Gigi Hadid w kampanii Burberry TB Monogram

<
Gallery image
>
Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 1
<
Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 1Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 2Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 3Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 4Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 5Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 6Gigi Hadid w kampanii Burbery TB Monogram 7
 
>
 
 

Supermodelka Gigi Hadid została twarzą kampanii promującej najnowsze przedsięwzięcie dyrektora kreatywnego marki, jakim jest kolekcja "TB Burberry Monogram". Dopasowane kolorystycznie odcienie Burberry zdobią eklektyczną mieszankę kształtów, które pojawiają się na kobiecych szalikach, a także na nylonowych płaszczach, spódnicach, butach, oversize'owych koszulkach, bluzach oraz różnego rodzaju akcesoriach, które reprezentują nowoczesne podejście do klasycznego wzornictwa.


"Na początku mojej współpracy z Burberry dużo czasu spędziłem w archiwum badając bogatą historię domu mody. Szybko zainteresowałem się Thomasem Burberry i chciałem dowiedzieć się, kim naprawdę jest - nie tylko jako wynalazca i pionier, ale także jako osoba prywatna, mąż i ojciec. W moich poszukiwaniach natknąłem się na zdjęcie jego inicjałów. Zaskakująco nowoczesny design natychmiast mi się spodobał, dlatego postanowiłem przekształcić go w nowy, wyróżniający się element projektu marki. Dla mnie ten symbol nie tylko odzwierciedla bogate dziedzictwo Burberry, ale także pokazuje nam nowoczesny sposób na naszą świetlaną przyszłość. Postanowiłem świętować ten projekt poprzez nową kolekcję odzwierciedlającą różnorodność ludzi, których nazywamy marką. W tej kampanii pozwolono mi pracować z jednymi z najbardziej kreatywnych ludzi naszych czasów i jestem niezmiernie dumny z tego, co wspólnie osiągnęliśmy" - Riccardo tTsci

Autorem zdjęć kapsułowej kolekcji jest Nick Knight. Kampania ilustruje wiele aspektów kolekcji Monogram przeznaczonej dla każdego, od eleganckiej kobiety, poprzez dżentelmena po młodzież. W celu przedstawienia czterech bohaterów, którzy w centrum nowej estetyki Burberry, wizażystka i dyrektor kreatywny Dazed Beauty Isamaya Ffrench stworzyła wyrazisty makijaż tak aby historia bohaterów reprezentowanych przez Gigi Hadid była wiarygodna.

"Chcieliśmy pomóc Gigi w odpowiednim języku wizualnym, aby uosabiać cztery postacie - kobietę, dżentelmena, dziewczynę i chłopca - w prostym studio." - Nick Knight










Źródło foto: strona internetowa Burberry
de.burberry.com/ein-neuer-burberry-klassiker/
profil Instagram Burberry (@burberry)
www.instagram.com/burberry/



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 03-07-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności