Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda

<
Gallery image
>
Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 1
<
Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 1Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 2Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 3Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 4Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 5Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 6Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 7Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 8Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 9Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 10Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 11Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 12Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 13Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 14Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 15Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 16Ostatnia kampania Fendi autorstwa Karla Lagerfelda 17
 
>
 
 

Gwiazdami najnowszej kampanii włoskiego domu mody Fendi wiosna-lato 2019, a zarazem ostatniej autorstwa Karla Lagerfelda zostały Kaia Gerber, Adut Akech i Anok Yai. Inspiracją dla Karla przy tworzeniu kampanii była główna siedziba Fendi w Rzymie, która stanowi nowoczesną oprawę dla zaprezentowanej wiosenno-letniej kolekcji wyrażając jednocześnie DNA domu mody i jego legendarny rzymski styl.


"Karl był szczególnie zainspirowany schodami w Palazzo della Civiltà  Italiana w Rzymie. Ta mini wersja pięknej klatki schodowej stanowi  rodzaj metafizycznej abstrakcji." - Silvia Venturini Fendi.

Przypomnijmy, iż aby uczcić 90-lecie istnienia Fendi, włoska marka przeprowadziła się do zupełnie nowego biura, które mieści się w Palazzo della Civiltà Italiana – jednym z najsłynniejszych zabytków architektury XX wieku w Rzymie.

Modelki przed obiektywem Lagerfelda prezentowały karmelowe płaszcze, skórzane kurtki oraz oversizowe marynarki zebrane w pasie szerokim paskiem lub nowoczesnymi nerkami. Motywem przewodnim kolekcji zostały obszerne kieszenie, które goszczą na większości projektów. Nowoczesna i minimalistyczna wizja kampanii, jak również jej gwiazdy doskonale ucieleśnia i podkreśla potężną i odważną osobowość kobiety Fendi, a także jej swobodnego ducha.









Źródło foto: strona internetowa Fendi Roma
www.fendi.com/de/damen/kollektionen/frühling-sommer-2019



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 07-03-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności