Śmiały, namiętny i hojny zapach wypełnia powietrze. Jego urzekający bukiet rozprzestrzenia się coraz dalej i podbija świat. W tradycji kolekcji Viktor & Rolf Petite Flowerbomb porusza się również w obszarze napięcia pomiędzy prostą elegancją, a dużą sceną. Viktor & Rolf przenosi Cię do krainy fantazji! Do współczesnej bajki, w której nic nie jest tym, czym się wydaje. Świat tak ciemny, a jednocześnie tak jasny, taki mały, a jednak tak wspaniały. Wybuchowy argument.
Nie bój się ulec kwiatowej eksplozji, która zaczerpniętymi z natury nutami urzeknie Twoje zmysły. Woda perfumowana dla kobiet Viktor & Rolf Flowerbomb jest pełna tych najbardziej zmysłowych kwiatów z całego świata. Daj się unieść błogiemu uczuciu szczęścia, radości i piękna.
- Uwodzicielski kwiatowy zapach dla romantycznej kobiety
- Różany eliksir miłości ze starannie dobranych składników
- Bardzo kobiecy, łagodny i urzekający aromat
Główne nuty:
Nuty głowy: herbata, bergamotka, pieprz, mandarynka, grejpfrut
Nuty serca: róża, jaśmin, orchidea, frezja
Nuty bazy: paczuli, bursztyn
Ceny:
Woda perfumowana 30 ml / 359 zł
Woda perfumowana 50 ml / 545 zł
Woda perfumowana 100 ml / 729 zł
Zapach dostępny jest w perfumeriach Sephora i na www.sephora.pl, Douglas i na www.douglas.pl oraz Notino i na www.notino.pl
Emily Ratajkowski została twarzą nowej kampanii Viktor & Rolf Flowerbomb
Na początku 2023 roku Viktor & Rolf ogłasza, że autorka bestselleru "Moje ciało", aktorka, modelka, aktywistka i przedsiębiorczyni Emily Ratajkowski została twarzą nowej, globalnej kampanii perfum Flowerbomb.
Ratajkowski jest wszechstronną, współczesną ikoną feminizmu, redefiniującą, co to znaczy być w pełni i cudownie kobiecą. Jej debiutancki zbiór esejów "Moje ciało", opowiadający o tym jak popkultura wykorzystuje kobiece ciało, został wydany przez Metropolitan Books, a zapoczątkował go esej zatytułowany "Odkupowanie siebie", opublikowany przez New York Magazine. Tekst, w którym autorka zastanawia się, w jakim stopniu inni ludzie i opinia publiczna może rościć sobie prawa do decydowania o jej życiu i ciele, doprowadził do szeroko zakrojonej debaty na temat praw autorskich i wizerunku. Debiutancki esej stał się najczęściej czytanym artykułem magazynu w 2020 roku, a kasiążka trafiła na listę bestsellerów New York Times.
Ściśle związana z zaangażowanym pokoleniem kobiet, Ratajkowski jest kobietą silną i wyemancypowaną, wykorzystującą swoją pozycję i rozpoznawalność do promowania lepszego zrozumienia zmieniającego się oblicza kobiecości. Nieskrępowana i bezpardonowo autentyczna, Ratajkowski jest świadoma swojej kobiecości, seksualności i zmysłowości. Przełamuje schematy i walczy z tym, żeby kobiet nie traktować przedmiotowo.
Wprowadzony na rynek 18 lat temu, Flowerbomb jest światowym bestsellerem, pozostającym w czołówce najlepiej sprzedających się perfum dla kobiet w USA i w Wielkiej Brytanii od czasu swojej premiery w 2005 roku. Viktor & Rolf zrewolucjonizowały perfumeryjny świat, ustanawiając nowe standardy dla kwiatowych zapachów typu gourmand.
"Tak wiele z tego, co reprezentuje kobiecość jest delikatne. Podoba mi się, że Flowerbomb jest o sile tak samo jak i o kobiecości." - Emily Ratajkowski, modelka, autorka i aktywistka
"Od dawna podziwiamy Emily Ratajkowski i z radością witamy ją w rodzinie Viktor & Rolf. Jak dobitnie świadczy o tym jej twórczość, Emily jest kobietą wielowymiarową. Jej szeroki wachlarz cech i talentów czyni ją idealnym ucieleśnieniem zapachu Flowerbomb." - Viktor Horsting & Rolf Snoeren, założyciele i dyrektorzy artystyczni Viktor&Rolf
"Jako autorka, aktywistka, aktorka i przedsiębiorczyni, Emily Ratajkowski łamie stereotypy, aby wyrazić każdy oblicze swojej natury. Uosabia nowy typ kobiecości, który hartuje wrażliwość siłą, doskonale wcielając w życie etos Flowerbomb." - Sandrine Groslier, prezes Luxe Fragrance Brands, L'Oréal
Ratajkowski, w ramach współpracy z Viktor & Rolf, wystąpiła w krótkometrażowym filmie, wyreżyserowanym przez twórców z Torso Solutions i zawierającym zdjęcia autorstwa duetu fotografów Inez & Vinoodh. Ratajkowski eksploruje w nim niezwykłą siłę doprowadzonej do skrajności przemiany. Opowieść o metamorfozie rozpoczyna wybuchowa eksplozja kwiatów i wezwanie "Uwolnij swoją kobiecą moc".
Viktor & Rolf
Viktor & Rolf to awangardowy dom mody, założony w 1993 roku przez holenderskich projektantów Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena, znany i szanowany za prowokacyjny Haute Couture i konceptualny glamour.
Jako artyści modowi, Viktor & Rolf nieustannie ewoluują i poszerzają granice. Sezonowe pokazy Haute Couture, które są dla nich głównym wyrazem ekspresji i dają im możliwość pokazania swojej sprawności artystycznej. Każda kolekcja opiera się na ich 30-letnim doświadczeniu, a jej efektem jest nadająca się do noszenia sztuka.
Viktor & Rolf podchodzą do tworzenia zapachów w taki sam sposób, jak do mody: z drobiazgowym dopracowaniem technicznym, ciągle rozwijając je i wznosząc na nowe wyżyny, czyniąc niemożliwe możliwym. Wprowadzony na rynek w 2005 roku Flowerbomb to kultowy, transformujący zapach, który dzięki obfitości kwiatów ma moc, aby wszystko wydawało się bardziej pozytywne. Flowerbomb przetarł szlaki dla swojego męskiego odpowiednika - Spicebomb, wybuchowego koncentratu męskiej zmysłowości, a także dla nowego zapachu Good Fortune, magicznej mikstury, dzięki której możesz wykreować własne przeznaczenie.