018 3Etro - kampania wiosna-lato 2018 4Etro - kampania wiosna-lato 2018 5Etro - kampania wiosna-lato 2018 6Etro - kampania wiosna-lato 2018 7Etro - kampania wiosna-lato 2018 8Etro - kampania wiosna-lato 2018 9Etro - kampania wiosna-lato 2018 10Etro - kampania wiosna-lato 2018 11Etro - kampania wiosna-lato 2018 12Etro - kampania wiosna-lato 2018 13Etro - kampania wiosna-lato 2018 14
 
>
 
 

Włoski dom mody Etro poprzez najnowszą kampanię na sezon wiosna-lato 2018 proponuje nam zanurzyć się w wielu miejscach, historiach, postaciach i portretach Mediolanu aby odkryć korzenie marki. W wyjątkowej, mediolańskiej scenerii przed obiektywem Paolo Zerbini pozowali: Giedre Dukauskaite, Jing Wen, Peter Finn oraz Piero Mendez.


Zdjęcia kampanii prezentują nam wyjątkowe miejsca m.in.: Vivaio Riva - Żelazną bramę, po ktorej przekroczeniu ukazuje ukryty raj w środku miasta. Zielona oaza z roślinami i kwiatami starannie uprawianymi przez siostry Riva. Dalej na kartach kampanii widzimy Casa d’Aste Il Ponte -To tu wędrowni kolekcjonerzy i antyczni amatorzy przemierzają korytarze najbardziej znanego mediolańskiego domu aukcyjnego. Przychodzą w poszukiwaniu unikalnych przedmiotów, które będą później cenić i uwielbiać. Wyjątkową przestrzeń Casa d’Aste Il Ponte, w którym spełniają się marzenia ukształtował nieskazitelny smak rodziny Redaell, Barbiere Colla - Najbardziej znany i uznany golibroda w mieście. Miejsce kojarzące się z prestiżem, tradycją oraz tym, że chętnie odwiedzane jest zarówno przez mediolańczyków, jak również znanych klientów z całego świata, którzy chętnie dzielą się swoimi sekretami z Franco Bompieri. Rytuał, który mediolańscy dżentelmeni kontynuują z pokolenia na pokolenie czy Bar Basso - Legenda mówi, że podczas tworzenia klasycznego Negroniego, Mirko Stocchetto przypadkowo wybrał butelkę Prosecco zamiast zwykłego dżinu i narodził się Negroni Sbagliato. Od lat sześćdziesiątych co wieczór odbywa się tu ten sam rytuał, ożywiający wspaniały mit wszystkich sławnych postaci, którzy wznieśli wenecką szklankę wypełnioną koktajlem Made in Milan.

Sceneria kampanii wspaniale komponuje się z projektami z wiosenno-letniej kolekcji domu mody Etro, które charakteryzuje bogaty miks wzorów i nadruków w charakterystycznym stylu marki.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 12-03-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności