Boss Alive - nowa owocowo-drzewna woda perfumowana dla kobiet

<
Gallery image
>
Boss Alive 1
<
Boss Alive 1Boss Alive 2Boss Alive 3Boss Alive 4Boss Alive 5Boss Alive 6Boss Alive 7Boss Alive 8
 
>
 
 

Boss Parfums wkracza na terytorium kobiet z nowym zapachem Boss Alive. Owocowo-drzewna woda perfumowana, stworzona przez znaną kreatorkę zapachów Annick Ménardo jako kobiecy odpowiednik legendarnego zapachu Boss Bottled. To radosny zapach o charakterystycznej aurze, stworzony po to, by inspirować kobiety, aby żyły pełnią życia każdego dnia.


Dzięki czemu czujesz, że naprawdę żyjesz?

Boss Parfums prezentuje Boss Alive – zapach dla kobiet stworzony wyłącznie przez kobiety, przeznaczony dla kobiet, które podejmują odważne działania.

Niezależne, eleganckie i niezwykle kobiece – kobiety reprezentujące koncept Boss Alive rozumieją, że spontaniczność i szczęście są w ich życiu równie ważne, jak zaangażowanie i skupienie. Wiedzą, że wierność sobie jest ich największym atutem. 

Zapach Boss Alive oferuje świeże spojrzenie na kobiecą wolność. Nowy produkt w portfolio Boss Parfums przypomina, że trzeba żyć pełnią życia każdego dnia.  


Kampania reklamowa

W kampanii reklamowej wystąpiły cztery utalentowane artystki: Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier i Chloe Bennet. Reklama Boss Alive ukazuje unikatowe spojrzenie na ich doświadczenia, dzięki którym mają poczucie, że żyją pełnią życia. Świeże ujęcie kobiecego ducha odzwierciedlone zostało przez kobiety. Kampania obejmuje: reklamę telewizyjną, w której pokazano, jak kobiety czerpią radość z prostoty zwykłych chwil spędzanych poza domem w Los Angeles, oraz cykl zdjęć portretowych ukazujących ich indywidualność. Do kobiecego zespołu należą również znana kreatorka zapachów Annick Ménardo, projektantka Amelie Riech, reżyserka Rebecca Zlotowski i fotografka Collier Schorr.

Spot reklamowy wyreżyserowała francuska reżyserka i autorka scenariuszy Rebecca Zlotowski, która swobodnie uchwyciła równowagę w życiu kobiety skupionej na celu i sprawującej kontrolę nad swoim przeznaczeniem, a jednocześnie beztroskiej, ponieważ posiada zdolność zatracania się w chwili obecnej. Cztery kobiety zaczynają podśpiewywać, całkiem tego nieświadome. Piosenka What's Up grupy Four Non-Blondes to wpadająca w ucho melodia, która narasta stopniowo od szeptu do hymnu, gdy ogarnia je uczucie wspólnie przeżywanej radości. Zdjęcia reklamowe wykonała światowej sławy fotografka Collier Schorr, która ożywiła zapach, opowiadając jego historię pięknymi i eleganckimi fotografiami.

Emma Roberts to bez wątpienia bardzo utalentowana aktorka, która w ciągu dekady zrobiła imponującą karierę filmową i telewizyjną. Aktorka wyjaśnia:

"Poczułam, że żyję pełnią życia, gdy nauczyłam się, kiedy mówić „tak”, a kiedy „nie” w życiu zawodowym. Wyczucie czasu jest najważniejsze i aktem odwagi jest umieć to odróżnić."    

Laura Harrier pochodzi z Chicago. Karierę rozpoczęła w wieku 17 lat jako modelka, która podróżowała po całym świecie i pojawiała się na stronach magazynów o modzie. W chwili obecnej koncentruje się na aktorstwie, występując w nagradzanych hitach kinowych. Laura dodaje:

"Czuję, że żyję w pełni, kiedy robię coś nowego – jak obserwowanie wschodu słońca w miejscu, w którym nigdy wcześniej nie byłam, próbowanie czegoś, co mnie wcześniej przerażało, lub zatracanie się w nowej przygodzie. Są to także chwile powrotu do tego, co znajome, np. spotkanie z rodziną po długiej rozłące i poczucie otulenia ich miłością."

Bruna Marquezine jest jedną z najważniejszych influencerek i modelek swojego pokolenia. W wieku 23 lat ma za sobą prawie dwudziestoletnią karierę i jest jedną z najbardziej cenionych brazylijskich aktorek. Bruna twierdzi: "To, co dzisiaj daje mi poczucie, że żyję w pełni, to sztuka, zakochanie w kim lub w czymś, albo podróżowanie. Aby żyć pełnią życia, zawsze staram się być szczera i autentyczna. Myślę, że w życiu trzeba być szczerym wobec siebie oraz wiernym temu, w co wierzysz i jaka jesteś. To najlepszy sposób, aby w pełni korzystać z życia."

Chloe Bennet jest artystką wykonującą wiele różnych zawodów. Rozpoczęła karierę jako gwiazda popu w Azji, po czym osiągnęła sukces w Hollywood, gdzie wyłoniła się jako wiodący talent w popularnych projektach filmowych i telewizyjnych. Chloe mówi: "Czuję, że żyję pełnią życia na planie filmowym oraz wtedy, kiedy tworzę, gdy się zakochuję i – zupełnie szczerze – gdy prowadzę ciekawą rozmowę. Kobieta Boss Alive nie boi się podążać za głosem serca, nawet jeśli wokół panuje chaos, bo ma jasną wizję tego, czego pragnie."


Zapach

Boss Alive to owocowo-drzewna woda perfumowana, stworzona przez znaną kreatorkę zapachów Annick Ménardo jako kobiecy odpowiednik legendarnego zapachu Boss Bottled. Boss Alive to radosny zapach o charakterystycznej aurze, stworzony po to, by inspirować kobiety, aby żyły pełnią życia każdego dnia. W kompozycji stopniowo rozwijają się nuty energetyzującego jabłka, przenikliwej czarnej porzeczki, dojrzałej w słońcu śliwki i ciepłego cynamonu. Przypominają one, że życie ma największą wartość, gdy przeżywamy je aktywnie. Dodatek naturalnej wanilii z Madagaskaru staje się znakiem rozpoznawczym zapachu, symbolem joie de vivre kobiety Boss Alive. 
W kwiatowej nucie serca indyjski jaśmin wielkolistny otula zmysły i kontrastuje z tymiankiem, symbolizując łatwość z jaką kobieta balansuje między świadomością i przechodzeniem w odmienny stan. Oś zapachu opiera się na wibrujących i mocnych składnikach drzewnych: chiński cedr, kremowy sandałowiec, drzewo oliwne i goldenwood (cyprysik nutkajski) z Alaski zapewniają kojące ciepło i siłę, które inspirują kobietę Boss Alive do podążania własną drogą.

Annick mówi: "Musisz go poczuć. To nie jest po prostu kolejny zapach, ale coś znacznie ważniejszego, zmysłowego, apetycznego, lecz jednocześnie eleganckiego i prostego. Sądzę, że to właśnie Kobieta Boss."


Flakon

Elegancki flakon zaprojektowała niemiecka artystka-jubilerka Amelie Riech. Jego architektoniczny kształt i masywny szklany korpus, otoczony złotą metalową opaską, to konkretne i namacalne przypomnienie, że szczęście można znaleźć w każdej chwili.

Amelie wyjaśnia: "Myślę, że marka Boss ma bardzo wyrazisty wizerunek z wyraźnie męskimi konotacjami, dlatego ciekawe było opracowanie żeńskiego odpowiednika zapachu, aby przekonać się, jak można przełożyć go dla kobiet. Kiedy patrzę na flakon, widzę znacznie więcej niż opakowanie zapachu. W moim odczuciu to biżuteria, arcydzieło, coś bardzo cennego – jak kamień szlachetny."


Film dokumentalny: kobiece spojrzenie

Towarzyszący kampanii film dokumentalny eksponuje twórcze, utalentowane kobiety stojące za zapachem i jego reklamą. Kreatorka zapachów Annick Ménardo, projektantka flakonu Amelie Riech, reżyserka Rebecca Zlotowski i fotografka Collier Schorr dołączają do czterech modelek, aby opowiedzieć o chwilach samorealizacji, spełnienia, odważnych decyzjach i szczęściu. Kobiety rozmawiają o autentyczności i odwadze, definiują, co oznacza dla nich sukces i dzielą się refleksją, w jaki sposób twórcze działanie daje im poczucie, że żyją pełnią życia. Film dokumentalny jest pierwszym tego rodzaju przekazem, który ma na celu przedstawienie całej historii kryjącej się za zapachem – począwszy od koncepcji, aż po ostateczny design i kampanię reklamową.


Ceny:

Boss Alive woda perfumowana 30 ml / 265 zł
Boss Alive woda perfumowana 50 ml / 345 zł
Boss Alive woda perfumowana 80 ml / 449 zł



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 23-03-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności