Logomania Guess

<
Gallery image
>
Logomania Guess 1
<
Logomania Guess 1Logomania Guess 2Logomania Guess 3Logomania Guess 4Logomania Guess 5Logomania Guess 6
 
>
 
 

Guess to niekwestionowana ikona świata mody. Od samego początku silnym elementem budowania wizerunku marki było jej logo. Zawsze mocno wyeksponowane pozwalało na identyfikację fanów z brandem oraz na wyróżnienie się na tle konkurencji. W tym sezonie Guess jeszcze mocniej akcentuje jego rolę i znaczenie. Dlatego projekt zegarków dla kobiet i dla mężczyzn oparto na połączeniu logo z kultowymi dla marki wzorami i kolorami.


Kolekcja czasomierzy Guess to porywająca kompozycja modeli o mocnym zabarwieniu fashion, które świetnie uzupełnią każdą, nawet najbardziej wyszukaną stylizację. Prezentowane damskie propozycje to cztery kolekcje - wszystkie na stalowych bransoletach w odcieniach srebra, złota i różowego złota. Obok kolorów, elementem który spaja modele jest silna ekspozycja logo Guess. W linii G Twist dostępnej w mniejszym jak i w większym wariancie tarczę zegarka zdobi logo skomponowane z nietypowo ułożonych czterech liter G. W pozostałych kolekcjach wykorzystano  chyba najbardziej rozpoznawalny znak firmowy amerykańskiej marki – odwrócony trójkąt. Przyciąga uwagę w kolekcji Tri Glitz na plecionej bransolecie z kryształami wokół koperty. W kolekcji Lola natomiast logomania emanuje z największą siłą. Na cyferblacie umieszczono nie tylko trójką, ale także duży napis Guess wraz ze znakiem zapytania. Każdy z tych elementów stanowi jeden z regularnie wykorzystywanych znaków przez markę.

Ostatnia z prezentowanych kolekcji to Imprint. Zegarki mają charakter unisexów – są dedykowane zarówno kobietom jak i mężczyznom. Tutaj klasyczne zastosowanie trójkątnego logo połączono z ciekawą formą nawiązującą do plastrów miodu. Zarówno w modelu z czarną jaki i złotą kopertą trójkąt składa się kilkudziesięciu małych kółek. Cały projekt wieńczy czarny silikonowy pasek. 

Logomania Guess trwa nieprzerwanie od początku istnienia marki – od 1981 roku. Dzięki umiejętnemu wkomponowaniu tego emblematu, wiele czasomierzy stało się jednymi z najlepiej rozpoznawalnych zegarków na świecie. Impaktowe logo w dowolnej wersji stanowi kwintesencję charakteru i prawdziwej wartości marki Guess.


Ceny zegarków: 469 zł - 799 zł



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 20-03-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności