Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry

<
Gallery image
>
Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 1
<
Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 1Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 2Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 3Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 4Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 5Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 6Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 7Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 8Polskie kolory w świątecznej reklamie Burberry 9
 
>
 
 

Premiera świątecznej reklamy Burberry zelektryzowała świat mody nie tylko listą gwiazd wielkiego formatu, ale także perfekcjonizmem wykonania, za którym stoi polska firma. Za colour correction oraz master shooting filmu było odpowiedzialne studio Platige Image.


W świątecznej kampanii światowego domu mody "Close Your Eyes and Think of Christmas" ("Zamknij oczy i pomyśl o Świętach") wystąpili: supermodelka Naomi Campbell z matką, Valerie Morris-Campbell, aktorzy Matt Smith i Kristin Scott Thomas oraz raperka M.I.A.

Poprzez lodową aurę zimowego lasu, subtelnie, choć bez atmosfery świątecznego kominka, przebijają się krótkie, nostalgiczne wspomnienia Świąt - z angielskiego pubu, z metra, w końcu zza świątecznego stołu oraz z salonu.

Kampania kultowej modowej marki premium pokazuje wystylizowane ze starannością co do każdego detalu elementy kolekcji powstałej już po tym, jak stery jej dyrektora kreatywnego przejął Riccardo Tisci. Ostatnia scena natomiast należy do Vivienne Westwood. To właśnie w stroje autorstwa projektantki, które w sprzedaży będą dostępne od 6 grudnia, zostały ubrane Naomi Camblell i Valerie Morris-Campbell. Co warte podkreślenia, poprzednio panie wspólnie wystąpiły w reklamie 4 lata temu.

"Bardzo cenimy sobie współpracę z marką Burberry oraz z artystami zaangażowanymi w produkcję reklamy. Szczególnie z autorem zdjęć, Olivierem Millarem, który przyjechał do studia Platige Image w Warszawie, po to by osobiście przekazać wskazówki co do naszej pracy. Pokazuje to poziom dbałości o najmniejsze detale przy tej produkcji. W przypadku tak prestiżowej marki modowej szczególnie ważny był kolor, którego korekcją zajął się nasz ekspert w tej dziedzinie, Paweł Sasin" - mówi Cezary Albiński, Head of Commercial Department w Platige Image.

Reklamę wyreżyserowała Juno Calypso, brytyjska fotograf, znana także z oryginalnych filmów krótkometrażowych. W swojej sztuce nawiązuje często do feminizmu, izolacji, samotności oraz bycia samowystarczalnym. Prawdopodobnie stąd spot Burberry charakteryzuje oszczędna emocjonalność. Jego wyjątkową atmosferę buduje także, towarzysząca zmieniającym się dynamicznie scenom, na nowo nagrana piosenka "Carol of the Bells".



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 10-12-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności