Philips Global Beauty Index 2019 - wyniki badania

<
Gallery image
>
Philips Global Beauty Index 2019 1
<
Philips Global Beauty Index 2019 1Philips Global Beauty Index 2019 2Philips Global Beauty Index 2019 3Philips Global Beauty Index 2019 4
 
>
 
 

60% kobiet na świecie uważa się za atrakcyjne. W Polsce - 53%. Urodę traktują całościowo: zdecydowana większość uważa, że pozytywne nastawienie i poczucie równowagi emocjonalnej to najważniejsze elementy definicji własnego piękna. Firma Philips już po raz piąty przeprowadziła badanie Philips Global Beauty Index, w którym wzięło udział ponad 12 000 kobiet z 12 państw. Dzięki niemu poznajemy postawy, przekonania i potrzeby kobiet z całego świata, by móc na nie odpowiedzieć.


W 2019 roku firma Philips piąty raz przeanalizowała zmiany zachodzące w rytuałach pielęgnacyjnych w różnych miejscach na świecie oraz rolę, jaką w przyszłości odegrają nowe technologie i spersonalizowane rozwiązania. Wyniki ukazują nie tylko najbardziej wyczekiwane zmiany, lecz również kształtującą się nową definicję piękna. Badanie zwraca uwagę, w jaki sposób technologie wspomagają kobiety w świadomym dobieraniu produktów i jak wpływają na to gdzie, jak i kiedy kobiety szukają wskazówek na temat pielęgnacji urody.


Poczucie atrakcyjności

Wyniki tegorocznej ankiety wskazują, że 53% kobiet w Polsce uważa się za atrakcyjne. To mniej niż średnia światowa – 60%. Trzy czwarte Polek odczuwa presję, by zawsze wyglądać pięknie, z czego dwie trzecie samodzielnie generuje tę presję – chcą być piękne dla siebie. Jednocześnie z roku na rok spada odsetek twierdzących, że „Twoje piękno zależy od tego, jak postrzegają Cię inni” – obecnie to 40%, rok temu 42%, a dwa lata temu aż 66%. Polskie kobiety uważają, że pozytywne nastawienie (93%) i poczucie równowagi emocjonalnej (91% i rośnie w ostatnich latach – 85% w 2017, 88% w 2018) są ważne, jeśli chodzi o sposób, w jaki odczuwają swoje piękne.


Zwyczaje pielęgnacyjne

Najpopularniejsze urządzenie do stylizacji włosów do użytku domowego to suszarka – o ich używaniu mówi 89% kobiet, 8% więcej niż rok temu. Polki suszą włosy średnio co drugi dzień. Niemal połowa polskich kobiet używa prostownic, średnio raz na trzy dni. Polki zdają sobie sprawę z tego, że stylizacja włosów nie jest dla nich obojętna, jednak 68% ankietowanych mimo tej świadomości, nie rezygnuje ze stylizacji. 88% kobiet szuka rozwiązania tego problemu, czyli produktów do suszenia i stylizacji włosów, których będzie można używać bez szkody dla kondycji włosa. Jeśli chodzi o usuwanie zbędnych włosków na ciele, Polki dzielą się na dwie równe grupy: jedna z nich usuwa włoski z taką samą częstotliwością przez cały rok, druga – regularnie, ale częstotliwość usuwania jest różna w zależności od pory roku.   


Zindywidualizowane porady

W kategorii technologii pielęgnacyjnych kobiety najbardziej wyczekują zindywidualizowanych porad na temat pielęgnacji włosów i skóry (73%). Dużą rolę w pielęgnacji prawdopodobnie będą odgrywać aplikacje mobilne – ponad połowa respondentek chętnie skorzystałaby z aplikacji, która bada poziom nawilżenia skóry, stan porów oraz pojawiające się z czasem linie zmarszczek. Podobnie jest w przypadku włosów – ponad połowa ankietowanych chętnie skorzystałoby z aplikacji, która uwzględni rodzaj i strukturę włosów, ich wymarzony wygląd oraz inne preferencje, a następnie przełoży te dane na idealnie dobraną kombinację składników pielęgnacyjnych.


Indywidualna pielęgnacja od Philips

Philips od lat przygląda się potrzebom kobiet, by móc im zaproponować dostosowane do nich rozwiązania. Indywidualną pielęgnację zapewnia na przykład suszarka do włosów SenseIQ, której cyfrowy czujnik podczerwieni nieustannie monitoruje temperaturę włosów. Inteligentny mikroprocesor analizuje dane rejestrowane przez czujnik i dostosowuje temperaturę strumienia powietrza ponad 12 tysięcy razy podczas sesji suszenia, zapobiegając przegrzaniu włosów. Dzięki temu włosy zachowują nawet 95% naturalnego nawilżenia w trakcie suszenia.

Philips Lumea z kolei to urządzenie do domowej depilacji IPL. Ma specjalnie wyprofilowane nasadki stworzone, by uzyskać optymalne efekty na wszystkich obszarach ciała oraz czujnik SmartSkin, który rozpoznaje kolor skóry i doradza właściwy poziom intensywności zabiegu. Dzięki temu jest to idealna depilacja dla miejsc wrażliwych, takich jak pachy i bikini. Philips Lumea pozwala zachować jedwabistą gładkość skóry nawet do 6 miesięcy bez bólu, podrażnień i wrastających włosków. Widocznych efektów można spodziewać się już po 3 zabiegach (do 92% redukcji owłosienia).


Zdrowie lub uroda – nie trzeba wybierać

Sześć na dziesięć kobiet postrzega urodę całościowo, a 44% kobiet uważa, że w ciągu następnych pięciu lat podejście łączące zdrowie i piękno będzie coraz częstsze w branży. Philips od lat dba o to, by kobiety nie musiały wybierać między urodą a zdrowiem. Produkty przeznaczone do stylizacji włosów, takie jak lokówka automatyczna MoistureProtect pozwala samodzielnie stworzyć efektowne loki bez szkody dla zdrowia włosów. Wbudowany czujnik MoistureProtect zachowuje naturalne nawilżenie pasm, a jonizacja zapobiega elektryzowaniu i puszeniu się włosów, pogłębiając przy tym ich blask. Inteligentny system kręcenia loków pozwala uzyskać aż 27 różnych kombinacji, zależnie od czasu, temperatury i kierunku skrętu włosów.



Zdjęcia: serwis prasowy Philips



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 20-03-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności