Chloé ukazuje swoją wodę toaletową w nowej odsłonie. Śmielszą i bardziej wyrazistą wersję zapachu sygnowanego przez markę. Nawet wielkie klasyki można przecież prezentować w nowym ujęciu. Tym razem jednak to coś więcej niż tylko nowa interpretacja... To odkrycie zapachu na nowo. Także emblematyczny flakon Chloé przybrał nowe kolory.
Nowy zapach sygnowany przez markę Chloé
Nowy zapach Rose Tangerine stworzony został przez dwoje kreatorów: Sidonie Lancesseur i Michela Almairaca. Kompozycja zachowała emblematyczną nutę linii: promienną, świeżą i przejrzystą różę, która stanowi integralny element olfaktorycznej tożsamości marki.
Teraz jednak wyjątkowa nuta róży zyskała zaskakujący owocowy aspekt: żywa, słoneczna esencja tangerynki dodaje zapachowi blasku, a intensywna czarna porzeczka z zielonymi tonacjami intensyfikuje jego charakter. W nucie głębi długo wybrzmiewają cedr i biała ambra, które nadają kompozycji elegancję i ultrawspółczesny sznyt. Woda Toaletowa Chloé jest wyrazem kobiecości – bardziej wyzwolonej i asertywnej niż kiedykolwiek wcześniej.
Rose Tangerine
Aby odzwierciedlić nową wersję zapachu, emblematyczny flakon Chloé przybrał nowe kolory. Rypsowa wstążeczka, zawiązana wokół jego szyjki, ma pomarańczoworóżowy odcień, który współgra z kolorem zapachu. Flakon zachował elementy, które nadają mu niepowtarzalny wygląd: ten sam kształt i żłobkowaną fakturę szkła, stanowiącą nawiązanie do promienistych plis – tak charakterystycznych dla wzornictwa marki Chloé; wieńczy go owalny korek i zdobi ręcznie posrebrzana, metalowa plakietka.
Lucy Boynton – uosobienie wolnego ducha Chloé
Nowa historia, nowa muza. Dziś wyzwolony charakter Wody Toaletowej Chloé uosabia pół Brytyjka, pół Amerykanka, aktorka Lucy Boynton – piękna kobieta, emanująca świeżością i oczywistym urokiem. Lucy posiada niewątpliwie inspirującą osobowość: ma w sobie owo szczególne, trudne do zdefiniowania coś, co tak doskonale współbrzmi z duchem Chloé.
To cała Ja. Jestem Chloé.
W twoim uśmiechu rozkwita tęcza,
Kiedy łagodniejesz,
Gdy promieniejesz...
Te wersy, stanowiące narrację nowego klipu Wody Toaletowej Chloé, są fragmentem tekstu piosenki Breath – jednego z najpopularniejszych utworów duetu The Blaze, tworzącego muzykę elektroniczną. Należy podkreślić, że jeden z członków zespołu Jonathan Alric był reżyserem nowej kampanii reklamowej zapachu. Piosenkę wykorzystano jako ścieżkę dźwiękową i muzyczne tło dla postaci Lucy Boynton demonstrującej, co to znaczy być sobą.
Widzimy, jak dziewczyna się śmieje i tańczy. To ona ustanawia własne standardy. I bawi się w oszałamiającej scenerii: usadowiona wysoko w gałęziach drzewa lub na krawędzi klifu z panoramą morza.
Jej filozofia: trzeba dać się ponieść, całkowicie zapanować nad własnym stylem, kierować się intuicją, emocjami i zmysłami.
Bohaterka przeżywa szereg szczerych, szczęśliwych, autentycznych chwil, które przedstawiają kobietę Chloé w całym jej naturalnym pięknie.
Fotograf Karim Sadli wykonał w tym samym duchu czarno-białe zdjęcie portretowe, które doskonale odzwierciedla postawę Chloé. Fotografia ukazuje moment zawieszony w czasie: Lucy Boynton, bez makijażu, z błyszczącymi oczami, pokazuje siebie taką, jaka jest naprawdę – w niewystudiowany sposób, z naturalną prostotą.
Gama i ceny:
Chloé Rose Tangerine, woda toaletowa 30 ml / 239 zł
Chloé Rose Tangerine, woda toaletowa 50 ml / 339 zł
Chloé Rose Tangerine, woda toaletowa 75 ml / 415 zł
Zapach dostępny w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl
Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl