W kwietniu 2018 roku H&M wyjawiło wreszcie pilnie strzeżony sekret iż kolejnym domem mody, który stworzy ekskluzywną kolekcję dla szwedzkiej sieciówki będzie Moschino, do którego Jeremy Scott wniósł mnóstwo świeżej energii, gdy został jego dyrektorem kreatywnym w 2013 roku. Sekret został ujawniony w video na Instagram Live przez Jeremy’ego Scott’a oraz Gigi Hadid. Wiadomość wyświetlana była na ekranach podczas corocznej imprezy Moschino towarzyszącej festiwalowi Coachella, a także transmitowana na żywo w mediach społecznościowych. Jeremy oraz Gigi mieli na sobie pierwsze looki z kolekcji, która tętni radością, witalnością i humorem. Teraz marka H&M prezentuje pełen lookbook kolekcji Moschino [TV] H&M, do którego Jeremy Scott, zebrał swoją rodzinę przyjaciół, aby pokazać emanujące w samym sercu kolekcji: serdeczność, miłość i różnorodność.
"Zawsze, kiedy projektuję, myślę o moich przyjaciołach. Lookbook Moschino [TV] H&M jest jak impreza, na której świętujemy, bawimy się i pokazujemy kreatywność oraz energię ludzi oraz samej kolekcji." - mówi Jeremy Scott.
"Uwielbiam sposób w jaki Jeremy uchwycił ducha Moschino [TV] H&M w lookbooku. Jest to głośna i dumna kolekcja dla wszystkich, którzy mają udział w zabawie, niezależnie od tego, kim jesteś i skąd pochodzisz." - powiedziała Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.
W lookbooku kolekcji Moschino [TV] H&M znajdziemy zabawne T-shirty oraz spodnie dresowe z motywami Disney’a, Myszką Mickey i Kaczorem Donaldem, dresy, w ktorych logo Moschino zmiksowane zostało z grafiką MTV, krótkie puchowe kurtki i spódniczki mini, projekty we wzór płyt CD, czarne dresy, bluzy z printem imitującym złote łańcuchy. kurtki ramoneski, sztuczne futra, denimowe spódnice, a dla panow denimowe ogrodniczki oraz liczne akcesoria, jak: łańcuchy, kolczyki, paski, przypinki, czapki, etui na telefon, plecaki, skarpetki, szelki. W kolekcji nie zabrakło rowniez ubranek i dodatków dla psów.
"Moschino [TV] H&M miesza pop, uliczny styl, niebanalne motywy i glamour – to kolekcja, która idealnie wpisuje się w aktualne tendencje w świecie mody. Jeremy Scott jest niesamowity – wie, jak bawić się stylem i przyciągać uwagę fanów z całego świata.” – powiedziała Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor, H&M.
"Jestem niesamowicie dumny z kolekcji Moschino [TV] H&M. Od zawsze starałem się przemówić poprzez modę do różnych ludzi z całego świata, a dzięki tej współpracy będę w stanie dotrzeć do większej grupy fanów niż kiedykolwiek wcześniej.” – powiedział Jeremy Scott, dyrektor kreatywny Moschino.
Lookbook został stworzony i zaprojektowany przez wieloletniego współpracownika Jeremy'ego, fotografa Marcusa Mam i stylistkę Carlyne Cerf de Dudzeele. Przed obiektywem stanęli Aquaria - zwyciężczyni z RuPaul’s Drag Race sezon 10, Amiaya – bliźniaczki i influencerki Aya i Ami, Sakura Bready – asystentka Jeremy’ego Scotta w Moschino oraz Pablo Olea – najlepszy przyjaciel Jeremy’ego i jednocześnie Head of Global PR and Communications Moschino.
Firma H&M wprowadziła także na rynek gify Moschino [TV] H&M na Instagram Stories, Snapchat i iMessenger, aby użytkownicy mogli dodawać własne treści. Oprócz animowanych logotypów i emblematów z kolekcji znajdziemy rowniez gify samego Jeremy'ego rozpowszechniającego miłość do kolekcji.
Warto przypomnieć iż H&M już od czternastu lat tworzy limitowane kolekcje z najważniejszymi domami mody. Pierwszym z nich był Karl Lagerfeld, który zaprezentował kolekcję w 2004 roku, następnie Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, Comme des Garçons, Matthew Williamson, Jimmy Choo, Lanvin, Sonia Rykiel, Versace, Marni, Maison Martin Margiela, Isabel Marant, Alexander Wang, Balmain, Kenzo i ostatnia z 2017 roku Erdem.
Kolekcja Moschino [TV] H&M będzie dostępna online i w wybranych sklepach H&M od 8 listopada.