Kultowy model okularów Versace Medusa Biggie powraca

<
Gallery image
>
Versace Medusa Biggie 1
<
Versace Medusa Biggie 1Versace Medusa Biggie 2Versace Medusa Biggie 3Versace Medusa Biggie 4Versace Medusa Biggie 5Versace Medusa Biggie 6Versace Medusa Biggie 7Versace Medusa Biggie 8Versace Medusa Biggie 9Versace Medusa Biggie 10Versace Medusa Biggie 11Versace Medusa Biggie 12
 
>
 
 

Najnowszy model okularów Versace VE 4361 szturmem zawładnął mediolańskim tygodniem mody. W szczególności upodobali go sobie najwięksi męscy influencerzy. Hiszpańska gwiazda blogosfery Pelayo Diaz pokochał limonową wersję tego modelu. Okulary Medusa Biggie to szalony, odważny, a jednocześnie ultra modny dodatek. Obecna wersja to reinkarnacja prototypu powstałego w latach 90-tych.


Ogromną inspiracją dla Gianniego Versace był styl rapera Biggiego uważanego za jednego z najważniejszych artystów hip-hopowych wszech czasów. Dzięki mocnej kolorystyce modelu z łatwością możemy, przenieś się w czasie i znaleźć się na ulicach Brooklinu, gdzie wita nas ferajna kolorów, które znajdują się na murach starych budynków. Graffiti, głośna raperska muzyka z boomboxów oraz zapach Nowo Yorskiej ulicy to tylko mały przedsmak inspiracji wykorzystanych do stworzenia tego modelu. Nazwane były one na cześć największego artysty hip-hopowego wszechczasów. W środowisku, którym się otaczał, uchodził za nieszablonowego rapera, jak się później okazało, była to idealna osoba by reprezentować swoją twarzą niepowtarzalny model VE 4361. Okulary możemy zauważyć w takich teledyskach jak "Hypnotize" oraz "One More Chance", ale i również podczas wywiadów lub koncertów. Dodatek stał się nieodłącznym towarzyszem gwiazdy.

Gdy szaleństwo kolorów łączy się z  hiphopową mentalnością, okazuję się, że to duet idealny. Imponuje nam ich nowatorski kształt frontu  oraz odważne charakterystyczne zdobienie zausznika - złota meduza. Nie bez powodu została ona umieszczona z boku, przez co z łatwością przyciąga wzroku każdego  przechodnia. Ich nowa odsłona pojawiła się w 2018 w trzech klasycznych odcieniach: czarnym, białym i brązowo-złotym. Natomiast już po roku doczekaliśmy się zdecydowanie niesztampowych kolorów podążającym za trendami na fluorescencyjne odcienie: jasnoróżowym, pomarańczowym, żółtym i zielonym. W XXI wieku akcesoria takie jak okulary to element ubioru, ozdoba twarzy, a coraz częściej, także biżuteria. Zgodnie ze zmieniającymi się trendami, zmienia się kształt oprawek i kolor szkieł. Nie pozostaje nic innego, jak tylko cieszyć się, że oprócz funkcji ochronnych i zdrowotnych okulary przeciwsłoneczne mają tzw. wartość dodaną w postaci stylowego, klasycznego lub ekstrawaganckiego dodatku do stroju. Oczywiście, my – jako miłośnicy okularów – na pierwszym miejscu stawiamy na bezpieczeństwo i jak najlepszą ochronę wzroku, ale bardzo ważną kwestią dla nas są walory estetyczne.

Model okularów Versace Meduza Biggie to połączenie trendu, wygody oraz unikalności. Obserwatorzy ostatnich fashion weeków zwracają uwagę, że ekskluzywne firmy powoli rezygnują z szybkiego podboju rynku steetwearowego, a w nowych kolekcjach zamiast "ugly shoes" znajdziemy raczej świadectwa zwrotu ku klasycznym wartościom, odświeżone, kultowe modele i produkty z historią. Jak pokazuje powrót okularów z Meduzą do sprzedaży – jedno wcale nie musi wykluczać drugiego.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 28-01-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności