Guess w walce z rakiem piersi - limitowany model zegarka

<
Gallery image
>
Guess w walce z rakiem piersi 1
<
Guess w walce z rakiem piersi 1Guess w walce z rakiem piersi 2Guess w walce z rakiem piersi 3Guess w walce z rakiem piersi 4Guess w walce z rakiem piersi 5
 
>
 
 

Amerykański dom mody Guess już od 6 lat aktywnie wspiera działania organizacji non-profit o nazwie "Get in Touch". Jej zadaniem jest budowanie świadomości i edukacji w zakresie chorób i dbania o zdrowie piersi. W przypadku chorób nowotworowych najważniejszym czynnikiem jest czas, dlatego tak istotne jest wczesne rozpoznanie problemu, a tym samym podjęcie skutecznej walki o zdrowie. Get in Touch nieprzerwanie szerzy działania z zakresu informowania kobiet w tym temacie i skutecznie przyczynia się do poprawy statystyk wcześnie wykrytych i jednocześnie wyleczonych chorób.


Członkami organizacji są pasjonaci, specjaliści skupiający się na globalnej edukacji kobiet w zakresie dbania o piersi i wczesnego rozpoznawania niepokojących sygnałów. Pomóc w tym ma autorskie rozwiązanie stworzone przez Get In Touch jakim jest narzędzie Daisy Wheel (Koło Stokrotki). Daisy Wheel to stworzony w 2004 roku zestaw informacji umożliwiający przeprowadzenia samodzielnego badania piersi. Koło zostało zaprezentowane ponad milionowi uczniów w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 34 innych krajach na całym świecie. Jednak członkowie organizacji mieli poczucie , że muszą dotrzeć do znacznie szerszego grona. Dlatego od czerwca 2019 roku Daisy Wheel jest dostępne również w postaci aplikacji mobilnej.

Do całego przedsięwzięcia od lat cegiełkę dokłada również Guess. Każdego roku marka przygotowuje specjalny model zegarka, którego premiera ma miejsce w okolicach października - miesiąca walki z rakiem piersi. Niezmiennym motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy, czyli barwa ściśle związana z budowaniem świadomości na temat nowotworów. Do przygotowania tegorocznego modelu zegarka została zaproszona Prezes Get In Touch - Betsy Nilan. Razem z projektantami amerykańskiego domu mody stworzyła niezwykle kobiecy, przyciągający wzrok czasomierz. Koperta ze stali szlachetnej w kolorze różowego złota została okraszona eleganckim zestawem kryształów, które tworzą ramę dla pastelowej tarczy zegarka. Elementem nadającym całości odrobiny sportowego stylu jest silikonowy pasek oczywiście w kolorze ‘pink’. Całość została zamknięta w pięknym brokatowym pudełku. Jak co roku, dochód ze sprzedaż tego wyjątkowego zegarka zostanie przekazany na działalność Get In Touch.

Dla marki Guess możliwość udziału w tej inicjatywie jest bez wątpienia powodem do dumy. Od wielu lat uczestniczenie w tak szczytnym celu oraz łączenia mody z filantropią jest motywatorem do nieustannej pracy. Opisany wyżej limitowany model zegarka Guess W0032L9 z kolekcji Sparkling Pink będzie dostępny w sprzedaży już tej jesieni, jeszcze przed październikiem - miesiącem walki z rakiem piersi.


Zegarek dostępny jest w wybranych salonach sieci Time Trend oraz u partnerów handlowych firmy ZIBI w cenie 639 zł.

Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na działalność fundacji.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 08-10-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności