Olśniewająca świąteczna kampania Swarovski Holiday 2017 #BrillianceForAll

<
Gallery image
>
Kampania Swarovski Holiday 2017 1
<
Kampania Swarovski Holiday 2017 1Kampania Swarovski Holiday 2017 2Kampania Swarovski Holiday 2017 3Kampania Swarovski Holiday 2017 4Kampania Swarovski Holiday 2017 5Kampania Swarovski Holiday 2017 6Kampania Swarovski Holiday 2017 7Kampania Swarovski Holiday 2017 8Kampania Swarovski Holiday 2017 9Kampania Swarovski Holiday 2017 10Kampania Swarovski Holiday 2017 11Kampania Swarovski Holiday 2017 12Kampania Swarovski Holiday 2017 13Kampania Swarovski Holiday 2017 14Kampania Swarovski Holiday 2017 15
 
>
 
 

Świąteczna kampania Swarovski oraz zaangażowane w niej osobowości dają wyraz dążeniu firmy do oddania głosu współczesnym kobietom na całym świecie i podkreślenia ich piękna. Ambasadorka marki Karlie Kloss błyszczy w roli perfekcyjnej gospodyni, która wita u siebie znamienitych gości takich jak Naomi Campbell, Chiara Ferragni, Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose, Boy George, Bryanboy, Daya, Anthony Mackie i Maggie Jiang. Różnorodne, wszechstronne, wielowymiarowe - kolekcje marki Swarovski z powodzeniem wpisują się w modowe gusta, dlatego uwielbiają je osoby o różnych stylach - #BrillianceForAll.


Jako wiodąca twarz kampanii Kloss powiedziała: "Kwintesencją świątecznego czasu jest przebywanie razem i docenianie na różne sposoby tych, którzy są dla nas szczególnie ważni. Ta właśnie idea przyświeca naszej kampanii. Miałam wyjątkową przyjemność realizować ten cel, biorąc udział w sesji razem z wieloma utalentowanymi, bliskimi mi osobami. To niezapomniane przeżycie dzieliłam z Jourdan Dunn, Fei Fei Sun, Ruby Rose i oczywiście z Naomi Campbell - moją mentorką i przyjaciółką. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że mogłam być częścią tego przedsięwzięcia".

Jourdan Dunn tak wyjaśnia przesłanie kampanii: "Dla mnie, jako czarnoskórej kobiety, niezwykle ważne jest móc wspierać kampanię, która stawia na różnorodność. Pokazuje ona, że bez względu na wiek, płeć, czy pochodzenie możemy wspólnie cieszyć się tym świątecznym czasem!".

Fei Fei Sun dodaje: "Różnorodność jest dla mnie bardzo ważna – to idea, którą w pełni popieram. Jako pierwsza chińska modelka trafiłam na okładkę amerykańskiej edycji magazynu Vogue. To był dla mnie ogromny zaszczyt, a moja rodzina była ze mnie niezmiernie dumna!".


W centrum uwagi kampania stawia blask kojarzony z tym wyjątkowym czasem, który zmienia świat Karlie w mieniącą się kryształami krainę czarów. Obok przesłania radości i blasku kampania eksponuje zachwycającą biżuterię i akcesoria, które doskonale nadają się na idealny prezent. Przechodząc od tradycyjnej świątecznej atmosfery do nowoczesnego, współczesnego otoczenia, modelki i modele prezentują niektóre propozycje biżuterii na święta, takie jak obowiązkowa kolekcja Swarovski Remix Collection, ponadczasowa linia Sparkling Dance, przyciągające wzrok chokery i naszyjnik Fit oraz delikatna linia Angelic.

"To była niezapomniana sesja. W mojej pracy najbardziej lubię otaczać się inspirującymi, utalentowanymi ludźmi - a to właśnie była ku temu okazja! Swarovski dobrał jedne z najbardziej interesujących osobowości w świecie mody, a udział w tym wyjątkowym projekcie był wspaniałym przeżyciem i prawdziwą przyjemnością. Naprawdę czuło się tę energię i - co najważniejsze - wszystko emanowało nieziemskim blaskiem!" - powiedziała Chiara Ferragni.

Stworzona przez nowojorską agencję kreatywną Laird + Partners tegoroczna świąteczna kampania Swarovski to najlepsza możliwa kontynuacja akcji #GiveBrilliant. Kampania wyreżyserowana i sfotografowana przez Barnaby’ego Ropera podkręca efekt glamour, wyczucie stylu i wyrafinowanie, zachęcając każdego, aby zabłysnął na swój własny sposób.

W ramach kampanii zrealizowano materiał telewizyjny, prasowy oraz cyfrowe filmy wideo, które pozwolą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców - od "Milenialsów", po wszystkich, którzy marzą o odrobinie blasku w stylowym wydaniu.

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/olsniewajaca-swiateczna-kampania-swarovski-holid-f/





Źródło foto i informacja prasowa swarovski-pressroom.com
swarovski-pressroom.com/swarovski-holiday-campaign-dials-up-brillianceforall/



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 04-12-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto