Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent - zapach kobiecy, urokliwy i radosny

<
Gallery image
>
Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 1
<
Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 1Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 2Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent 3
 
>
 
 

Z najnowszej propozycji w portfolio Decadence marki Marc Jacobs wyłania się nowe dynamiczne oblicze czaru i luksusu. Decadence Eau So Decadent to efekt ewolucji zuchwałego ducha, objawionego w Decadence - zapach zdecydowanie kobiecy, obdarzony beztroskim urokiem. Inspiruje kobiety do tego, aby celebrowały swoją wolność i czerpały radość z chwili.


Jesteś wolna, więc możesz...
Być śmiała
Ulegać swoim pragnieniom
Być dekadencka


Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent


Koncept

Z najnowszej propozycji w portfolio Decadence marki Marc Jacobs wyłania się nowe dynamiczne oblicze czaru i luksusu. Decadence Eau So Decadent to efekt ewolucji zuchwałego ducha, objawionego w Decadence - zapach zdecydowanie kobiecy, obdarzony beztroskim urokiem. Inspiruje kobiety do tego, aby celebrowały swoją wolność i czerpały radość z chwili.


Zapach

Marc Jacobs Decadence Eau So Decadent, idealny na dzień i na wieczór, oferuje nowy sposób ulegania pragnieniom i zaznawania przyjemności.

Przejrzysty, lekki i absolutnie luksusowy – zapach Decadence Eau So Decadent ukazuje aromat soczystych owoców i promiennych nut kwiatowych, które tworzą zachwycającą i oryginalną kobiecą kompozycję.
Biała ambra objawia swoją hipnotyzującą zmysłowość, która określa promienną i łagodną głębię zapachu.

Zapach: przejrzysty wystawny kwiatowy

Nuta głowy: gruszka nashi, czarna porzeczka, zielony bluszcz
Nuta serca: różowa konwalia, magnolia, jaśmin
Nuta głębi: biała ambra, drewno kaszmirowe, malina

Kreator zapachu: Annie Buzantian
Dom perfumiarski: Firmenich


Design

Inspirowany legendarnymi torebkami marki Marc Jacobs, przełomowy design Decadence ukazuje nieskazitelną jedność między zapachem i modą, pozycjonując zapach jako absolutnie luksusowe akcesorium. Dziś powszechnie uwielbiany flakon ukazany został w nowej odsłonie z kobiecymi detalami i złagodzonymi akcentami.

Doskonale wyprofilowany korek o fakturze skóry węża w morskim kolorze, zaakcentowany różowym detalem, ukazuje zmysłowy jasno-ciemny kontrast.
Krótki złoty łańcuszek stanowi luksusowy element. Flakon zyskał nowy wygląd – przez oszronione szkło prześwieca płyn zapachu w morskim kolorze.

Opakowanie zewnętrzne ma jasny odcień morski i satynowe wykończenie.
Widnieje na nim luksusowe złote logo.

Projekt flakonu: Established NYC we współpracuy z Markiem Jacobsem.


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 229 PLN
Woda toaletowa 50 ml / 335 PLN
Woda toaletowa 100 ml / 455 PLN



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 13-10-2017

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności