Polska marka PIEL kończy 2 lata

<
Gallery image
>
Polska marka PIEL kończy 2 lata 1
<
Polska marka PIEL kończy 2 lata 1Polska marka PIEL kończy 2 lata 2Polska marka PIEL kończy 2 lata 3Polska marka PIEL kończy 2 lata 4Polska marka PIEL kończy 2 lata 5Polska marka PIEL kończy 2 lata 6Polska marka PIEL kończy 2 lata 7Polska marka PIEL kończy 2 lata 8Polska marka PIEL kończy 2 lata 9Polska marka PIEL kończy 2 lata 10Polska marka PIEL kończy 2 lata 11Polska marka PIEL kończy 2 lata 12Polska marka PIEL kończy 2 lata 13Polska marka PIEL kończy 2 lata 14Polska marka PIEL kończy 2 lata 15Polska marka PIEL kończy 2 lata 16Polska marka PIEL kończy 2 lata 17Polska marka PIEL kończy 2 lata 18Polska marka PIEL kończy 2 lata 19Polska marka PIEL kończy 2 lata 20Polska marka PIEL kończy 2 lata 21Polska marka PIEL kończy 2 lata 22Polska marka PIEL kończy 2 lata 23Polska marka PIEL kończy 2 lata 24Polska marka PIEL kończy 2 lata 25Polska marka PIEL kończy 2 lata 26Polska marka PIEL kończy 2 lata 27Polska marka PIEL kończy 2 lata 28Polska marka PIEL kończy 2 lata 29Polska marka PIEL kończy 2 lata 30Polska marka PIEL kończy 2 lata 31Polska marka PIEL kończy 2 lata 32Polska marka PIEL kończy 2 lata 33Polska marka PIEL kończy 2 lata 34Polska marka PIEL kończy 2 lata 35Polska marka PIEL kończy 2 lata 36
 
>
 
 

Polska marka PIEL (po hiszpańsku piel to skóra) powstała z potrzeby serca i pasji tworzenia. Wszystkie torby i plecaki z metką PIEL wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych - bez okuć! Założeniem właścicielki i projektantki marki Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki - skóra, bez kompromisów. Ważną częścią filozofii marki jest niekupowanie skór z garbarni.


Pozyskiwane są ze sprzedawanych przez duże firmy galanteryjne odpadów. Nadawane jest im drugie życie. Wpisuje się to w zasady circular economy, co docenia świadomy, a nawet wegański klient. Zatem Piel tworzy pojedyncze sztuki, oczywiście pierwszej jakości. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, produkty są piękne i użytkowe.. Marka jest odpowiedzią na potrzeby osób poszukujących nie tylko prawdziwego rzemiosła, ale i designu, czyli klasyki  w nowoczesnym wydaniu. Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników  i artystów.

"Jestem dumna, ze moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością.” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńczak

PIEL to jakość i prawda w unikatowym produkcie.

Kolekcja dostępna na:
www.studiopiel.com



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 18-04-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności