Wiosną kwiatki rosną, czyli co nowego w świecie zapachów

<
Gallery image
>
Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 1
<
Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 1Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 2Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 3Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 4Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 5Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 6Wiosną kwiatki rosną - wiosenne zapachy 2018 7
 
>
 
 

Wraz z wiosną przyroda budzi się do życia, a jej pierwszymi oznakami są piękne wiosenne kwiaty, na których zapachy oczekujemy przez całą zimę. Ale wiosna to nie tylko bajecznie pachnące w ogródku czy na łące kwiaty, to także najnowsze zapachy, które pojawiają w perfumeriach. Wiosenne i letnie kompozycje to najczęściej zapachy kwiatowo-zielone, które najchętniej używamy w ciepłe dni roku. Wybraliśmy dla Was kilka propozycji, w których składzie znajdziemy pięknie pachnące kwiaty.


Marc Jacobs Daisy Twinkle Edition 2018 to przepiękna kompozycja, w której wyczuwalne są kwiaty fiołka oraz kwiecie dzikiej róży.
Miu Miu L'Eau Rosée jest kompozycją łagodnych kwiatów, którą tworzą konwalia majowa i pączki czarnej porzeczki.
Chloé Nomade to kompozycja kwiatowo-szyprowa, w której mineralny charakter mchu dębowego spowija ponętna słodycz śliwki mirabelki i świeżość kwiatu frezji.
Escada Sorbetto Rosso (edycja na wiosnę i lato 2018) - w tej kompozycji króluje arbuz – owoc gaszący letnie pragnienie, ale nie zabrakło w niej kwiatowego elementu, którym jest kwiat gardenii.
Boss Ma Vie L'Eau - w nowej interpretacji zapachu rozkwitają bujne naręcza magnolii, orzeźwiająca biała piwonia i delikatna różowa róża.
Calvin Klein Obsessed for Women & Men - w damskiej kompozycji wyczulone nosy odnajdą białą lawendę, a w męskim wydaniu zapachu wyróżnia się paczula, którą pozyskuje się z fioletowych kwiatów rośliny zwanej "brodziec paczulka".


Marc Jacobs Daisy Twinkle Edition 2018 - niekończące się lato

Powstałe z inspiracji migoczącą oazą, gdzie słońce błyszczy, a woda się mieni – Daisy Twinkle Editions to nowe interpretacje klasycznego tercetu Daisy: Daisy, Daisy Eau So Fresh i Daisy Dream. Słoneczne i uduchowione – zapachy te przenoszą dziewczyny Daisy do sanktuarium nigdy niekończącego się lata. Tu niebo jest zawsze błękitne, woda migocze, a dni są ciepłe.

Odziane w wibrujący kolor fiołkowy, ozdobione mieniącym się złotem - duch niekończącego się lata - Daisy Marc Jacobs Twinkle Editions.


Design flakonów

W nawiązaniu do unikatowego zastosowania warstw i kolorów oraz zamiłowania projektanta do blasku, flakony ukazane zostały w łagodnym odcieniu fiołkowym, który zbliża te zapachy do świata mody. Każdy flakon ozdobiony został akcentami złota, które przywodzi na myśl wrażenia lata, kiedy blask słońca sprawia, że wszystko się mieni i błyszczy.

Korki zapachów Daisy Twinkle i Daisy Eau So Fresh ozdobiono kolorowymi płatkami stokrotek: fioletowymi, żółtymi i złotymi. Korek Daisy Dream ma wytłoczone złote akcenty stokrotek, które kontrastują z fiołkowym odcieniem.

Aby dopełnić design flakonów, opakowania zewnętrzne zaprezentowano w łagodnym odcieniu matowego fiołka i udrapowano błyszczącą girlandą lśniących stokrotek. Pudełeczka zdobi ornament złotych stokrotek, które odbijają światło i mienią się w słońcu.

Projekt flakonu: Marc Jacobs we współpracy z firmą Coty.


Zapachy

Zapachy Daisy Twinkle Juices są wibrującą fiołkową interpretacją charakterystycznych kompozycji tercetu daisy. Wyrażają wizje promieni słońca, migoczącej tafli wody i świeżo rozkwitłych kwiatów.


Daisy Marc Jacobs Eau So Fresh Twinkle Edition - prezentowany na zdjęciu w sesji

Wibrujący i zaskakujący zapach Daisy Eau So Fresh Twinkle promieniuje musującą kompozycją soczyście owocowych i delikatnie kwiatowych nut. Malina przeplata się w nucie serca  z kwiatem fiołka i kwieciem dzikiej róży, tworząc kojący aromat. Likier z czarnej porzeczki wieńczy nutę głębi zmysłowym finiszem.

Nuty głowy: musująca malina
Nuty serca: kwiat fiołka i kwiecie dzikiej róży
Nuty głębi: likier z czarnej porzeczki


Pozostałe dwa zapachy w kolekcji:

Daisy Marc Jacobs Twinkle Edition

Podnoszący na duchu bukiet nut kwiatowych i owocowych – Daisy Twinkle otwiera się gwałtownie soczystym aromatem dzikich jagód połączonych z liśćmi fiołka. Ciepłą i zmysłową bazę zapachu określają promienne i kremowe nuty drzewne.

Nuty głowy: dzikie jagody
Nuty serca: kwiat fiołka
Nuty głębi: białe drewno


Daisy Dream Marc Jacobs Twinkle Edition

Daisy Dream Twinkle to zwiewna kompozycja bujnych nut kwiatowych i soczystych owoców. Zapach otwiera się gwałtownie nutą czarnej wiśni i świeżych białych kwiatów, które przenikają się wzajemnie i wywołują wrażenie wiosennej świeżości. W nucie głębi mus z jagód tworzy apetyczną bazę, która długo wybrzmiewa na skórze.

Nuta głowy: czarna wiśnia
Nuta serca: świeże białe kwiaty
Nuta głębi: mus jagodowy


Gama i ceny:
Daisy Marc Jacobs Twinkle Edition 50 ml / 315 zł
Daisy Marc Jacobs Eau So Fresh Twinkle Edition 75 ml / 335 zł
Daisy Dream Marc Jacobs Twinkle Edition 50 ml / 315 zł


Miu Miu L'Eau Rosée - nowa odsłona znanej klasyki

Spójny z atmosferą introspekcji, jakie widzieliśmy w ostatnich kolekcjach, Miu Miu prezentuje w zapachu L’Eau Rosée Eau de Toilette - nowe ujęcie swoich pierwszych zapachów: Miu Miu Eau de Parfum i Miu Miu L’Eau Bleue. Kompozycję łagodnych kwiatów tworzą konwalia majowa i pączki czarnej porzeczki, otulone nutami wyrafinowanego piżma.


Dziewczyna Miu Miu może się wydawać zagubiona w myślach, ale tak naprawdę nie jest zagubiona. Jak w języku znanego filmu, w którym bohaterka opuszcza lekcje dla przejażdżki lub przejażdżkę dla randki albo randkę dla lekcji - dziewczyna Miu Miu odrzuca jedne arbitralnie narzucane zasady dla innych. Lekceważy rytuały i woli niepewny skutek z powodu przypływu silnych emocji, jakie odczuwa, kiedy podejmuje decyzję w oparciu wyłącznie o zachciankę. Rozumie powiedzenie "Dziewczyny chcą się dobrze bawić" - i identyfikuje się z tym.

Jej codzienny zapach emanuje nowoczesną energią. Miu Miu zawsze zarazem wykorzystywała i kontestowała konwenanse, z których pochodzą jej idylliczne formy. Każdy nowy zapach przypomina nam, że prawdziwa kompleksowość i sprzeczności kobiecej natury są równie romantyczne jak stary świat i kinematograficzne archetypy.

Spójny z atmosferą introspekcji, jakie widzieliśmy w ostatnich kolekcjach, Miu Miu prezentuje w zapachu L’Eau Rosée Eau de Toilette - nowe ujęcie swoich pierwszych zapachów: Miu Miu Eau de Parfum i Miu Miu L’Eau Bleue. Zapach stworzyła Daniela Andrier. Kompozycję łagodnych kwiatów tworzą konwalia majowa i pączki czarnej porzeczki, ciasno otulone nutami wyrafinowanego piżma. Jak sugeruje nazwa, L’Eau Rosée to zapach żywy i świeży niczym rosa. Otwiera nowy olfaktoryczny rozdział, który zachowuje wierność młodzieńczej, lecz bogatej historii Miu Miu.

Flakon L’Eau Rosée zamienia i przeinacza schemat kolorów swoich poprzedników, zachowując interpretację twardego szkła i miękkiego matelassé, które wizualizują sprzeczności tkwiące w każdym zapachu. Bezbarwny, przejrzysty flakon unowocześnia legendarny kształt, nawiązując do bardziej klasycznego naczynia wód kolońskich. Szkło stało się przeźroczyste, aby ukazywać różowy płyn zapachu, kołnierz przybrał barwę granatową, a korek zwieńczony został matowym kremowym dyskiem.


Ceny:
Woda toaletowa 30 ml / 229 zł
Woda toaletowa 50 ml / 325 zł
Woda toaletowa 100 ml / 435 zł


Chloé Nomade - nowa kwiatowo-szyprowa kompozycja dla kobiet

Perfumy odzwierciedlają ducha swobodnej elegancji, pewności siebie połączonej z wolnością, która definiuje charakter Chloé. Nowy zapach wyraża pragnienie wolności i potrzebę ucieczki. Kreśli zarysy kobiety, której przeznaczenie każe wyruszać w nieskończoną podróż. Muzą tej kwiatowo-szyprowej kompozycji została francuska aktorka Ariane Labed.


Świat spotkań

Kobieta Chloé celebruje swoją wolność i niezmiennie naturalną elegancję. Pewna siebie i inspirująca, rozkwita dzięki zdobywanym doświadczeniom i wielu spotkaniom, zawsze dobitnie zaznaczając, kim jest, jednak bez narzucania tego innym. Jej wewnętrzna siła wiedzie ją do poszukiwania tego, co nowe i inne. Jej spojrzenie kieruje się na nieznane horyzonty, jej energia popycha ją ku nowym ludziom... W tym szczególnym momencie, stając naprzeciw tego, co nieznane, uosabia wszelkie możliwości tego świata oraz więź z innymi, która zaciera granice. Pozostawia za sobą zapach, który ją definiuje - wszędzie, gdzie tylko się udaje, w każdym miejscu, do którego podróżuje. Zapach zgodny z jej wizerunkiem... Wieczny wędrowiec, tak jak ona.


Nomade

Gaby Aghion – założycielka marki Chloé, mawiała: "Moje kolory wywodzą się z Egiptu".
Nomade przywołuje skojarzenie z wizją ucieczki. Perfumy odzwierciedlają ducha swobodnej elegancji, pewności siebie połączonej z wolnością, która definiuje charakter Chloé. Nowy zapach wyraża pragnienie wolności i potrzebę ucieczki. Kreśli zarysy kobiety, której przeznaczenie każe wyruszać w nieskończoną podróż. Świeże spojrzenie i nowe perspektywy nasycają ten zapach i rozświetlają czarujący wizerunek kobiety poszukującej i odkrywającej.


Kwintesencja wolności

Połączenie łagodności i siły – fasetki tej intensywnej, kwiatowo-szyprowej kompozycji powiewają niczym wiatr wolności. Intensywny, mineralny charakter mchu dębowego spowija ponętna słodycz śliwki mirabelki. Z owej świeżości wyłania się doznanie świetlistej woni frezji. Naturalne składniki połączone zostały przez Quentina Bischa. Ich harmonie przywodzą na myśl uczucie ucieczki, do którego inspirują.


Nomade flakon

Krągłe kształty, litera-oko Chloé ukazują łagodność, która kontrastuje z graficznymi liniami kołnierza. Flakon wyraża wizję podróży. Przeźroczyste szkło sprawia, że przenika przezeń różowo-beżowe światło. Korek zapieczętowany jest różowym węzłem. Różowe opakowanie zewnętrzne niczym cenne etui ma złote wykończenie.


Ceny:
Woda perfumowana 30 ml / 285 zł
Woda perfumowana 50 ml / 399 zł
Woda perfumowana 75 ml / 489 zł


Escada Sorbetto Rosso - 26 edycja zapachu na wiosnę i lato 2018

Escada w 2018 roku dzięki kolejnej, juz 26-tej letniej edycji dokona najnowszego podboju kobiecych serc dzięki Sorbetto Rosso. Jest to zapach równie intensywny i niezapomniany jak wakacyjna eskapada. To synonim letnich wakacji: egzotyczny, zmysłowy i uzależniający.


Wybór zapachu to akt najczęściej emocjonalny, związany z uczuciami, które są zarówno osobiste, jak i uniwersalne. Marka Escada w 2018 roku dzięki kolejnej, juz 26-tej letniej edycji dokona najnowszego podboju kobiecych serc dzięki Sorbetto Rosso. Jest to zapach równie intensywny i niezapomniany jak wakacyjna eskapada. To synonim letnich wakacji: egzotyczny, zmysłowy i uzależniający. Edycja limitowana zapachów letnich Escada jest jak przygoda, której nie zapomnisz!

Escada jest wyjątkową marką, gdyż jako pierwsza wprowadziła perfumy, które - niczym letni romans - trwają tylko jeden sezon. Prekursorką tej przełomowej koncepcji była Margaretha Ley - niegdyś szwedzka modelka, a potem główna projektantka i współzałożycielka firmy Escada.

Przeszło 25 lat po wprowadzeniu prze z nią Chiffon Sorbet, jej dziedzictwo nadal trwa, ponieważ sezonowe limitowane edycje Escada pozostają jedną z najbardziej popularnych letnich linii zapachowych w branży perfumeryjnej.

Ukazując prawdziwego ducha wybrzeża Amalfi i pozwalając rozkoszować się włoskim Dolce Vita, nowy zapach Sorbetto Rosso marki ESCADA jawi się jako kompozycja wyrażająca radość i przyjemność. Rześka, musująca i spontaniczna. Zapach przepełnia ekscytacja i przenika dreszczyk szczęścia.

W sercu kompozycji króluje arbuz – owoc gaszący letnie pragnienie. Aby wysunąć na pierwszy plan jego smakowite, soczyste i zielone nuty, Richard Herpin - słynny kreator perfum, po mistrzowsku wzmocnił owocowe nuty, łącząc je ze składnikami, które uwydatniają wiele fasetek arbuza. Chcąc ukazać odświeżający i soczysty aspekt owocu, wybrał mandarynkę i Calone. Gruszka, czerwone jabłko STT i pralina eksponują smakowite i słodkie oblicze owocu. Na zakończenie twórca dodał kwiat gardenii tahitańskiej, piżmo i ambrox, aby zapewnić kompozycji zmysłowy charakter i blask. Efekt finalny przenosi żądną przygód młodą kobietę do wymarzonych wakacyjnych miejsc i wyzwala w niej wiele cudownych i szczęśliwych wspomnień.

Legendarny flakon wskazuje na esencję zapachu, ponieważ przedstawia wizerunek arbuza. Duński projektant Mads Berg uchwycił harmonię między urodą kobiety i pięknem natury. Uzyskana równowaga wywołuje wrażenia sugestywnej letniej kolorystyki, wyzwala uczucie wolności i spokoju.
Mads Berg przedstawił kobietę Escada w atmosferze komfortu, gdyż pozwolił jej dotrzeć do celu swoich marzeń.

Dzięki Sorbetto Rosso kobieta Escada zaangażuje się w letni flirt i poczuje atmosferę eskapady, podróżując po niezbadanych wodach pełnego możliwości lata. Sorbetto Rosso to zapach przepełniony czystą przyjemnością i radością. To kompozycja, która trafia prosto w serca.


Ceny:
Escada Sorbetto Rosso 30 ml / 175 zł
Escada Sorbetto Rosso 50 ml / 249 zł
Escada Sorbetto Rosso 100 ml / 319 zł


Boss Ma Vie L'Eau - nowa interpretacja zapachu afirmująca wyjątkowość kobiet

Boss Ma Vie L'Eau to świeży promienny zapach, skomponowany z myślą o tym, by inspirować kobiety do rozpoznawania i wykorzystywania swojej wyjątkowości. Nowa woda toaletowa zachęca kobiety, aby ukazywały swój wewnętrzny blask. Boss Ma Vie L'Eau zawiera niepowtarzalną kompozycję promiennych akordów i skonstruowany został wokół legendarnego kwiatu kaktusa. Składnik ten wystąpił również jako główny bohater w oryginalnym zapachu Ma Vie. Wybrano go, aby odzwierciedlał siłę i poczucie niezależności kobiety. Akord Wodny w nucie głowy ukazuje światło i dynamiczny efekt zmrożonego kwiatu.


Nuta serca rozwija się w promienny bukiet kwiatowy. Rozkwitają niej bujne naręcza magnolii z ziołowymi niuansami. Orzeźwiająca biała piwonia i delikatna różowa róża jednoczą swoje zielone, przejrzyste akcenty w inspirującą, asertywną kompozycję dla pewnej siebie kobiety.

Delikatnie zharmonizowane serce zapachu dopełnia zmysłowa głębia, w której ciepłe, eleganckie nuty cedru podkreśla i wzmacnia gwałtowne białe piżmo.


Flakon

Zapach Boss Ma Vie L'Eau zaprezentowano w pięknym, przejrzystym, fasetowanym flakonie, który wtóruje kobiecie Boss, odzwierciedlając jej blask. Tożsamość zwiewnych, rześkich nut kwiatowych odzwierciedla różowy eliksir zapachu. Kryształowy korek i srebrzysta opaska stanowią dodatkowy drogocenny akcent , który afirmuje kobiecą wyjątkowość.


Ceny:
Boss Ma Vie L'Eau, woda toaletowa 30 ml / 239 zł
Boss Ma Vie L'Eau, woda toaletowa 50 ml / 325 zł
Boss Ma Vie L'Eau, woda toaletowa 75 ml / 409 zł


Calvin Klein Obsessed for Women & Men - nowe zapachy dla niej i dla niego

Jako nowa odsłona kultowych perfum, Obsessed przywołuje wspomnienia za sprawą zapachu. Połączenie wspomnień i pożądania, męskości i kobiecości, przeszłości i teraźniejszości - nowe zapachy wtórują oryginalnej wersji Obsession, lecz zarówno męski, jak i damski mają odmienione kompozycje.


"Pewnie mogło się wydawać, że mieliśmy obsesję na punkcie Obsession. Jeśli chcielibyśmy wymienić jeden wizualny element, który naszym zdaniem streszcza markę Calvin Klein, to byłaby to kampania reklamowa Maria Sorrentiego z Kate Moss. Właśnie ten obraz mieliśmy przed oczami przez wiele lat i stanowił on dla nas punkt odniesienia, gdy rozpoczęliśmy współpracę z marką Calvin Klein. Chcieliśmy, by nowy zapach wywoływał podobne skojarzenia i emocje: przywodził wspomnienie mężczyzny i kobiety, wspomnienie czyjegoś zapachu na skórze" - Raf Simons - główny dyrektor kreatywny Calvin Klein.

"Jedną z pierwszych rzeczy, jakie zrobiliśmy, było przejrzenie archiwów Obsession. Odkryliśmy w nich mnóstwo nieznanych dotąd zdjęć. Dzięki nim lepiej zrozumieliśmy autentyczną miłosną historię ukazaną w kampanii reklamowej Kate i Maria. Jest to opowieść o legendarnym i inspirującym wydarzeniu w historii fotografii modowej oraz o głębokim osobistym uczuciu, jakie połączyło dwoje ludzi. Oba wątki przenikają się nawzajem i trudno je odtworzyć. Jednak zapragnęliśmy wrócić do nich po latach i wykorzystać je w nowy sposób, czyniąc zapach integralną częścią tej opowieści. Chcieliśmy, żeby dziś splotły się ze sobą wspomnienia - te wizualne i te zmysłowe" - Pieter Mulier - dyrektor kreatywny Calvin Klein.

"Pasjonowałem się fotografią i byłem zakochany w Kate... Uwielbiałem ją fotografować. Była dla mnie najbliższą osobą. Fotografowałem ją nieustannie. Czasem ją to irytowało, a czasem pozowała mi z przyjemnością. Świetnie się przy tym bawiliśmy. Byliśmy młodzi. Już nigdy potem nie miałem takiej obsesji na punkcie fotografowania żadnej innej osoby" - Mario Sorrenti - fotograf, twórca kampanii reklamowych Obsessed i Obsession.


Pamiętam twój dotyk, twoją skórę, twój zapach...

Jako nowa odsłona kultowych perfum, Obsessed przywołuje wspomnienia za sprawą zapachu. Połączenie wspomnień i pożądania, męskości i kobiecości, przeszłości i teraźniejszości – nowe zapachy wtórują oryginalnej wersji Obsession, lecz zarówno męski, jak i damski mają odmienione kompozycje.

Istotą Obsessed jest wspomnienie dawnej miłości, przywołane przez czyjś zapach na skórze. Nuty typowe dla obu płci nakładają się i jednoczą. W kompozycji dla kobiet wykorzystano tradycyjnie męskie nuty fougere - zwłaszcza białą lawendę, natomiast w męskiej pojawia się zniewalająca czarna wanilia. Elementy te połączono ze składnikami tradycyjnie kojarzonymi z obiema płciami: piżmo dodaje zmysłowego ciepła damskiej wersji zapachu, zaś ambra i nuty drzewne wzmacniają siłę zapachu męskiego. Właśnie owo napięcie, wzajemne przyciąganie się i odpychanie sprawia, że chcemy nieustannie do nich powracać.

Równolegle do olfaktorycznej opowieści Obsessed rozgrywa się historia wizualna. W roku 1993 Obsession zyskało status kultowego zapachu, kiedy twarzą perfum została Kate Moss, sportretowana przez swojego ówczesnego chłopaka – Maria Sorrentiego. Przełomowe, prowokujące zdjęcia ilustrowały autentyczną historię miłosną. Ukazywały nie tylko rozkwitające uczucie, lecz także obsesję fotografa na punkcie modelki.

Obsessed, w związku z nadchodzącą 25. rocznicą legendarnej kampanii reklamowej, wykorzystuje nigdy dotąd nie publikowane zdjęcia oraz motywy biograficzne, by po raz kolejny przywołać wspomnienie dawnej miłości i zaprezentować je we współczesnych ujęciach.

Obsessed to pierwszy zapach stworzony i promowany przez markę Calvin Klein po objęciu przez Rafa Simonsa stanowiska głównego dyrektora kreatywnego. Można go postrzegać jako celebrowanie przeszłych, obecnych i przyszłych kompozycji marki.

Obsessed opowiada o tym, jak we wspomnieniach splatają się obrazy i wrażenia zmysłowe.
Obsessed znajduje upodobanie w przepychu. Wrażenie to osiągnięto w wyrafinowany, harmonijny i nowoczesny sposób.


Obsessed for Women

Zapach orientalno-aromatyczno-zielony

Nuty głowy: owoce cytrusowe, esencja neroli, elemi
Nuty serca: liść fiołka, biała lawenda, szałwia
Nuty głębi: piżmo, helvetolide (nowoczesna nuta piżmowa o owocowym zabarwieniu), ambrette, muscenone (intensywne piżmo)

Męską strukturę fougere skontrastowano z kobiecym ciepłem. Oś kompozycji stanowi biała lawenda otulona i zmysłowo złagodzona kremowym piżmem.

Napięcie między aromatycznymi nutami głowy i subtelnie kremowymi nutami głębi podkreśla kontrast między męskością i kobiecością.

Kreatorka - Annick Menardo - mistrzyni perfumiarstwa Honorine Blanc.


Obsessed for Men

Zapach orientalno-drzewno-ambrowy

Nuty głowy: sweetie (krzyżówka grejpfruta i pomarańczy)
pieprz syczuański, czarny kardamon
Nuty serca: igły cedru, labdanum, jasna skóra
Nuty głębi: paczula, czarna wanilia, ambroks

Przykuwająca uwagę nuta czarnej wanilii w sercu kompozycji splata się w wyszukany sposób z ciemnymi, wielowymiarowymi tonami drewna, podkreślając kontrast między kobiecą melodyjnością i męską siłą. Ambroks przenika wszystko i nadaje kompozycji wytworny nowoczesny charakter.

Kreator - Ilias Ermenidis
Kreator - Christophe Raynaud


Flakony i opakowania

Flakony Obsessed pozbawione są wszelkich zbędnych elementów.
Są częściową repliką flakonów Obsession – bardziej krągłe i całkiem przezroczyste pozwalają  skupić się na wspomnieniach wywołanych przez zapach.
Ascetyczne, powściągliwe i nowoczesne, lecz jednocześnie niepozbawione krągłej zmysłowości.

Obsessed to pierwszy zapach stworzony przez markę po objęciu przez Rafa Simonsa stanowiska głównego dyrektora kreatywnego. Stanowi ukłon w kierunku Obsession – zapachu wykreowanego przez samego Calvina Kleina i wprowadzonego na rynek w roku 1985. Flakony i opakowania ilustrują pragnienie powrotu do zmysłowego serca marki, do minimalizmu i kultowych zapachów, którymi zasłynęła, a jednocześnie zwiastują gotowość do podejmowania nowych wyzwań.

Czasami warto się cofnąć, by ruszyć naprzód – ta prawda znajduje odzwierciedlenie we flakonach, opakowaniach, kompozycji zapachowej i kampanii reklamowej Obsessed, która celebruje przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.


Gama i ceny:

Obsessed for Women

Woda perfumowana 30 ml / 215 PLN
Woda perfumowana 50 ml / 305 PLN
Woda perfumowana 100 ml / 389 PLN

Obsessed for Men

Woda toaletowa 30 ml / 175 PLN
Woda toaletowa 75 ml / 259 PLN
Woda toaletowa 125 ml / 345 PLN



Zdjęcia i stylizacja: Robert Krupiński / Glow.pl



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 16-04-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności