Gucci Bloom Profumo di Fiori - ogród marzeń według Gucci

<
Gallery image
>
Gucci Bloom Profumo di Fiori 1
<
Gucci Bloom Profumo di Fiori 1Gucci Bloom Profumo di Fiori 2Gucci Bloom Profumo di Fiori 3Gucci Bloom Profumo di Fiori 4Gucci Bloom Profumo di Fiori 5Gucci Bloom Profumo di Fiori 6Gucci Bloom Profumo di Fiori 7Gucci Bloom Profumo di Fiori 8Gucci Bloom Profumo di Fiori 9Gucci Bloom Profumo di Fiori 10
 
>
 
 

Do rodziny Gucci Bloom dołącza nowy zapach. Wierny składnikom wody perfumowanej Gucci Bloom, nowy zapach eksponuje świeżą naturalną zieleń, bogactwo kwiatów i kremową głębię tuberozy. Profumo di Fiori ukazuje uzależniający potencjał i magnetyzm esencji tuberozy zmieszanej z nierozwiniętymi pączkami i absolutem jaśminu wielkolistnego.


Wstąp do ogrodu marzeń dzięki Gucci Bloom Profumo di Fiori

Nowo powołany do życia zapach Gucci Bloom Profumo di Fiori debiutuje prezentowany równolegle z wizjonerską kampanią, umiejscowioną w scenerii ogrodu marzeń, w którym rozkwita magia. Dzięki kreatywności Alessandro Michele w innowacyjnej wizji zacierają się granice między dwoma światami: surrealistyczna kraina zderza się z rzeczywistością. W filmie wystąpiły cztery współczesne kobiety: reżyserka i aktorka Anjelica Huston, piosenkarka i autorka tekstów Florence Welch, aktorka i modelka Jodie Turner-Smith oraz projektantka Susie Cave. Kampania reklamowa ukazuje prawdziwe serce kompozycji Bloom, zgłębia świat wyobraźni oraz tożsamość odzwierciedlaną przez promienny kwiatowy akord Gucci Bloom Profumo di Fiori.


Gucci Bloom: historia zapachu

Gucci Bloom Eau de Parfum - pierwszy zapach opracowany całkowicie na podstawie wizji Alessandro Michele - był inspirowany ideą absolutnej autentyczności, wolności bycia tym, kim jesteś naprawdę. Zapach skomponował Mistrz Perfumiarstwa Alberto Morillas pod dyrekcją Alessandro Michele. Kompozycja, jak sugeruje nazwa, rozwija się w kwitnący ogród pełen kwiatów. Jej charakter określają trzy składniki:  ekstrakt z pączków jaśminu, tuberoza i pnącze Rangoon Creeper.

Kolejne zapachy Gucci Bloom, które po nim wprowadzono, afirmują witalność i zróżnicowanie tych osób, które identyfikują się z nowoczesną filozofią Domu. Przeznaczone są dla ludzi, którzy doświadczają życia i jego owoców, aby rozkwitać w swej prawdziwej jaźni. Żyją po to, by tworzyć niezapomniane chwile, dzielić się swymi historiami i inspirować obiektami, kulturą i sztuką - tym wszystkim, czym postanowili się otaczać. Kobiety Gucci Bloom, podobnie jak zapachy noszące tę nazwę, rozkwitają w naturalny, ekspresyjny i indywidualny sposób, wolne od konwencjonalnych ograniczeń.


Zapach

"Perfumy przypominają zaklęcie, a kobiety, które je noszą, rzucają na świat urok. W tym przypadku kwiaty pośredniczą w czarach, a Gucci Bloom Profumo di Fiori jest przejmującą rozmową z nimi. Jest intensywny; naprawdę wkracza w świat natury. Kiedy tworzyłem ten zapach z Albertem Morillasem, prawdziwym wyzwaniem było przyznanie kwiatom prawa do tego, by przemówiły - bez żadnych obaw." - Alessandro Michele.

Zapach Gucci Bloom Profumo di Fiori został umiejętnie przetransponowany z wizji dyrektora kreatywnego Alessandro Michele przez Mistrza Perfumiarstwa Alberto Morillasa. Wierny składnikom wody perfumowanej Gucci Bloom, nowy zapach eksponuje świeżą naturalną zieleń, bogactwo kwiatów i kremową głębię tuberozy. Profumo di Fiori ukazuje uzależniający potencjał i magnetyzm esencji tuberozy zmieszanej z nierozwiniętymi pączkami i absolutem jaśminu wielkolistnego. Dzięki tym składnikom zapach momentalnie i bezpośrednio wyraża swój charakter. Akord Bloom wzbogacono wielowymiarowymi fasetkami Ylang Ylang, Jego ciepłą aurę rozprzestrzenia intensywna fala sandałowca i gładka kremowość słonecznych nut drzewnych. Konkret z kłącza irysu, który połączono z żywicznym ciepłem benzoiny i złagodzono zmysłowym obłokiem nut piżmowych, określa elegancki i wytworny charakter zapachu.


Design

Inspirowany czystym blaskiem tej wersji, Gucci Bloom Profumo di Fiori powraca do oryginalnego wzoru Gucci Bloom w miodowożółtym odcieniu. Zapach zaprezentowany został w lakierowanym flakonie w kształcie sześcianu, ozdobionym prążkowaną etykietą Gucci i obramowanym czarną ramką. Opakowanie zewnętrzne pokryto wewnątrz i na zewnątrz ornamentem zielnika z nadrukiem liści, gałązek wiśni i kwiatów. 


Kampania reklamowa

Do rodziny Gucci Bloom dołącza nowy zapach i nowa kampania reklamowa.

"Kiedy wymyślałem nową kampanię reklamową Gucci Bloom, na początku wyobraziłem sobie mistyczny ogród kobiecej wrażliwości i rozważałem, w jaki sposób jest powiązany z ideą natury. Ten świat to fantasmagoria ukazująca moc kwiatów, w której kobiety pełnią rolę kapłanek. W tym świecie czas zastępuje magia i fascynacja, symbolizujące same perfumy." - Alessandro Michele

"W filmie reklamowym kwiaty żyją własnym życiem w świecie - powiedzmy - rzeczywistym, lecz surrealistycznym. Marzenie o naturze jest psychodelicznym snem zawieszonym w czasie. Anjelica, Florence, Jodie i Susie uosabiają różne przejawy bycia kobieta. Odprawiają obrzęd kwiatów jak westalki, a Floria Sigismondi jest w pewnym sensie kapłanką za kamerą. Również fotografowanie samej kampanii było niczym magia w magii." - Alessandro Michele

Nowa kampania reklamowa zapachu Gucci Bloom, osadzona w mistycznej i starożytnej scenerii, snuje opowieść o czterech kobietach zamieszkujących ogród marzeń. Jej bohaterki to charyzmatyczne i czarujące kobiety: Anjelica Huston, Florence Welch, Jodie Turner-Smith i Susie Cave, które spotykają się ze sobą w sekwencji jak ze snu.  
Film wyreżyserowała wielokrotnie nagradzana fotografka i reżyserka Floria Sigismondi. Na początku widzimy, jak Florence Welch eksploruje opuszczone teatry La Scarzuola – surrealistycznego architektonicznego kompleksu wzniesionego wokół starego klasztoru franciszkanów. To urzekające i tajemnicze miejsce, zaprojektowane na umbryjskiej wsi przez architekta Tomaso Buzzi'ego pod koniec lat 50., staje się po raz pierwszy scenerią filmu reklamowego i zamienia się w miejsce, które ilustruje marzenie pełne kwiatów i roślin. Stopniowo poznajemy inne bohaterki, które wędrują na zmianę po mistycznych korytarzach La Scarzuola, aż znajdują studnię życzeń i przeprowadzają tam ceremonię zbierania i wrzucania kwiatów do wody. Gdy kwiaty wzlatują w powietrze, akt wyrażania życzeń otwiera równoległy świat. Niektóre sceny, inspirowane popularnym francuskim musicalem Księżniczka w oślej skórze (Peau d'Âne), wyreżyserowanym przez Jacques'a Demy'ego, stanowią fantasmagoryczną sekwencję, która narasta z gorączkową energią w crescendo deszczu kwiatów. Płatki i kwiaty eksplodują, po czym spadają z nieba na bohaterki, które kontynuują w kulminacyjnym momencie teatralną grę. Film kończy się zbliżeniem: Florence Welch trzyma w ręku flakon Gucci Bloom Profumo di Fiori, podczas gdy delikatnie opadają na nią kwiaty. 


Ceny:

Bloom Profumo di Fiori, woda perfumowana 30 ml / 295 zł  
Bloom Profumo di Fiori, woda perfumowana 50 ml / 405 zł
Bloom Profumo di Fiori, woda perfumowana 100 ml / 535 zł

Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl oraz Douglas i na www.douglas.pl



Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 26-08-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności