Emilia Clarke pierwszą globalną ambasadorką Clinique

<
Gallery image
>
Emilia Clarke ambasadorką Clinique 1
<
Emilia Clarke ambasadorką Clinique 1Emilia Clarke ambasadorką Clinique 2
 
>
 
 

Clinique - pierwsza w historii marka dermatologiczna oferująca przetestowane alergologicznie, w 100% bezzapachowe i niezawierające parabenów i ftalanów produkty podpisała kontrakt z cenioną przez krytyków aktorką Emilią Clarke, która pełnić będzie rolę globalnej ambasadorki marki w zakresie kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu.


Aktorka Emilia Clarke wzięła udział w swojej pierwszej kampanii reklamowej dla Clinique zatytułowanej, "This is my iD, iD Yourself".

Pierwsza kampania reklamowa dla Clinique w wykonaniu Emilii nawiązuje do jej wieloaspektowej, silnej i optymistycznej osobowości i koncentruje się na kolekcji Clinique iD. W wyniku wprowadzenia do kolekcji nowej pozycji - Clinique iD Dramatically Different™ Moisturizing BB-Gel. Cała linia iD pozwala konsumentkom stworzenie własnej, dostosowanej do ich potrzeb formuły nawilżającej oraz skupienie się na własnych, indywidualnych problemach skórnych.

"Clinique od lat edukuje kobiety, że piękną cerę można zbudować samodzielnie od zera" – wyjaśnia Jane Lauder, Global Brand President Clinique. "Emilia zwróciła naszą uwagę, ponieważ jest pełna optymizmu, świetnie czuje się we własnej skórze i doskonale ucieleśnia nowoczesną kobietę o wielowymiarowej osobowości, która przechodzi nieustanne przemiany, podobnie jak potrzeby jej skóry. Poza tym ogromnie ważne jest dla nas to, że korzysta z produktów Clinique i jest prawdziwą fanką naszej marki. Emilia użyje swojej wpływowej osobowości, by zachęcić nasze klientki do podążania, w zakresie pielęgnacji skóry, swoją własną drogą."

Emilia Clarke zwróciła swoim talentem uwagę widzów na całym świecie wcielając się w rolę jednej z głównych postaci "Gry o tron" – matki smoków Daenerys Targaryen - która zapewniła jej cztery nominacje do nagrody Emmy i dwie nominacje do nagrody Critics Choice.

Obecnie możemy ją podziwiać w komedii romantycznej pt. "Last christmas". Wystąpiła również w takich filmach jak "Han Solo: Gwiezdne wojny", "Terminator: genisys", "Zanim się pojawiłeś", "Dom Hemingway", "Spike island" i "Above suspicion".

W marcu 2019, pokonawszy poważne problemy zdrowotne - Emilia założyła "Sameyou" - organizację dobroczynną pomagającą młodym ludziom, którzy doznali urazu mózgu lub udaru.

"Jestem niezwykle dumna, że mogę reprezentować Clinique jako nowa globalna ambasadorka marki. Jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do rodziny Clinique – marki, której kosmetyków używam na co dzień. Jestem również pod wrażeniem pewności siebie i szczęścia, jakie produkty Clinique oferują osobom, które je stosują." – wyjaśnia Emilia Clarke. "To ponadczasowa marka, która pozwala kobietom być sobą i podarować sobie piękną cerę – bez względu na to, z jakimi problemami skórnymi się borykają.

W dniu 15 stycznia 2020 r. Emilia opowie o własnej, niepowtarzalnej drodze do pięknej cery w ramach kampanii w mediach społecznościowych #iDYourself koncentrującej się na kolekcji Clinique iD, która obejmuje Clinique iD Dramatically Different™ Moisturizing BB-Gel i Clinique iD Dramatically Different™ Moisturizing Tone-Up Gel.

Wejdź na @cliniquepolska#IDYourself, by obejrzeć zakulisowe sceny. Więcej o Clinique dowiesz się na stronie www.clinique.com.pl


O Clinique

Clinique została założona w 1968 r. jako pierwsza w historii stworzona przez dermatologów, prestiżowa marka kosmetyczna, której misja koncentruje się na dostarczaniu klientom najwyższej jakości i najskuteczniejszych produktów dla każdego rodzaju i odcienia skóry. Spersonalizowane podejście marki oraz wysokiej jakości kosmetyki, dokładnie przetestowane i z pietyzmem zaprojektowane zgodnie z najnowszymi osiągnięciami naukowymi, uczyniły z Clinique jeden z wiodących autorytetów w dziedzinie pielęgnacji skóry na świecie. Wszystkie formuły do makijażu i pielęgnacji skóry zostały przetestowane alergologicznie i są w 100% bezzapachowe. Brak parabenów, ftalanów, zapachów. Tylko i wyłącznie szczęśliwa skóra. Clinique sprzedaje swoje produkty w ponad 160 krajach i terytoriach oraz na stronie www.clinique.com.



Autor: Robert Krupiński
Data publikacji: 15-01-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności