Versus Versace - nowa kolekcja zegarków

<
Gallery image
>
Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 1
<
Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 1Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 2Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 3Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 4Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 5Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 6Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 7Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 8Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 9Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 10Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 11Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 12Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 13Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 14Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 15Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 16Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 17Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 18Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 19Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 20Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 21Versus Versace - nowa kolekcja zegarków 22
 
>
 
 

1989 - niezwykły rok, koniec dekady, czas przemian po obu stronach globu, nowa jakość w popkulturze. Madonna wypuszcza wideo do Like a Prayer, De La Soul wydają debiutancki album. Powstaje marka Versus Versace - podarunek Gianniego dla jego siostry Donatelli. Od samego początku brand na pierwszym miejscu stawiał innowacyjność, spojrzenie w przyszłość i wyrażenie siebie. Cechy te oraz wartości nie straciły na znaczeniu trzy dekady poźniej. Teraz w 2018 r. Versus prezentuje nową kolekcję czasomierzy.


Oddajmy głos geniuszowi z Kalabrii: – Versus narodził się z kreatywnym podejściem wpisanym w jego DNA jako połączenie nowoczesności, talentu i niekonwencjonalności. To swego rodzaju artystyczna siła wyprzedzająca współczesną modę, wyznaczająca trendy i podejmująca wyzwania – mówił Gianni Versace podczas pierwszego pokazu marki w 1990 r. w Mediolanie.

Zegarki sygnowane Versus stanowią esencję marki i stylu Donatelli. Wyróżniają się wyrazistym brandingiem Lwa, będącego logo marki, wykorzystaniem ćwieków oraz v-kształtnych detali. Wśród zastosowanych materiałów znajdują się wysokiej jakości kruszce jak srebro, złoto, jak również skóra czy kamienie szlachetne. Od początku istnienia produkowane w szwajcarskiej manufakturze. To jednak nie wszystko...

Versus Versace wyznacza szyk współczesnych mieszkańców miast prezentując również sportowe czasomierze, wykonane z silikonu. Każdy zegarek z tej linii wyróżnia zdecydowana kolorystka, a ponadto oferowany jest w zestawie z sferycznym etui wykonanym z tego samego materiału, który zdobi tłoczony do zewnątrz trademark – lwia głowa.

Kolejnym wymiarem nowoczesnego charakteru marki są transparentne elementy koperty zegarków, dedykowanych kobietom, ze sprawiającym wrażenie lewitowania logotypem Versus. Na uwagę zasługują również wyraziste i jednocześnie delikatne barwy pasków, w kolorach turkusu, neonowego różu czy połączenia srebra ze złotem.

Marka nie zapomina o panach. Z myślą o mężczyznach Versus proponuje mocne zegarki na bransolecie oraz skórzanym pasku o ciężkich kopertach w metalicznych barwach. W zależności od charakteru, niektóre, bardziej sportowe modele zostały uzupełnione o chronografy.



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 06-04-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności