H&M i Love Stories łączą siły aby stworzyć oryginalną kolekcję bielizny

<
Gallery image
>
H&M i Love Stories łączą siły 1
<
H&M i Love Stories łączą siły 1H&M i Love Stories łączą siły 2H&M i Love Stories łączą siły 3H&M i Love Stories łączą siły 4H&M i Love Stories łączą siły 5H&M i Love Stories łączą siły 6H&M i Love Stories łączą siły 7H&M i Love Stories łączą siły 8H&M i Love Stories łączą siły 9
 
>
 
 

H&M rozpoczyna pierwszą w historii współpracę z marką bielizny - holenderską firmą Love Stories. Stworzone w 2013 roku przez wszechstronnie utalentowaną Marloes Hoedeman, Love Stories znane jest z eklektycznych printów, możliwości tworzenia niezliczonych ilości zestawień oraz wygodnych krojów. Kolekcja H&M x Love Stories z klasycznymi projektami marki, stworzona we współpracy z zespołem H&M, dostępna będzie na całym świecie w wybranych sklepach oraz online od 9 sierpnia.


Efektem współpracy H&M z marką Love Stories będzie kolekcja dla kobiet, obejmująca wspaniałą i szeroką gamę biustonoszy, majtek i stringów, a także bieliznę nocną, maski na oczy, skarpety i torby podróżne z koronki i satyny. Wszystkie elementy kolekcji mają charakterystyczne kombinacje wzorów i kolorów, typowe dla marki Love Stories, które Hoedeman nazywa "perfekcyjnymi niedopasowaniami". Lamparcie cętki, gwiazdki oraz kwiatowe wzory wymieszane zostały z koronką i sportowymi paskami. Paleta kolorów to głównie przygaszony róż, czerń oraz oliwkowa zieleń. Wszystko można zestawiać ze sobą tak, aby było dopasowane do nastroju i odzwierciedlało osobowość noszącego.

"Bielizna zawsze była ważnym elementem mody. Poprzez tę współpracę chcemy pokazać, że bielizna może być tak samo wyrazista i ekspresyjna jak ubranie, mimo że nie zawsze jest widoczna. Dlatego Love Stories jest idealnym wyborem. Od dawna podziwiamy Marloes za jej energię, motywację i, oczywiście, jej projekty, więc cieszymy się, że robimy to razem" - mówi Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor ds. Projektów H&M.

"Lubię nazywać współpracę pomiędzy H&M i Love Stories naszym romansem! Od pierwszego dnia był w nas wzajemny szacunek oraz prawdziwa chemia między wszystkimi projektantami, więc idealnie nam się razem pracowało. Kolekcja skupia się wokół klasycznych elementów Love Stories – biustonoszy, majtek bikini oraz stringów – oraz "doskonałych niedopasowań" printów i kolorów" - mówi Marloes Hoedeman, założycielka marki Love Stories.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 26-06-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności