"Age is just a number" i "Forever Young" to motywy przewodnie nowej kolekcji kapsułowej Łukasza Jemioła na sezon jesień-zima 2019/20. Hasła znalazły się na serii bluz z linii basic, które niosą ze sobą przesłanie, iż moda jest dla wszystkich, niezależnie od wieku i należy się nią bawić. Ponadto projektant wykorzystał grafiki przedstawiające konkretne dekady, 70's, 80's oraz 90's, pozwalające klien-tom wybrać tę w której się urodzili, lub swoją ulubioną i dumnie ją nosić.
W nowej kolekcji z linii basic znalazło się aż 16 modeli bluz, zarówno damskich jak i męskich, poprzez które Łukasz Jemioł przekazuje ideę głoszącą, iż wiek jest tylko cyfrą. To od nas tylko zależy na ile lat się czujemy. Dlatego nie należy się ograniczać, a cieszyć wolnością i nosić ubrania w zgodzie z samym sobą, nie zważając na to, co wypada, a co nie.
Projektant wybrał tak klasyczny krój, jak bluza, w wersji z kapturem, lub bez. Jest to podstawowy element garderoby każdej osoby, podobnie jak biały t-shirt czy jeansy. Dlatego poprzez swój uni-wersalizm staje się ona silną formą przekazu, mogącą nieść ważny komunikat. W tym przypadku Łukasz Jemioł pragnie przekazać, że w czasach kultu młodości to właśnie dojrzałość i mądrość są najbardziej pożądane, a wiek nie odgrywa w tym przypadku żadnej roli.
Kolekcja bluz została wykonana w czterech wersjach kolorystycznych: czerni, szarości, czerwieni, oraz w kolorze millenial pink. Poszczególne modele prezentują hasła "Forever Young", lub "Age Is Just A Number". W serii znalazły się również bluzy przedstawiające dekady 70's, 80's oraz 90's, każda z nich wykonana w charakterystycznym dla danej epoki stylu.
Kolekcja jest już dostępna w butikach, oraz online, na stronie www.jemiol.com.
Cena każdej z bluz wynosi 449 zł.