Burberry ma nowe logo

1 marca 2018 roku podano oficjalnie do wiadomości iż nowym dyrektorem brytyjskiego domu mody Burberry tak jak przypuszczano został Riccardo Tisci. Tym samym projektant zastąpiL Christophera Bailey, który od 17 lat zasiadał za sterami Burrbery, a w ostatnim czasie przechodził wiele zmian m.in.: marka Burberry jako pierwsza zaczęła transmitować swoje pokazy na żywo w internecie, wprowadziła model sprzedaży "see now buy now" polegający na tym, że projektanci udostępniają kolekcje do sprzedaży natychmiast po zaprezentowaniu ich na wybiegu, zrezygnowała z sezonowości jaką proponują oficjalne kalendarze Fashion Week czy wprowadzono prezentację damskich i męskich kolekcji w trakcie jednego pokazu.


Nowy dyrektor kreatywny Burberry postanowił rozpocząć swoją współpracę od istotnych zmian decydując się na zmianę logotypu brytyjskiego domu mody i stworzenie nowego firmowego printu. Projekt powstał przy współpracy ze słynnym grafikiem Peterem Saville, który jest najbardziej znany z tworzenia okładek płyt dla Joy Division i New Order, a ostatnio był również odpowiedzialny za przeprojektowanie nowego logo Calvin Klein pod rządami Rafa Simons'a.

Efektem kolaboracji jest logo, w którym zrezygnowano ze znaku firmowego – Burberry Equestrian Knight – funkcjonujący od 1901 roku. Logo Burberry przedstawiało konia niosącego rycerza z tarczą. Jeździec oznaczał czystość, szlachetność i honor, podczas gdy tarcza wizualizuje ochronę. Czarny kolor w logo Burberry przedstawiał wytrzymałość i trwałość. Traz logo to prosty, minimalistyczny napis Burberry London England.

Nowy print Burberry powstał z inicjałów założyciela marki Thomasa Burberry - TB, krzyżujących się ze sobą i tworząc w ten sposób fantazyjną, nową kratę Burberry.








Źródło foto: profil Instagram Burberry (@burberry)
www.instagram.com/p/Bl-cMBcHhFD/?taken-by=burberry
www.instagram.com/p/Bl-VwDsHVvP/?taken-by=burberry



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 06-08-2018

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności