"Age is just a number" - nowa kolekcja kapsułowa Łukasza Jemioła jesień-zima 2019/20

<
Gallery image
>
"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 1
<
"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 1"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 2"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 3"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 4"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 5"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 6"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 7"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 8"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 9"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 10"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 11"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 12"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 13"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 14"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 15"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 16"Age is just a number" - Łukasz Jemioł 2019/20 17
 
>
 
 

"Age is just a number" i "Forever Young" to motywy przewodnie nowej kolekcji kapsułowej Łukasza Jemioła na sezon jesień-zima 2019/20. Hasła znalazły się na serii bluz z linii basic, które niosą ze sobą przesłanie, iż moda jest dla wszystkich, niezależnie od wieku i należy się nią bawić. Ponadto projektant wykorzystał grafiki przedstawiające konkretne dekady, 70's, 80's oraz 90's,  pozwalające klien-tom wybrać tę w której się urodzili, lub swoją ulubioną i dumnie ją nosić.


W nowej kolekcji z linii basic znalazło się aż 16 modeli bluz, zarówno damskich jak i męskich, poprzez które Łukasz Jemioł przekazuje ideę głoszącą, iż wiek jest tylko cyfrą. To od nas tylko zależy na ile lat się czujemy. Dlatego nie należy się ograniczać, a cieszyć wolnością i nosić ubrania w zgodzie z samym sobą, nie zważając na to, co wypada, a co nie.

Projektant wybrał tak klasyczny krój, jak bluza, w wersji z kapturem, lub bez. Jest to podstawowy element garderoby każdej osoby, podobnie jak biały t-shirt czy jeansy. Dlatego poprzez swój uni-wersalizm staje się ona silną formą przekazu, mogącą nieść ważny komunikat. W tym przypadku Łukasz Jemioł pragnie przekazać, że w czasach kultu młodości to właśnie dojrzałość i mądrość są najbardziej pożądane, a wiek nie odgrywa w tym przypadku żadnej roli.

Kolekcja bluz została wykonana w czterech wersjach kolorystycznych: czerni, szarości, czerwieni, oraz w kolorze millenial pink. Poszczególne modele prezentują hasła "Forever Young", lub "Age Is Just A Number". W serii znalazły się również bluzy przedstawiające dekady 70's, 80's oraz 90's, każda z nich wykonana w charakterystycznym dla danej epoki stylu.


Kolekcja jest już dostępna w butikach, oraz online, na stronie www.jemiol.com.

Cena każdej z bluz wynosi 449 zł.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 22-10-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności