Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent - zapach kobiecy, urokliwy i radosny

<
Gallery image
>
Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 1
<
Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 1Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 2Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 3
 
>
 
 

Z najnowszej propozycji w portfolio Decadence marki Marc Jacobs wyłania się nowe dynamiczne oblicze czaru i luksusu. Decadence Eau So Decadent to efekt ewolucji zuchwałego ducha, objawionego w Decadence - zapach zdecydowanie kobiecy, obdarzony beztroskim urokiem. Inspiruje kobiety do tego, aby celebrowały swoją wolność i czerpały radość z chwili.


Jesteś wolna, więc możesz...
Być śmiała
Ulegać swoim pragnieniom
Być dekadencka


Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent


Koncept

Z najnowszej propozycji w portfolio Decadence marki Marc Jacobs wyłania się nowe dynamiczne oblicze czaru i luksusu. Decadence Eau So Decadent to efekt ewolucji zuchwałego ducha, objawionego w Decadence - zapach zdecydowanie kobiecy, obdarzony beztroskim urokiem. Inspiruje kobiety do tego, aby celebrowały swoją wolność i czerpały radość z chwili.


Zapach

Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent, idealny na dzień i na wieczór, oferuje nowy sposób ulegania pragnieniom i zaznawania przyjemności.

Przejrzysty, lekki i absolutnie luksusowy – zapach Decadence Eau So Decadent ukazuje aromat soczystych owoców i promiennych nut kwiatowych, które tworzą zachwycającą i oryginalną kobiecą kompozycję.
Biała ambra objawia swoją hipnotyzującą zmysłowość, która określa promienną i łagodną głębię zapachu.

Zapach: przejrzysty wystawny kwiatowy

Nuta głowy: gruszka nashi, czarna porzeczka, zielony bluszcz
Nuta serca: różowa konwalia, magnolia, jaśmin
Nuta głębi: biała ambra, drewno kaszmirowe, malina

Kreator zapachu: Annie Buzantian
Dom perfumiarski: Firmenich


Design

Inspirowany legendarnymi torebkami marki Marc Jacobs, przełomowy design Decadence ukazuje nieskazitelną jedność między zapachem i modą, pozycjonując zapach jako absolutnie luksusowe akcesorium. Dziś powszechnie uwielbiany flakon ukazany został w nowej odsłonie z kobiecymi detalami i złagodzonymi akcentami.

Doskonale wyprofilowany korek o fakturze skóry węża w morskim kolorze, zaakcentowany różowym detalem, ukazuje zmysłowy jasno-ciemny kontrast.
Krótki złoty łańcuszek stanowi luksusowy element. Flakon zyskał nowy wygląd – przez oszronione szkło prześwieca płyn zapachu w morskim kolorze.

Opakowanie zewnętrzne ma jasny odcień morski i satynowe wykończenie.
Widnieje na nim luksusowe złote logo.

Projekt flakonu: Established NYC we współpracuy z Markiem Jacobsem.


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 229 PLN
Woda toaletowa 50 ml / 335 PLN
Woda toaletowa 100 ml / 455 PLN



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 13-10-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto