"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar

<
Gallery image
>
"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 1
<
"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 1"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 2"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 3"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 4"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 5"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 6"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 7"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 8"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 9"Vintage Touche" w nowej kolekcji Umiar 10
 
>
 
 

Biżuteria wykonana przy użyciu form odlewniczych z dawnych lat, odnalezionych i uratowanych od zapomnienia. Wzory z zachowanym duchem vintage, nawiązujące do stylu art deco, choć w unowocześnionym wydaniu. To nowa kolekcja polskiej marki Umiar - "Vintage Touche".


Na polskim rynku biżuterii marka Umiar znana jest z prostych form i pochwały minimalizmu. Nowa kolekcja "Vintage Touche" łączy dotychczasowy styl marki z elementami vintage i wzorami art deco. A wszystko przez odnalezione i uratowane od zapomnienia gumy odlewnicze z dawnych lat, którym projektantki marki, Magdalena Brzozowska i Malwina Wysińska, nadały drugie życie.

"Jakiś czas temu poznałyśmy pana, którego rodzina od pokoleń zajmowała się odlewaniem metali. On jednak nie przedłużył tradycji rodzinnej i chciał pozbyć się wszystkich gum. Pomyślałyśmy, że odzyskanie chociaż kilku wzorów, które wylądują na śmietniku to dobry pomysł. Obejrzałyśmy setki starych form odlewniczych i wybrałyśmy z nich kilka, które postanowiłyśmy przywrócić do życia" - mówią projektantki marki Umiar.

Ale też nie przez przypadek Magda i Malwina zainteresowały się recyklingiem form. Same hołdują zrównoważonej modzie i świadomym zakupom. Więcej czerpią z szaf babć aniżeli z aktualnych kolekcji sieciówek. Do tego chcą, aby ich biżuteria była wykonywana przez lokalne, małe pracownie. Nowa kolekcja została w całości przygotowana przez rzemieślników z warszawskiego Mokotowa.

Kolekcja "Vintage Touche" została wykonana ze srebra próby 930 oraz srebra pozłacanego 24-karatowym złotem. Na specjalne zamówienie klientów biżuteria może być również wykonywana wyłącznie ze złota. W większości składa się ona z kolczyków i naszyjników, ale w kolekcji znalazły się również pierścionki, bransoletki, piny oraz nowość - klipsy.

"Starałyśmy się, aby nowa kolekcja była różnorodna. By w tym połączeniu naszego „Umiarowego” stylu z nowym dla nas, oczywiście tylko w projektowaniu, charakterem vintage, klientki mogły znaleźć swoją ulubioną biżuterię. Chcemy, aby dzięki temu niewielkiemu dodatkowi przemycały one w codziennych stylizacjach Vintage Touche" - mówią Malwina Wysińska i Magdalena Brzozowska.


Nowa kolekcja "Vintage Touche" jest dostępna w sklepie internetowym marki www.umiar.pl, w pop-up store w The Designer Gallery w Galerii Mokotów w Warszawie oraz punktach partnerskich.


Kampanię kolekcji "Vintage Touche" zrealizowali:

zdjęcia: Magdalena Kozicka
modelka: Karina / Rebel Models
stylizacje ze sklepów vintage oraz własnych szaf: Malwina Wysińska, Magdalena Brzozowska
makijaż i włosy: Sandra Majewska
produkcja: agencja Fashion Valley



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 02-01-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności