Carolina Herrera Good Girl Dot Drama - nowa edycja zapachu dla kolekcjonerów

<
Gallery image
>
Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 1
<
Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 1Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 2Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 3Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 4Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 5Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 6Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 7Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 8Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 9Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 10Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 11Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 12Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 13Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 14Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 15Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 16Carolina Herrera Good Girl Dot Drama 17
 
>
 
 

Carolina Herrera New York wprowadziła wodę perfumowaną Good Girl Dot Drama - nową edycję dla kolekcjonerów, inspirowaną emblematycznym wzorem kropeczek. Flakon zapachu zaprojektowany został jako ekskluzywny wzór we współpracy z Karlie Kloss. To najbardziej tajemnicze i pomysłowe oblicze marki Carolina Herrera.


Nowa kolekcjonerska woda perfumowana Good Girl Dot Drama zachęca nas do afirmowania najbardziej błyskotliwego, odważnego i nieodpartego oblicza Good Girl. Ta aromatyczna historia rozbłysła na scenie zapachów w 2016 roku i osiągnęła wielki sukces. Nową edycję inspirował zuchwały wzór czarnych i białych kropek – jeden z najwcześniejszych, niezwykle istotnych elementów stylu Carolina Herrera. Produkt sygnowała modelka Karlie Kloss – uosobienie zapachu Good Girl.

"Inteligencja i niepokorność mogą sprawić, że staniemy się silne i kobiece. Te cechy są inspirujące. Można być liderką, lecz zachować zarazem swoją kobiecość. Możemy wzbogacić nasze życie dzięki kobiecym atutom. Dla mnie bardzo ważne było wprowadzenie specjalnej edycji, która afirmuje w kobietach tę dwoistość" - wyjaśnia Carolina Herrera de Baez, dyrektor kreatywna zapachów.

Nowy flakon ozdobiono kropkami, bo czy istnieje wzór bardziej figlarny i uniwersalny niż zuchwałe, legendarne groszki? Od chwili swego debiutu w 1981 roku Carolina Herrera polega na sile oddziaływania tego zabawnego motywu. Historia zapachów Domu również pisana była białymi i czarnymi kropkami. Groszki obecne były już w pierwszym zapachu: Carolina Herrera by Carolina Herrera (1988) – przebojowym produkcie, który wciąż urzeka miliony ludzi na całym świecie. Od tamtej pory Carolina Herrera wykorzystuje ten archetypowy element w wielu swoich zapachach.

Kropeczki są wesołe, beztroskie i oszałamiające, ilustrują także pewność siebie i wyrafinowanie, jakie cechuje styl życia propagowany przez markę Carolina Herrera. Jak mawia projektantka: czasem najprostsze rzeczy są najbardziej wyraziste.

"Współpraca z zespołem Carolina Herrera była naprawdę wyjątkowa. Podejmując decyzję o twórczym aspekcie tej kampanii, przyglądaliśmy się historii marki," – powiedziała ambasadorka zapachu Karlie Kloss i dodała: "Oprócz tego, że kropki to ponadczasowy, bardzo istotny element mody, mają one również niesamowite znaczenie dla marki Carolina Herrera i stanowią przesłania kampanii reklamowej: czar, kobiecość, optymizm i pewność siebie". Kolejna cecha kropek to alegría de vivir (radość życia po hiszpańsku): kropki wyrażają wyrafinowanie w sposób swobodny i niesforny. "Jednym z najwspanialszych cech zapachów i mody jest ich zdolność zwiększania naszej pewności siebie. Kropki, tak jak dobre zapachy, dają nam poczucie siły" - podsumowuje Herrera de Baez.

Bohaterką nowej edycji jest supermodelka i przedsiębiorca – Karlie Kloss, słynna twarz Good Girl od samego początku istnienia zapachu. "Karlie jest idealnym uosobieniem Good Girl Dot Drama: jest błyskotliwa i odważna, nieustraszona i beztroska. Emanuje także tajemniczą aurą. Stała się nowoczesną ikoną" – twierdzi Herrera de Baez. Biografia tej modelki dowodzi, jak bardzo jest utalentowana. Karlie Kloss (ur. w Chicago w 1992 r.) założyła w 2015 roku Kode With Klossy – organizację, która umożliwia młodym kobietom naukę kodowania, co daje im szansę stania się liderkami w dziedzinie technologii. Latem zeszłego roku organizacja uczyła kodowania prawie 1000 dziewcząt na 50 obozach zorganizowanych w 25 miastach. Karlie będzie także gospodynią i producentem wykonawczym nowej edycji programu telewizyjnego Bravo Media – Project Runway, który zdobył nagrodę Emmy.

Nowa kampania reklamowa, w której Karlie Kloss gra kuszącą i sprytną femme fatale, składa hołd złotej erze filmu noir. Postawa, styl i wizerunek modelki przywodzą na myśl tajemnicze diwy, takie jak: Lauren Bacall, Rita Hayworth czy Tippi Heddren – słynną muzę Alfreda Hitchcocka. Jak głosi motto Good Girl: it's good to be bad!

Również flakon ogarnęło szaleństwo kropek. Charakterystyczna szpilka Good Girl składa się z trzech części: smukły but zdobią kropki, jego spód jest czarny, a wysoki obcas ma kolor złoty. Ten design podkreśla dwoistość orientalno-kwiatowego zapachu, skomponowanego przez Louise Turner. Promienne nuty jaśminu i tuberozy (wzmocnione bergamotką, różą damasceńską, cytryną i lilią) kontrastują z ciemną naturą apetycznych akordów bobu tonka i kakao (podkreślonych wanilią, migdałem, cynamonem i kaszmirem).

Zapach wyeksponowano w luksusowym pudełku: czarny kartonik zdobią kropki i złote linie. Nowa edycja zapachu afirmuje pasję i lojalność wielbicielek Good Girl. Flakon 80 ml zaprojektowano we współpracy z Karlie Kloss. Na opakowaniu zewnętrznym widnieje złoty podpis modelki.


Cena: woda perfumowana 80 ml / 550 zł


Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 25-06-2019

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności