Redken - profesjonalna marka kosmetyków do włosów

<
Gallery image
>
Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 1
<
Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 1Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 2Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 3Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 4Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 5Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 6Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 7Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 8Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 9Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 10Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 11Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 12Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 13Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 14Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 15Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 16Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 17Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 18Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 19Redken - profesjonalne kosmetyki do włosów 20
 
>
 
 

Redken to profesjonalna marka kosmetyków do włosów do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji, która ma w sercu Nowy Jork, modę i innowacje. Tworzy produkty, które dostępne są tylko w najlepszych salonach fryzjerskich. Dzięki współpracy z takimi światowymi talentami, jak Guido Palau czy Josh Wood, Redken jest obecny na prawie każdym ważnym wydarzeniu modowym. Jest marką nr 1 kosmetyków do włosów według influencerów w 2016 roku. Jako jedna z niewielu profesjonalnych marek posiada również bardzo szeroką gamę dedykowaną mężczyznom - Redken Brews.


Markę charakteryzuje unikalne podejście do koloryzacji i pielęgnacji włosów, oparte na nauce i polecaniach profesjonalistów. Produkty do pielęgnacji włosów zostały stworzone, aby zapewnić maksymalne nawilżenie włosów oraz aby wykorzystać właściwości protein oraz wiedzę dotyczącą pH włosów.


Redken pionierem profesjonalnych usług pielęgnacyjnych

Początki marki to lata 60 w Stanach Zjednoczonych - okres, kiedy na salonach królowały bogate, bujne fryzury, a podrażniona skóra głowy oraz zmęczone termiczną i chemiczną obróbką włosy potrzebowały kompleksowej pielęgnacji i ukojenia. Odpowiedzią na ówczesne potrzeby stała się współpraca chemika Jheriego Reddinga i aktorki Pauli Kent. W jej skutek powstały unikalne produkty oparte na formułach bogatych w proteiny i zachowujące pH włosów na poziomie zbliżonym do naturalnego, dzięki czemu bardzo szybko zyskały uznanie wśród konsumentów i okrzyknięto je mianem kultowych. Efektem dynamicznego rozwoju firmy było Sympozjum zorganizowane w 1974 roku, podczas którego profesjonaliści z Redken dzielili się swoją naukową wiedzą i szkolili niemal 500 fryzjerów. Wydarzenie okazało się ogromnym sukcesem i odbiło szerokim echem, nie tylko w świecie fryzjerskim. Obecnie Sympozja gromadzą dziesiątki tysięcy profesjonalistów i pasjonatów oraz należą do czołówki największych eventów branżowych tego typu!


Redken na światowych wybiegach mody

Przełomowym okresem dla marki, były lata 80 i 90. Zaowocowały powstaniem rewolucyjnej gamy do koloryzacji Shades EQ oraz przekroczeniem progu świata mody i współpracą przy organizowaniu luksusowych pokazów haute couture, na których marka obecna jest do dziś. Globalni ambasadorzy Redken: Global Color Creative Director - Josh Wood (odpowiedzialny m.in za słynny "red look" Davida Bowie) oraz Global Creative Director Guido Palau biorą udział w największych pokazach modowych, a ich prowokujące, ekscytujące prace można podziwiać m.in na wybiegach Nowego Jorku, Mediolanu, Paryża i Londynu.


Redken Brews

W 1967 roku Redken wprowadził profesjonalną linię produktów dla mężczyzn. Redken Brews to kompletne rozwiązanie od pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów, po produkty dla skóry i brody. Wszystkie produkty pielęgnacyjne skomponowane są ze specjalnie przygotowanego słodu i zapakowane w unikalne opakowania inspirowane butelkami piwa.


Redken Tribe

Sercem i największą inspiracją Redken jest Nowy Jork. W myśl zasady Learn Better. Earn Better. Live Best. marka nie tylko tworzy innowacyjne produkty najwyższej jakości, ale także wspiera kreatywność i edukuje fryzjerów, stylistów, pasjonatów sztuki fryzjerskiej oraz konsumentów na całym świecie, działając w ramach Redken Tribe! Współpracuje z wieloma artystami, profesjonalistami i salonami, tworząc wspólnie nowe trendy i wyznaczając inspiracje dla całej branży.


Redken Color Extend Magnetics - szampon i odżywka

Pielęgnacja stworzona dla włosów koloryzowanych, dodaje włosom blask i pomaga utrzymać kolor włosów farbowanych. Pielęgnująca formuła dba o włosy od nasady aż po same końce, dostarczając im potrzebnych wartości odżywczych.

Rodzaj włosów:
• Włosy koloryzowane

Korzyści:
• Zawiera aminokwasy, pomagające utrzymać kolor
• Wzmacnia włókna włosów

Sposób użycia:
• Umyj włosy szamponem. Zaaplikuj odżywkę na długościach, następnie dokładnie spłucz.

Ceny:
Szampon 300 ml / 64,90 zł
Odżywka 250 ml / 69,90 zł


Redken Control Addict 28 - lakier o bardzo mocnym utrwaleniu

Bardzo mocny lakier do włosów pozwala utrzymać kontrolę nawet nad najbardziej wymagającymi fryzurami.

Rodzaj włosów:
• Do wszystkich rodzajów włosów

Korzyści:
• Bardzo mocne utrwalenie i kontrola nad fryzurą

Zastosowanie:
• Trzymaj pojemnik 25 cm od włosów i lekko rozpyl produkt na suche, wystylizowane włosy

Idealny dla:
• Modnych stylizacji z odrobiną tradycyjnego podejścia: luźnych upięć i krótkich fryzur z wybiegów.

Cena: 59,90 zł


Produkty Radken są do nabycia w wybranych salonach fryzjerskich (lista salonów dostępna na stronie marki) www.redkennyc.pl

www.facebook.com/redkenpolska
www.instagram.com/redken



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 28-11-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności