Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki

<
Gallery image
>
Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki 1
<
Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki 1Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki 2Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki 3Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki 4
 
>
 
 

Dziewczyna Miu Miu może się wydawać zagubiona w myślach, ale tak naprawdę nie jest zagubiona. Jak w języku znanego filmu, w którym bohaterka opuszcza lekcje dla przejażdżki lub przejażdżkę dla randki albo randkę dla lekcji - dziewczyna Miu Miu odrzuca jedne arbitralnie narzucane zasady dla innych. Lekceważy rytuały i woli niepewny skutek z powodu przypływu silnych emocji, jakie odczuwa, kiedy podejmuje decyzję w oparciu wyłącznie o zachciankę. Rozumie powiedzenie "Dziewczyny chcą się dobrze bawić" - i identyfikuje się z tym.


Jej codzienny zapach emanuje nowoczesną energią. Miu Miu zawsze zarazem wykorzystywała i kontestowała konwenanse, z których pochodzą jej idylliczne formy. Każdy nowy zapach przypomina nam, że prawdziwa kompleksowość i sprzeczności kobiecej natury są równie romantyczne jak stary świat i kinematograficzne archetypy.

Spójny z atmosferą introspekcji, jakie widzieliśmy w ostatnich kolekcjach, Miu Miu prezentuje w zapachu L’Eau Rosée Eau de Toilette - nowe ujęcie swoich pierwszych zapachów: Miu Miu Eau de Parfum i Miu Miu L’Eau Bleue. Zapach stworzyła Daniela Andrier. Kompozycję łagodnych kwiatów tworzą konwalia majowa i pączki czarnej porzeczki, ciasno otulone nutami wyrafinowanego piżma. Jak sugeruje nazwa, L’Eau Rosée to zapach żywy i świeży niczym rosa. Otwiera nowy olfaktoryczny rozdział, który zachowuje wierność młodzieńczej, lecz bogatej historii Miu Miu.

Flakon L’Eau Rosée zamienia i przeinacza schemat kolorów swoich poprzedników, zachowując interpretację twardego szkła i miękkiego matelassé, które wizualizują sprzeczności tkwiące w każdym zapachu. Bezbarwny, przejrzysty flakon unowocześnia legendarny kształt, nawiązując do bardziej klasycznego naczynia wód kolońskich. Szkło stało się przeźroczyste, aby ukazywać różowy płyn zapachu, kołnierz przybrał barwę granatową, a korek zwieńczony został matowym kremowym dyskiem.

W filmie reklamowym nowego zapachu udział wzięły muza Miu Miu - Stacy Martin i modelka Sijia Kang. Autorem scenariusza i reżyserem jest Rebecca Zlotowski (Planetarium, Grand Central), która zgłębia fenomen eskapizmu, ekscesu i ekstazy dziewczyn, które dobrze się bawią.

Stacy, znudzona ćwiczeniami baletowymi, zauważa kociaka, który gramoli się na parapecie. Jego ruchy są beztroskie, wyrażają chęć poznawania świata i pragnienie przygody. Zainspirowana tym Stacy ucieka z zajęć i spotyka Sijię czekającą na zewnątrz. Kiedy dziewczyny  mkną ulicami Paryża w niebieskim kabriolecie, Stacy wyciąga z torby bardziej odpowiednie ubrania i znajduje … pasażera na gapę. Dziewczyny wraz z kociakiem wsiadają na pokład jachtu na Francuskiej Riwierze i dzień zamienia się w zmierzch. Docierają do przecudnej willi, gdzie odbywa się impreza i grupa przyjaciół czeka na honorowych gości.

Zdjęcia reklamowe dla prasy wykonał fotograf Alasdair McLellan, który zilustrował te dwie dziewczyny spędzające najwspanialszy dzień z przyjaciółmi.


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 229 zł
Woda toaletowa 50 ml / 325 zł
Woda toaletowa 100 ml / 435 zł

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/miu-miu-leau-rosee-nowa-odslona-znanej-klasyki-f/



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 02-03-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto