Eytys x H&M - marka insiderów mody od stycznia w sklepach H&M

<
Gallery image
>
Eytys x H&M 1
<
Eytys x H&M 1Eytys x H&M 2Eytys x H&M 3Eytys x H&M 4Eytys x H&M 5Eytys x H&M 6
 
>
 
 

H&M z radością ogłasza kolaborację z Eytys, marką insiderów mody znaną z uproszczonego unisexowego dizajnu, masywnych butów i doskonale zaprojektowanych "basic essentials". Kolekcja Eytys x H&M, zaprojektowana we współpracy z zespołem dizajnerów H&M to odzież, buty i akcesoria dla dorosłych i dzieci. Kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach na całym świecie, a także online od 24 stycznia 2019 roku.


Podejście do projektowania oraz ogólny etos marki Eytys są zakorzenione w erze cyfrowej, ale także w wolności od ograniczeń wynikających z płci lub wieku. Team projektantów Eytys oraz H&M wydobył DNA Eytys i opracował uniseksową i bezkompromisową kolekcję butów i ubrań. W skład linii wchodzą trampki, buty ze skóry, zamszu i bawełnianego płótna, a także kurtki, bluzy, spodnie i dżinsy z materiałów takich jak diagonal, sztuczna lakierowana skóra, nylon i raw denim. Buty mają charakterystyczną podeszwę Eytys, podczas gdy ubrania mają pudełkowe sylwetki nieuwzględniające różnicy płci.

Wężowe nadruki, lakierowana sztuczna skóra i miękki zamsz mieszają się ze sztywnymi bawełnianymi ubraniami i wyrazistą grafiką. Paleta kolorów składa się z butelkowej zieleni, koloru żółtego w odcieniu szkolnego autobusu, beżu khaki, ciemnego indygo, czerni i bieli. Wszystko można bez wysiłku miksować tak, aby zawsze czuć się na luzie. Buty są sprzedawane w specjalnie zaprojektowanych pudełkach z unikalną grafiką autorstwa malarza Zoe Barcza.

"Poprzez tę współpracę chcieliśmy zapoznać klientów H&M z filozofią naszej marki: projektowania mocnych i prostych, w których funkcjonalność triumfuje nad ozdobami, a styl jest mostem pomiędzy płciami. W kolekcji chodzi o proporcje - stworzenie wyraźnej sylwetki w stylu unisex, bawiącej się luźnymi krojami i masywnym obuwiem o wyraźnej formie. To koncepcja Eytys dotycząca uniwersalnej sylwetki stawiającej na postawę i pewność siebie." - mówi Max Schiller, dyrektor kreatywny w Eytys

"Bardzo cenimy unikalny styl marki Eytys. Początkowo zaproponowaliśmy im pomysł stworzenia wspólnej kolekcji obuwia. Jednak po wstępnej burzy mózgów zdecydowaliśmy, że pełna kolekcja - buty, ubrania i akcesoria - pozwoli naszym klientom naprawdę doświadczyć estetyki i etosu całej marki. Dzięki tej współpracy chcemy zaoferować naszym klientom total look, który jest oparty na masywnym obuwiu i świadomych proporcjach niezależnych od płci." - mówi Ross Lydon, pełniący obowiązki szefa projektowania odzieży męskiej w H&M.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 15-12-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności