Shiseido Ginza - nowy zapach stworzony z miłości do japońskiej tradycji

<
Gallery image
>
Shiseido Ginza 1
<
Shiseido Ginza 1Shiseido Ginza 2Shiseido Ginza 3Shiseido Ginza 4Shiseido Ginza 5Shiseido Ginza 6Shiseido Ginza 7Shiseido Ginza 8Shiseido Ginza 9Shiseido Ginza 10Shiseido Ginza 11Shiseido Ginza 12Shiseido Ginza 13
 
>
 
 

Zapach otwiera się uderzeniem świetlistego granatu i pikantnych różowych ziaren pieprzu. W sercu bukietu jaśmin odsłania swoje oblicza. Trzy odmiany tego kwiatu łączą się w wyrafinowaną zmysłowość, ciepłą, ale świeżą, lekką, odurzającą. Płatki magnolii i frezji wirują radośnie, a japońska orchidea dodaje tajemniczości mieszance tych kwiatów.


Ginza - żywa dusza Tokio
Ginza - gdzie Wschód spotyka Zachód - najbardziej kosmopolityczna dzielnica Japonii
Ginza - to korzenie Shiseido, miejsce narodzin, dom

Ginza

To więcej niż zapach. Nowy paradygmat Ginza zaprasza kobiety do wyrażania swojej kobiecości we wszystkich jej aspektach i kontrastach. By potwierdzić ich dwoistą naturę, pielęgnować ich wrażliwość na równi z pewnością siebie. Aby wzmocnić ichwewnętrzną siłę. Aby ujawnić ich nieoczekiwaną moc!


Ginza narodziła się ze spotkania kontrastów, sztuki, którą Shiseido opanowało do perfekcji. Wyjątkowy sposób uchwycenia tradycjii kierowania jej ku największej formie nowoczesności, ciągłego jej kształtowania, aż do osiągnięcia jej najprawdziwszego, najbardziej inspirującego wyrazu. Podczas gdy na Zachodzie zapach jest uważany za narzędzie uwodzenia, w Japonii nabiera bardziej osobistego i duchowego wymiaru.

Dawno temu Samurajowie używali zapachówi kadzideł podczas ceremonii Kodo, aby dodać sobie odwagi. Albo raczej uwolnić ich wewnętrzną siłę. Rzeczywiście, już ich rodowy kodeks postępowania zwany Bushido zachęcał do wiary w siebie i przekształcenia swojej osobowości w magiczną moc.


"Nie mam magicznej mocy; Czynię osobowość moją magiczną mocą" - Samurai Creed


Kierowane ideą że wszystko już istnieje w nas, Shiseido oferuje Ginza jako zapach, który uwydatnia najbardziej żywe i potężne aspekty kobiecości. Święta synteza sprzeczności: subtelna, ale intensywna, delikatna, ale mocna, mądra, ale namiętna. Aby osiągnąć najwyższą harmonię.


Kwiatowy bukiet podkreślony przez drewno

Skomponowany przez Karine Dubreuil i Maïę Lernout z japońskiego koncernu Tagasako, Ginza odmienia japońską tradycję zapachową, aby zakorzenić ją w nowoczesności. Doskonała alchemia jest osiągana, gdy naturalna elegancja kwiatów łączy się z mocą świętego drewna. Subtelne nawiązanie do rytuału przodków znanego jako Kodo, w którym uczestnicy "słuchają" zapachów lasu w celu oczyszczenia ciała i ducha. Ta wyjątkowa dwoistość jest sygnaturą jedynej w swoim rodzaju aury Ginzy.


Zapach

Zapach otwiera się jasnym uderzeniem świetlistego granatu i pikantnych różowych ziaren pieprzu.
W sercu bukietu jaśmin odsłania swoje najwspanialsze oblicza. Trzy odmiany tego kwiatu łączą się w wyrafinowaną zmysłowość, ciepłą, ale świeżą, lekką, odurzającą.
Płatki magnolii i frezji wirują radośnie, a japońska orchidea dodaje odrobinę tajemniczości mieszance tych kwiatów.

Niespodziewanie, ta kwiatowa zmysłowość nabiera mocniejszego wymiaru, jakby wyostrzona przez drewno hinoki.
Jednocześnie mocny i delikatny, lekko kamforowy, święty japoński cyprys nadaje kompozycji niezwykłego charakteru. Jego najbardziej tlący się aspekt odzwierciedla głębię drzewa sandałowego i intensywność paczuli. Na skórze zapach jest tak kobiecy, jak żywy, zdecydowanie wyjątkowy.


Najsubtelniejszy z projektów

Constance Guisset, twórczyni słynnej lampy Vertigo, projektuje swój pierwszy flakon zapachu z Ginzą. To urzekające naczynie, wycięte z bloku szkła, ma obłe krzywizny i pozwala prześwitywać promiennemu różowemu zapachowi.

Czarny sztylet przeszywa flakon, zanurzając się w eliksirze, aby zaczerpnąć jego mocy. To poetyckie nawiązanie do arsenału samurajów, sztylet zanurzony bezpośrednio w zapachu, jest symbolicznym przypomnieniem każdej kobiecie o wewnętrznej sile, jaką posiada.

Poza magią, zaprojektowanie flakonu było takim wyzwaniem technicznym, że Shiseido złożyło patent na ten wyjątkowy przedmiot.


Nowoczesna baśń

Elizabeth Davison, charyzmatyczna, kanadyjska modelka jest twarzą zapachu Ginza. Znajdujemy ją w podobnej do snu scenerii w Japonii, ubraną w czarny graficzny kombinezon przypominający strój samuraja. Na typowej, oświetlonej latarnią ścieżce napotyka jelenia, symbol niewinności i wolności. Pewnie wkracza do budynku, z którego roztacza się zapierający dech w piersiach widok na Ginzę. Pośrodku pokoju, sztylet kwiatów zawieszony pod sufitem odzwierciedla uderzające piękno zapachu.

Dialog duchowy otwiera się między modelką a wiszącymi płatkami. Po ukłonie z szacunkiem zaczyna tańczyć wokół kwiatów. Jakby okrzyknięte jej wewnętrzną siłą, płatki rozkwitają, aby dać jej całą swoją energię, kobiecość i moc.
Delikatna i niezwykle inspirująca choreografia.


Ceny:

Woda perfumowana 30 ml / 275 zł
Woda perfumowana 50 ml / 389 zł
Woda perfumowana 90 ml / 529 zł

Zapach dostepny jest od 15 lutego 2021 w perfumeriach Douglas i na www.douglas.pl Od marca 2021 również w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl



Zdjęcia kompozycyjne i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 15-02-2021

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności