Od 2009 roku Natalia Vodianova jest muzą francuskiej marki bieliźnianej Etam. Ta ikona świata mody wyraża spojrzenie marki na kobiecość i nowoczesność, łącząc w sobie emocje, wdzięk i ducha poezji.
Natalia Vodianova uosabia nowy wizerunek Etam od wiosny 2009 roku. Ta emblematyczna ikona świata mody wyraża spojrzenie marki na kobiecość i nowoczesność, łącząc w sobie emocje, wdzięk i ducha poezji. Szczerość, enuzjazm i wielkoduszność pokierowały marką Etam w swoich wyborach, a Natalię w jej życiu. Te wspólne uznawane wartości sprawiły, że okazała się idealną ambasadorką marki. Dzięki pięknu, które z powabem i radością odwołuje się do osobistego i zawodowego zaangażowania, Natalia Vodianova zostaje muzą marki towarzyszącej kobietom już niemal od wieku. Współpraca, która wychodzi poza ramy zdjęć...
Natalia Vodianova od 2009 roku ma wolną rękę w projektowaniu kolekcji o nazwie "Natalia dla Etam" - kolekcji, których myśl przewodnia krąży wokół jej pragnień i wyobrażeń. Zależało nam na zachowaniu jej spontaniczności, by nie utracić magii pierwszego razu. W taki oto sposób Natalia pokazała się w różnym świetle, od codziennych sytuacji po najbardziej wyrafinowane, i zawsze ze szczerością serca. Inspirację czerpie ona z ponadczasowych obrazów ikonograficznych, ze swoich upodobań tanecznych, muzycznych i ruchowych oraz ze swoich rosyjskich źródeł. Subtelne kolekcje obejmujmujące zarówmno intymną bieliznę, jak i ubiory na co dzień, łączą wygodę z elegancją, by osiągnąć grę zmysłów skierowaną do kobiety, która je nosi, i do mężczyzny, dla którego ją nosi.
Kolekcja letnia bielizny Etam
Lato 2011 będzie należało do zachwycającego duetu - intensywnych kolorów i zmysłowej koronki. W nowej kolekcji bielizny Etam króluje seksapil, który w połączeniu z soczystymi i roziskrzonymi kolorami robi oszałamiające wrażenie.. Turkus, żółty, róż... Nowa kolekcja Etam to koronkowa eksplozja kolorów, które uwiodą Cię wachlarzem nowoczesnych stylizacji o łagodnych kształtach. Za sprawą ferii barw bielizna Etam w subtelny sposób będzie się bawić w chowanego z pozostałymi elementami Twojej garderoby. Jeżeli chcesz być modna latem - koronka to coś, co po prostu musisz mieć.
Marka Etam narodziła się w 1916 roku wraz z „nowoczesną”, tzn. wyzwoloną z gorsetów kobietą, która nie przestała zmieniać temperamentu epoka za epoką. Prowokująca w latach dwudziestych, naturalna w latach siedemdziesiątych, przebojowa w osiemdziesiątych. Marka Etam, której udało się zachować rodzinną tradycję mimo 5000 butików na całym świecie, koncentruje swoje doświadczenie i umiejętności, by spełniać pragnienia kobiety szukającej jednocześnie wygody i wyrafinowania.