Twarzami najnowszej kampanii domu mody Prada zostali Freja Beha Erichsen, Gigi Hadid, Maike Inga, Liu Wen, Anok Yai, Daan Duez, Jonas Glöer i Tae Min, którzy pozowali przed obiektywem fotografa mody Willy'ego Vanderperre. Za stylizację odpowiedzialny był Olivier Rizzo.
Kampania reklamowa ma formę serii enigmatycznych i intrygujących plakatów filmowych, czerpiących swój wizualny język z poruszającego obrazu, przekształcając je na fotosy. Podobnie jak w przypadku kampanii Prada 365, plakaty filmowe są zsynchronizowane z konkretnym momentem w czasie - naturalne, ulotne i efemeryczne. Modele na ujęciach Willy'ego Vanderperre prezentują projekty z kolekcji Prada wiosna-lato 2019, gdzie Miuccia Prada jak zwykle połączyła inspiracje retro ze współczesnymi trendami niekiedy nawet sięgając do mody dla dzieci i nastolatków.
Źródło foto: strona internetowa Prada
www.prada.com/en/collections/advertising-campaign/365-adv-ss-2019.html?adv=adv-content2