Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale - doskonały atrybut uwodzenia

<
Gallery image
>
Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 1
<
Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 1Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 2Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 3Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 4Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 5Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 6Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 7Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 8Carolina Herrera Good Girl Velvet Fatale 9
 
>
 
 

Good Girl Velvet Fatale to nowa kolekcjonerska edycja popularnej wody perfumowanej Good Girl. Legendarny but, układ odniesienia i światowy hit, otulono czerwonym aksamitem, który podkreśla zmysłowość zapachu. Nowy flakon nadaje nowy wymiar orientalno-kwiatowej kompozycji bazującej na promiennym jaśminie i ciepłej woni bobu tonka.


Za sprawą edycji kolekcjonerskiej Good Girl Velvet Fatale zapach staje się najdoskonalszym atrybutem uwodzenia.

Carolina Herrera prezentuje Good Girl Velvet Fatale - nową edycję dla kolekcjonerów, która sprawi, że rozbłyśnie nasze uwodzicielskie oblicze.


Carolina Herrera wprowadza na rynek Good Girl Velvet Fatale - nową kolekcjonerską edycję popularnej wody perfumowanej Good Girl, jednego ze światowych bestsellerów ostatnich lat. Legendarny but, układ odniesienia i światowy hit, otulono czerwonym aksamitem, który podkreśla zmysłowość zapachu. Ten nowy flakon nadaje nowy wymiar orientalno-kwiatowej kompozycji, która bazuje na promiennym jaśminie i ciepłej woni bobu tonka Haba. "Zapachy snują historie. Good Girl opowiada o silnej kobiecie-kameleonie, której moc opiera się na kobiecości: ten zapach mówi o byciu odważną, o tym, żeby żyć w zgodzie ze swoimi marzeniami i podejmować w życiu wszystkie role, których pragniemy. Velvet Fatale afirmuje naszą moc uwodzenia i urzekającą, figlarną zmysłowość" - wyjaśnia Carolina Herrera de Baez - dyrektor kreatywna zapachów Carolina Herrera od 1997 roku. Przesłanie Good Girl Velvet Fatale daje siłę i zawiera głęboką symbolikę. "Czerwień to jeden z moich ulubionych kolorów: jest zabawna, intensywna i enigmatyczna – oznacza pasję, miłość i alegría de vivir. Jest ponadto jednym z klasycznych kolorów marki. Uosabia nasze wartości" - dodaje Carolina Herrera de Baez.

Zachwycający film, stworzony specjalnie na potrzeby tej ekskluzywnej edycji kolekcjonerskiej, interpretuje na nowo motto Good Girl: "It’s so good to be bad" ("Tak dobrze być niegrzeczną"). Hasło to ukazuje cały swój zmysłowy charakter w nowym filmie krótkometrażowym. Karlie Kloss –supermodelka, przedsiębiorczyni i działaczka społeczna, która określa wizerunek Good Girl od premiery zapachu w 2016 roku, jest główną bohaterką kampanii, w której rzeczywistość przeplata się z animacją. Karlie Kloss wkracza w świat, w którym wszystko – krzesła, stoły oraz postacie są rysowane w sposób przypominający zmysłową Jessikę z filmu "Kto wrobił Królika Rogera". Widzowie są zachwyceni jej zmysłowością i charyzmą. Wybucha aplauz, rozlegają się owacje, a nasza bohaterka - pewna siebie i władcza – kroczy na wysokich obcasach z włosami ułożonymi w eleganckie fale a’la Hollywood i łapie przesyłane jej pocałunki. W tle rozlega się uwodzicielska ścieżka dźwiękowa: piosenka Chrisa Isaaka Baby Did a Bad Bad Thing.

"Jeśli chodzi o buty na obcasach, nigdy nie mamy ich dość. Mogą odzwierciedlać naszą kameleoniczną osobowość, dlatego mamy ich tak wiele i satysfakcjonuje nas tylko doskonała para szpilek. Velvet Fatale wydobywa z nas naszą wewnętrzną femme fatale, upewnia nas i wzmacnia, sprawiając, że czujemy się bardzo kobieco. Jest to najlepszy atrybut uwodzenia!" - podsumowuje Carolina Herrera de Baez. Ta nowa edycja składa hołd kobiecej sile i zachęca nas, byśmy były niegrzeczne.

Flakon - równie kuszący jak sam zapach, również odzwierciedla nasz dualizm. Kompozycja, stworzona przez znaną kreatorkę Louise Turner, łączy w sobie promienność jaśminu i tuberozy z mrocznym i apetycznym akordem bobu tonka Haba Tonka i kakao. Zapach prezentuje się wspaniale w wyrafinowanym opakowaniu, które jednoczy kolory czerwony i biały oraz złote linie. Jesteś gotowa, by uwodzić i inspirować?


Cena:

Good Girl Velvet Fatale, woda perfumowana 80 ml / 499 zł


Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 17-10-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności