Marion Cotillard w nowej kampanii zapachu CHANEL N°5

<
Gallery image
>
Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 1
<
Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 1Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 2Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 3Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 4Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 5Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 6Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 7Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 8Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 9Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 10Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 11Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 12Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 13Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 14Marion Cotillard w nowej kampanii CHANEL N°5 15
 
>
 
 

Marion Cotillard została twarzą nowej kampanii kultowego zapachu CHANEL N°5 z wdziękiem kontynuując linię kobiecych ikon, które były twarzą tej zapachowej rewolucji. Okres świąteczny, wokół którego została zaprojektowana ta kampania, jest zaproszeniem do zadumy, wyimaginowanej, zgodnej z główną ideą komunikacji zapachu N°5.


W lutym 2020 roku dom mody CHANEL miał przyjemność ogłosić, iż Marion Cotillard została twarzą nowej kampanii kultowego zapachu N°5. To pierwszy raz, kiedy francuska aktorka z Hollywood użyczyła swego wizerunku zapachowi, tym samym dołączyła do zacnego grona ambasadorek CHANEL.

Cotillard od początku swojej kariery jest wierna francuskiemu domowi mody CHANEL chodząc po czerwonym dywanie w projektach marki, m.in. podczas premiery filmu Jean-Pierre Jeunet "Bardzo długie zaręczyny" w 2004 roku oraz Oliviera Dahan’s "Niczego nie żałuję" w 2008.

CHANEL pisze nowy rozdział w historii swojego legendarnego zapachu CHANEL N°5. Zarządzany przez Thomasa du Pré de Saint Maur - CHANEL Head of Global Creative Resources Fragrance and Beauty, przedstawia kobietę swoich czasów, której promienna energia reaguje na siłę przyciągania księżyca. Thomas du Pré de Saint Maur wybrał uznaną aktorkę Marion Cotillard, aby wcieliła się w tę kobietę, i utalentowanego reżysera Johana Rencka, aby opowiedzieć tę historię.

"Marion była oczywistym wyborem" - wyjaśnił Thomas du Pré de Saint Maur. "Powrót do francuskiej aktorki oznaczał powrót do podświadomego obrazu francuskiej kobiecości, cennego dla ducha Domu". Relacja Marion Cotillard z CHANEL jest organiczna i sięga początków jej kariery. Jednak to pierwszy raz, kiedy utytułowana Oscarem aktorka stanie się twarzą zapachu. "Od razu poczułam połączenie z N°5, który jest czymś więcej niż tylko zapachem. Czymś, o czym zawsze marzyłam" - wyznała Marion.

Marion Cotillard z wdziękiem kontynuuje linię kobiecych ikon, które były twarzą tej zapachowej rewolucji; od Marilyn Monroe, która w 1954 roku odważyła się mówić o nagości ubranej w N°5, przez Catherine Deneuve i Carole Bouquet, po Nicole Kidman. "W Marion Cotillard podoba mi się to, że kiedy gra, ma tego rodzaju rezerwę, która jest jednocześnie niezwykle potężna" - dodaje Thomas du Pré de Saint Maur. "Wydaje się, że wie, co jest słuszne i żywe, jest w pełni zaangażowana. Jak kobieta CHANEL, która nie ucieka przed sobą, ale staje twarzą w twarz ze sobą samą." Poza swoim pięknem i wolnym duchem, aktorka uosabia nieokreślone "to coś" francuskiej elegancji.

To nieustraszony reżyser Johan Renck zdecydował się zabrać N°5 na księżyc. Ten szwedzki wszechstronnie uzdolniony reżyser jest równie dobrze znany ze swoich teledysków, jak i ze swoich kampanii reklamowych, fotografii i programów telewizyjnych… Jego najnowsze dzieło "Czarnobyl", to wielokrotnie nagradzany serial. Po dwóch wcześniejszych współpracach z CHANEL, gdzie uchwycił piękno Keiry Knightley w kampanii zapachu Coco Mademoiselle i Lily-Rose Depp dla N°5 L'Eau, naturalne jest powierzenie Johanowi Renckowi misji kierowania nową kampanią dla legendy N°5.

Księżyc jest czymś więcej niż tylko elementem wystroju, jest postacią samą w sobie w tym nowym rozdziale N°5. Związane z kobiecością ciało niebieskie, które symbolizuje odnowę. Okres świąteczny, wokół którego została zaprojektowana ta kampania, jest zaproszeniem do zadumy, wyimaginowanej, zgodnej z główną ideą komunikacji N°5.

Tajemnicza kobieta odziana w czarną pelerynę spaceruje po zasypanym śniegiem paryskim moście w noc pełni księżyca. Wszystko może się zdarzyć. Nagle twarz kobiety zostaje rozświetlona hipnotycznym odbiciem ogromnego ciała niebieskiego, na które intensywnie wpatruje się. I oto ona jest na księżycu, ubrana we wspaniałą sukienkę, zwrócona  twarzą do mężczyzny, który na nią czeka. Kochankowie rozpoczynają odurzający taniec pełen uwodzenia i psot. i psot. Ich ciała, naelektryzowane księżycowym parkietem, oddają się sobie, aż do wielkiego finału, kiedy razem unoszą.się w przestworzach. Na jednym oddechu kobieta wraca na most, odwraca się i odkrywa mężczyznę u jej boku. Uśmiechają się do siebie szczęśliwi. Marzenie się spełniło.

Inspiracją do nowej kampanii była silna, zakochana kobieta, której uwodzenie przekształca się w radość. Piosenka "Team" autorstwa Lorde, nagrana przez Flaviena Bergera i wykonana przez Marion Cotillard, to oda do współczesnej miłości, w której dwie istoty mówią jak równi sobie. "Wybór tego tytułu wraz z tekstami: Jesteśmy w jednym zespole, nie jest bez znaczenia. To naprawdę rezonuje z duchem czasu!" - podkreśla Thomas du Pré de Saint Maur.

Taniec, podobnie jak księżyc, jest "trzecim aktorem w tej historii" - wyjaśnia Thomas du Pré de Saint Maur. To dzieło choreografa Ryana Heffingtona, znanego ze współpracy z najbardziej prestiżowymi artystami naszych czasów. Stworzył ten wyjątkowy taniec, łącząc intymność romantycznych uczuć i ogrom pożądania. Przedstawienie zostało przygotowane z myślą o Marion Cotillard i jej partnerze, tancerzu Jérémie Bélingard. Aktorka odbyła pięciodniowe szkolenie, aby choreografia stała się jej własną i była całkowicie naturalna w ruchach. Kochankowie kręcą się w zawrotnym tempie w nowoczesnym i radosnym sarabandzie, co "sugeruje autentyczny współudział kobiety i mężczyzny, który jest bardzo aktualnym tematem w całym filmie" - dodaje Thomas du Pré de Saint Maur.

Wybrana przez Virginie Viard, Artistic Director of CHANEL Fashion collections, koronkowa sukienka ze złotym haftem towarzyszy każdemu ruchowi aktorki w jej choreografii niczym luksusowa druga skóra. "Chciałem, żeby Marion wystąpiła w sukience , która byłaby całkowicie CHANEL, zarówno przeszła, jak i teraźniejsza i przyszła. Ikona. Zaczęliśmy od sukienki Mademoiselle Chanel, uwiecznionej przez Cecila Beatona w 1937 r., którą szczególnie lubiana była przez Karla Lagerfelda... Dostosowaliśmy ją tak, aby Marion mogła uczynić ją swoją własną, zatańczyć w niej, chcieliśmy, żeby sukienka jej służyła, a nie na odwrót" - wyjaśnia Virginie Viard. Haft w kwiaty i liście zostały powierzone wirtuozerii szesnastu hafciarzy Lesage. Pełna lekkości sukienka zapewnia swobodę ruchów ciała. Wymagało to ponad 900 godzin pracy w pracowniach CHANEL i Lesage.

Ta nowa kampania jest hołdem dla historii N°5, jednocześnie dokonując wyjątkowego i radykalnego wyboru, aby uznać piękno za związek radości i równości. Kobieta i mężczyzna prowadzą się i wspierają, uwodząc w eleganckim i fantastycznym balecie.Związek kochanków po niebiańskim tańcu to coś więcej niż senna dygresja, to sen, który stał się rzeczywistością: kobieta, która stara się spełnić swoje marzenia. To jest moc tego zapachu.

Kliknij i obejrzyj film:
http://glow.pl/filmy/marion-cotillard-w-nowej-kampanii-zapachu-chanel-f/



Źródło foto: serwis prasowy Chanel



Autor: Edyta Pawlak
Data publikacji: 05-11-2020

KOMENTARZE

Nikt nie skomentował tej treści, bądź pierwszy.

DODAJ NOWY KOMENTARZ

Aby skomentowac treśc musisz byc zalogowany, zaloguj się lub załóż konto
 
 
Polityka prywatności
Uaktualniliśmy naszą politykę prywatności.
Twoja prywatność jest dla nas ważna, dlatego informujemy Cię o zmianach w naszej Polityce Prywatności. Aby informacje o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych były bardziej przejrzyste i czytelne, podzieliliśmy Politykę Prywatności na różne rozdziały. W każdym rozdziale szczegółowo opisujemy, które Twoje dane osobowe mamy i jak je przetwarzamy. Dodaliśmy też więcej informacji na temat Twoich praw – na przykład tego, jak uzyskać dostęp do swoich danych i jak powiadomić nas, abyśmy zaprzestali ich przetwarzania.

Naszą Politykę Prywatności możesz znaleźć na Glow.pl w dolnej zakładce "Polityka Prywatności". Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące Twoich danych osobowych lub chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać dostęp do swoich danych osobowych lub je usunąć, napisz na adres e-mail: robert.krupinski@glow.pl

Zapoznaj się z Polityką Prywatności