Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18

<
Gallery image
>
Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 1
<
Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 1Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 2Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 3Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 4Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 5Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 6Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 7Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 8Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 9Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 10Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 11Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 12Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 13Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 14Kate Moss w kampanii Reserved jesień-zima 2017/18 15
 
>
 
 

Klienci Reserved wiedzą już, że twarzą najnowszej kampanii marki została Kate Moss. Zdjęcia z brytyjską supermodelką pojawiły się w sieci, na bilboardach w Polsce i na plakatach w Londynie, w którym Reserved 6 września otworzy swój pierwszy sklep. Jednak dopiero teraz zaprezentowano wszystkie 15 czarno-białych fotografii z Kate w roli głównej.


Kate Moss w londyńskim studiu stanęła przed obiektywem Daniela Jacksona. Fotograf, który na co dzień współpracuje z takimi tytułami jak: Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure, uchwycił Moss w naturalnych dynamicznych pozach. Inspiracją do stworzenia klimatycznych fotografii były najsłynniejsze zdjęcia Moss z lat 90. autorstwa Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Na moodboardzie przygotowanym przed sesją nie zabrakło także obrazów z lat 70. - to właśnie klimat tamtych czasów Jackson przeniósł na kadry kampanii Reserved.

"Co włożyłabyś, gdybyś weszła do sklepu Reserved?". Takie pytanie zadano Kate Moss przed sesją. Modelka wraz ze George'em Cortiną wybrała z kolekcji polskiej marki na jesień i zimę 2017/18 ubrania w swoim ulubionym stylu. Na zdjęciach zobaczymy ją więc w prostych czarnych bluzkach, minispódnicach, bieliźnianych sukienkach wykończonych koronką albo odszytych z aksamitu, lakierowanym płaszczu i ramonesce oraz w czarnym ekologicznym  futrze. Prawdziwym "fashion statement" nadchodzącego sezonu jest skórzany płaszcz pokryty PVC w odcieniu bakłażana.

"Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to, co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate" - podsumowała Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki.


Fotograf: Daniel Jackson
Stylista: George Cortina
Stylistka: Karolina Gruszecka
Scenografia: Max Bellhouse
Włosy: Sam Mcknight
Makijaż: Lisa Butler
Dyrektor marketingu: Monika Kapłan
Dyrektor artystyczny: Adam Babinek
Koordynator projektu: Małgorzata Bruska
Produkcja: Warsaw Creatives



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 18-08-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto